انجام درمان‌های زیبایی برای جلو بودن دندان و فک پایین

انجام درمان‌های زیبایی برای جلو بودن دندان و فک پایین | بهترین دندانپزشک اصفهان-بهترین جراح لثه اصفهان-بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

انجام درمان‌های زیبایی برای جلو بودن دندان و فک پایین

درمان جلو بودن دندان و فک پایین

  • بهداشت دهان و دندان را خوب تمرین کنید.

جرم گیری دندان‌ها آندربایت را برطرف نمی‌کند اما جرم گیری دندان‌ها می‌تواند آندربایت را کمتر قابل رویت کند. دندان‌هایتان را دوبار در روز مسواک بزنید، هر روز نخ دندان بکشید و هر شش ماه یکبار برای جرم گیری دندان مراجعه کنید.

 

  • برای آندربایت خفیف ونیر در نظر بگیرید.

برای آندربایت‌های بسیار خفیف، گنجاندن ونیرها در دندان بالایی ممکن است به اصلاح مشکلات مربوط به آندربایت که با چشم قابل رویت هستند کمک کند. ونیر نحوه جویدن یا زاویه فک را بهبود نمی‌بخشد، ونیر فقط مشکلات زیبایی را برطرف می‌کند.

ونیرها خیلی نازک هستند، پرسلن‌های سفید محافظ که به جلوی دندان‌های شما متصل می‌شوند به تنظیم رنگ، اندازه، شکل و یا طول دندان‌ها کمک می‌کنند. دندانپزشک شما می‌تواند ونیرهای خاصی را تنظیم کند تا اطمینان حاصل نماید که آن ونیرها برای لبخند شما اندازه و شکل مناسبی دارند.

اینکه از شکل ظاهری آندربایت معذب باشید کاملا طبیعی است. اگر نگرانی اصلی شما این است که چطور آندربایت بر لبخند شما تاثیر می‌گذارد، احتمالا ونیرها انتخاب خوبی برای شما هستند.
اگر آندربایت‌ روی طرز قرارگیری دندان‌ها یا نحوه خوردن شما تاثیر بگذارد یا اگر برای شما هر نوع دردی را ایجاد کند شما به درمان جدی تر از ونیر نیاز خواهید داشت.

انجام درمان‌های زیبایی برای جلو بودن دندان و فک پایین | بهترین دندانپزشک اصفهان-بهترین جراح لثه اصفهان-بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان مرکز لیزر دندانپزشکی اصفهان

 

  • اگر دندانپزشک شما جراحی فک و صورت را توصیه می کند بپذیرید.

اخیرا این روش، جراحی فک و صورت نامیده می‌شود که از تلفیق تغییر شکل دادن دندان‌های پایینی و گنجاندن ونیرها در دندان‌های بالایی استفاده می‌کند. دندانپزشک‌های خبره ادعا می‌کنند که این روش ظاهر و عملکرد فک را در آندربایت‌های خفیف تا متوسط بهبود می‌بخشد.

 

صفحه ی دکتر حسین برجیان-بهترین دندانپزشک اصفهان را در سایت کلینیک 24 مشاهده کنید.


مطالب پیشنهادی:

درمان آندربایت‌های حاد چگونه است؟

علائم آندربایت چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
error: Content is protected !!
سوالی دارید? چت در واتساپ