بهترین جراح لثه اصفهان

بیوگرافی دکتر برجیان|بهترین دندانپزشک اصفهان

بهترین جراح لثه اصفهان

 انواع عمل جراحی لثه که توسط دکتر حسین برجیان بهترین جراح لثه اصفهان در مرکز لیزر دندانپزشکی نجم قابل ارائه به شما عزیزان است به اختصار ذکر شده است . اگر دچار بیماری شدید لثه شده باشید و نیاز به عمل جراحی لثه داشته باشید. ممکن است یک یا چند درمان زیر برای حل مشکل لثه توصیه شود:

پیوند بافت نرم :

در جراحی پیوند لثه، تکه ای از بافت نرم از جای دیگری از دهان برداشته می شود و به لثه پیوند میخ ورد تا بافتهای از دست رفته لثه را جبران کند و لثه پسروی کرده را بازسازی نماید. این عمل جراحی لثه برای زیبایی و یا درمان بیماری لثه صورت می گیرد تا نواحی اطراف ریشه دندان که نمایان شده است را بپوشاند و زیبایی و سلامت دندانها را بهبود ببخشد.

البته در صورت بیماری های خفیف لثه مانند التهاب لثه نیاز به جراحی نیست و می توان با دارو و دهانشویه های طبیعی آن را برطرف کرد.

جراحی کوچک کردن پاکت اطراف دندان (جراحی فلپ لثه) :

پاکت به فرو رفتگی بین دندان و لثه گفته می شود. در التهاب یا عفونت لثه این شیار عمیق تر شده و فضای مناسبی برای میکروبها فراهم می کند. در این عمل جراحی لثه، جراح لثه را برش میزند و به بالا تا میزند تا باکتریها و آلودگی های زیر آن را تمیز کند. سپس بافت لثه به دور دندان بخیه می شود تا دوباره رشد کرده و دندان را احاطه کند.

انواع جراحی لثه چیست؟ | بهترین دندانپزشک اصفهان

جراحی افزایش طول تاج دندان :

در این عملبافتی که بیش از حد رشد کرده و روی دندانها را پوشانده و باعث شده است لبخند لثه ای داشته باشید، برداشته می شود. به این ترتیب لثه کوتاه تر شده و دندانها بلندتر دیده می شوند. این درمان جراحی لثه، برای زیبایی لبخند انجام می شود.

جراحی بازسازی لثه :

در این جراحی لثه، برشی در لثه ایجاد می شود و بافت برش خورده کنار زده می شود تا باکتریها و آلودگی ها برداشته شوند. سپس پیوند استخوان، غشا یا پروتئینهای تحریک کننده تولید بافت (و یا ترکیبی از هر سه) در این محل جایگذاری می شود تا بافت لثه را به بازسازی ترغیب کند.

مزایای درمان و جراحی لثه با لیزر

استفاده از لیزر در درمان بیماری های لثه به معنی ارائه‌ی درمانی پیشرو جهت مقابله با بیماری‌های لثه یا غیر یکنواختی لثه‌ها می‌باشد. لیزر یک روش نوآورانه و بدون درد برای کشتن باکتری‌های مضر دهان و دندان بوده و علاوه بر آن امکان حفظ دندان‌هایی که ممکن است با درمان‌های متداول و استاندارد از بین بروند، وجود دارد.

مزیت های استفاده از لیزر برای درمان و تراش دادن لثه :
  • از بین رفتن آنی خونریزی لثه‌ها
  • بسته شدن پاکت‌های عمیق پریودنتال
  • از بین رفتن برش در لثه‌ها، درد و سایر ناراحتی‌های ناشی از جراحی
  • کاهش یا از بین رفتن احتمال لقی دندان‌ها
  • ترمیم استخوان و بافت رباط
  • افزایش احتمال موفقیت درمان
  • اغلب راه حلی آسان در صورت عقب‌نشینی لثه

لیزرها در مقایسه با مته‌های دندانپزشکی دارای مزایای زیر می‌باشند:

  • درد کمتر در برخی موارد بطوری که نیاز به بی‌حسی کاهش می‌یابد.
  • کاهش اضطراب در بیمارانی که برای استفاده از مته دندانپزشکی راحت نیستند.
  • کاهش تورم در طول درمان‌های بافت نرم
  • حفظ بیشتر دندان سالم در حین از بین بردن پوسیدگی‌های دندان

لیفت لثه یا کانتورینگ لثه

با پیشرفت تکنولوژی و به کمک لیفت لثه یا کانتورینگ لثه، زیبایی لبخند برای تمام افراد ممکن شده است. لیفت لثه در اکثر اوقات یک جراحی زیبایی و جزء روش‌های اصلاح طرح لبخند به شمار می‌رود. این درمان با اصلاح عدم تناسب خط لثه، زیبایی چهره را در هنگام لبخند زدن دو چندان می‌کند.

لیفت لثه برای چه کسانی مناسب است؟

برخی از افراد که دارای شرایط زیر هستند، کاندیدای مناسبی برای جراحی لیفت لثه خواهند بود:

  1. افراد مبتلا به تحلیل لثه: تحلیل لثه می‌تواند سبب حساس شدن لثه، پوسیدگی دندان، از بین رفتن دندان و ظاهر شدن ریشه آن شود. به همین دلیل باید با اصلاح موقعیت لثه، از بروز این عوارض پیشگیری کرد.
  2. افراد دچار به دندان قروچه: این عادت نادرست به مرور زمان سبب تحلیل لثه و نمایان شدن بیش از اندازه خط لثه در هنگام لبخند زدن می‌شود. البته بهتر است دندان قروچه را نیز کنترل کرد تا فرد دوباره دچار تحلیل لثه نشود.
  3. افراد دارای لبخند لثه‌ای: افرادی که لبخند لثه‌ای دارند نیز کاندیدای مناسبی برای کانتورینگ لثه هستند. برخی از این افراد به این دلیل که در هنگام لبخند زدن لثه آنها بیش از اندازه نمایش داده می شود، از ظاهر لبخند خود رضایت ندارند. به همین دلیل تصمیم می‌گیرند با استفاده از این روش آن را اصلاح کنند.
  4. افراد دارای لثه‌های حجیم: برخی از بیماران به دلایلی مثل استفاده از دارو ممکن است دارای لثه‌های حجیمی باشند. به گونه‌ای که لثه‌ها روی تاج دندان قرار گرفته‌اند. در این بیماران نیز توصیه می‌شود از لیفت لثه برای درمان این مشکل استفاده شود.

اطلاعات کلی مرکز لیزر دندانپزشکی نجم :

نام بنیانگذار و مدیریت :
دکتر حسین برجیان بروجنی
Dr.Hossein Borjian

عنوان مجموعه :
مرکز تخصصی لیزر دندانپزشکی نجم
Najm Laser Dental Center

شعار برند :
فراتر از زمان…
Beyond the present

رزومه ی آکادمیک و درمانی :

دکتر حسین برجیان جراح دندانپزشک ، فلوشیپ تخصصی لیزر دندانپزشکی از دانشگاه جنوای ایتالیا هستند. ایشان دارای مدرک مسترشیپ دندانپزشکی زیبایی از دانشگاه نیویورک و همچنین مسترشیپ ایمپلنت از IGDA می باشند. وی مدرک جامع Comprehensive از انستیتو لیزر دندانپزشکی انگلستان اخذ نموده است. وی رزیدنت تخصصی اسبق رشته ی بیماری های دهان و فک و صورت بوده است.

ایشان سخنران مدعو ۹ کنفرانس بین المللی و ۴ کنگره ی ملی در فیلد لیزر دندانپزشکی از جمله در کنگره ی ملی نقش جهان و ITI study club می باشند. وی سخنران مدعو در کنفرانس بین المللی Dental Care and Oral Health در مادرید اسپانیا در سال ۲۰۲۱ می باشد. ایشان دارنده ی گواهینامه های iso 9001 & 10004 در مدیریت خدمات درمانی و رضایت بیماران از ASCB انگلستان می باشد. وی موسس مرکز لیزر دندانپزشکی هوشمند نجم است.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان 

انواع جراحی بدون خونریزی و بدون بخیه با لیزر مانند جراحی لثه (لیفت لثه/افزایش طول تاج/ CL ) ، فرنکتومی پیش از ارتودنسی و درمانهای لمینیت و زیبایی، وستیبولوپلاستی (جهت افزایش ثبات و گیر دندان مصنوعی و اوردنچر) ، بیوپسی ضایعات دهان ، جراحی توده های نسج نرم تحریکی موجود در زیر دست دندان مصنوعی (دنچر) قدیمی و همچنین ترمیم های زیبایی مانند بلیچینگ ( سفید کردن دندان ها ) کامپوزیت ونیر و لمینیت وبستن دیاستم ( بستن فاصله ی دندان ها ) و نیز جراحی کاشت دندان ( ایمپلنت ) افزون بر درمان های روتین دندانپزشکی مانند درمان ریشه ( عصب کشی ) ، پر کردن ( ترمیم ) دندانها و جرمگیری و پالیش دندانها با آخرین تکنولوژی روز دنیا توسط ایشان انجام می شود.

انجام آخرین متدهای درمانی مانند ایمپلنت لیزری، عصب کشی با لیزر، لیفت لثه با لیزر جهت درمان لبخند لثه ای، بلیچینگ با لیزر، جرمگیری با لیزر، درمان بیحسی (آنستزی / پاراستزی / دیس استزی ) ناشی از صدمات متعاقب جراحی عقل و ایمپلنت با لیزر کم توان LLLT (فوتو بایو مدولیشن PBM)، درمان مشکلات مفصل گیجگاهی فکی TMDs ، درمان و کنترل ضایعات دهانی (آفت، پمفیگوس، لیکن پلان، لوپوس و…) و جراحی عقل و استخوان با تکنیک پیزوسرجری از جمله مهارت های درمانی ایشان می باشد.


نظر در"بهترین جراح لثه اصفهان"

  1. نادر کامروانی

    به نظرم دکتر حسین برجیان دندانپزشکی با سطح علمی بالا و علم بروز می باشند . برای درمان بیماری لثه و تحلیل لثه به ایشان مراجعه کردم.
    پیوند لثه و درمان لثه را با لیزر گفتند انجام میدهند و همانطور که خود دکتر هم گفتند بدون خونریزی و بخیه انجام دادند ودر کل راضی هستم.

  2. افسانه حاجی زاده

    سلام متاسفانه لثه هایم تحلیل رفته بود و مشکل پریودنتیت هم داشتم و برای درمان به مطب دکتر حسین برجیان مراجعه کردم و ایشون جراحی انجام دادند ، حتی لازم دیدند که لثه هایم حجیم شود و درمان را انجام دادند، اذیت نشدم و از نتیجه کار راضی هستم

  3. پهلوان نژاد. علی

    سلام . بیماری لثه حاد داشتم. با جراحی که دکتر حسین برجیان در اصفهان برایم انجام دادند در زمان کمی بهبودی حاصل کردم و دعاگوی دکتر هستم.

  4. سالار تیموری

    تجربه جراحی لثه نزد دکتر حسین برجیان را داشتم و فقط میتونم بگم خیلی بهتر از آنچه فکر میکردن انجام شد. خداوند سلامتی به دکتر بدهد که به فکر سلامتی بیمار هستند.

  5. فریبرز ازاده

    جراحی لثه هایم را پیش دکتر حسین برجیان انجام دادم و خیلی راحت انجام شد خونریزی نداشتم و با لیزر جراحی را انجام دادند و الان هم لثه های سالمی دارم و رضایت بخش بود.

  6. niloofar

    همسرم بیماری لثه داشتند و کم کم تحلیل لثه هم شروع شده بود که همکارم دکتر حسین برجیان را معرفی کردند و با زحمات اقای دکتر خیلی بهتر شدند

  7. فرید نیکبخت نژاد

    دخترم را برای ارتودنسی بردم نزد دندانپزشکی در اصفهان که تشخیص دادند دندان نهفته در لثه دارند و باید جراحی شود، ایشون دکتر حسین برجیان را معرفی کردند برای جراحی دندان نهفته جهت بستن بند و براکت و سیم ارتودنسی که با استفاده از لیزر انجام دادند. من از آشنایی با دکتر حسین برجیان بسیار خوشحال هستم، بسیار با دقت و تمیز جراحی را انجام دادند و برایشان بهترین ها را آرزو میکنم.

  8. بهنام کاظمی

    چند دندان با پوسیدگی شدید داشتم تشخیص دکتر حسین برجیان این بود جراحی لثه انجام شود که از کشیدن دندان جلوگیری بشه و بعد ترمیم و پر کردند دندانم را و الان مشکلی ندارم، دندانپزشک خیلی با وجدانی هستند

  9. صلاتی نژاد

    برای درمان تیرگی لثه ام به مطب اقای دکتر حسین برجیان مراجعه کردم و اصلا فکر نمیکردم در این حد تغییر حاصل بشه و لثه هایم کاملا صورتی بشه. از کارشون خیلی راضی ام .

  10. Seed tabatabaei

    سلام جهت جرمگیری دندان هایم به مطب دکتر حسین برجیان مراجعه کردم، بسیار عالی انجام شد و با دقت و خیلی دلسوزانه طوری که به دندان آسیب وارد نشود انجام دادند

  11. فربد

    یکی از آشنایان، دکتر حسین برجیان را بهم معرفی کردند، چون جراحی و پیوند لثه باید انجام می‌دادند چون لثه هایم تحلیل رفته بود و تقریبا ریشه های دندانم مشخص شده بود الان خیلی بهتر شدم و واقعا در این زمینه مهارت زیادی دارند

  12. کیمیایی

    دست مریزاد آقای دکتر،
    هر کس از من سراغ دندانپزشک بگیرد فقط دکتر حسین برجیان را معرفی میکنم. برای درمان بیماری لثه ام با ایشان اشنا شدم و از نظر کار و اخلاق و ….. قبولشان دارم

  13. Torabian

    رنگ لثه هایم از قهوه ای، ظرف ۴ هفته پس از دپیگمنتیشن، رنگ صورتی شد.
    آقای دکتر برجیان توضیح دادند که با لیزر و بدون خونریزی انجام می‌دهند و دقیقا همین کار را انجام دادند
    ممنونم از زحمات ایشان

  14. امیدیان

    سلام عرض ادب و احترام
    جناب دکتر برجیان بنده امیدیان هستم که جهت جراحی لثه خدمتتان رسیدم و پیوند لثه برایم انجام دادید. باعث افتخار ماست که دندانپزشکی با سطح علمی بسیار بالا در اصفهان فعالیت می‌کند. تجربه ای که از آمدن به مطب شما دارم تا بحال تجربه نکرده بودم و تا زنده ام دعاگوی شما هستم.

  15. شمشیری

    همیشه از رفتن به دندانپزشکی و تصور اینکه مته و وسایلی شبیه به آن در دهانم برود میترسیدم و استرس شدید میگرفتم،دوست همسرم دکتر حسین برجیان را بهم معرفی کردند و ایشان بهم گفتند که مشکلم را با لیزر می‌توانند حل کنند و بدون خونریزی و بخیه انجام می شود. از آقای دکتر بابت تمام زحمات و تلاششان سپاسگزارم

  16. ریحانه صبوری

    لثه های مادرم به قدری آسیب دیده بودند که ریشه های دندانشان مشخص شده بود و اقای دکتر حسین برجیان پیوند لثه برایشان انجام دادند و خدا راشکر با تلاش و دقت ایشان لثه مادرم بهبود زیادی یافته و از کار اقای دکتر خیلی راضی هستیم

  17. کاظم پور

    برای درمان تیرگی لثه هایم به مطب آقای دکتر مراجعه کردم. به جرات میتونم نام ایشان در جزء بهترین جراحان لثه اصفهان ذکر کنم. نتیجه بسیار زود حاصل شد و بیماری برگشت نداشت.

  18. Nader.esf

    دندانپزشک باحوصله و متخصصی در اصفهان هستند. سلامتی و زیبایی دندان هایم را مدیون آقای دکتر حسین برجیان هستم.

  19. عطایی

    برای درمان بیماری لثه هایم به مطب اقای دکتر حسین برجیان در اصفهان رفتم ممنون از زحمات ایشان

  20. کیانا

    مدتی بود از التهاب و عفونت لثه اذیت می شدم و ناراحتی زیاد داشتم برای درمان به مطب اقای دکتر حسین برجیان رفتم و به لطف خدا و با زحمات ایشان سلامتی لثه هایم را بدست آوردم

  21. محسن فولادی

    مدتی بود بین دندان هایم فاصله افتاده بود و برای درمان به مطب دکتر حسین برجیان در اصفهان مراجعه کردم و با تشخیص عالی ایشان درمان شدم

  22. آنیتا زمانی

    برای رفع تیرگی لثه هایم پیش اقای دکتر رفتم. به نظرم دندانپزشک با سطح علمی بالایی هستند. خیلی زود درمان شدم.

  23. سمانه عطایی

    برای جرمگیری پیش آقای دکتر رفتم و نظر دکتر این بود که لثه هام هم مشکل دارند و باید برای درمان لثه هایم هم اقدام کنم.با یک جلسه رفتن به کلینیک دندانپزشکی ایشون نتیجه درمان مشهود بود.سپاسگزارم آقای دکتر

  24. مرضیه

    من برای کاشت ایمپلنت نیاز به جراحی لثه پیدا کردم که هر دو به دست دکتر برجیان سپردم ایشون دندانپزشک فوق العاده حرفه ای و با اخلاق بودند .

  25. مارانی

    اقای دکتر من چند مرتبه برای درمان بیماری لثه و تیرگی لثه هام پیش شما امدم واقعا از برخورد و صداقت و مهارتتان کییییف کردم انشاله همیشه سالم و تندرست باشید

  26. بهار صفا

    دکتر برجیان برای من جراحی لیفت لثه بدون خونریزی و بخیه در یک جلسه انجام دادند انجام این جراحی با بیحسی موضعی بود و من واقعا از کیفیت بالا کار دکتر برجیان راضی هستم

  27. رستمی

    پیش جراح لثه دکتر برجیان جراحی افزایش تاج دندان داشتم برای زیبایی برطرف کردن لبخند لثه ای و اصلاح طرح لبخند . سپاسگذارم

  28. پوریا توکلی

    برای درمان تیرگی لثه پیش ایشون رفتم و خیلی سریع جواب گرفتم. دست و پنجه عالی دارند

  29. عیوبی

    جراحی پیوند بافت نرم به لثه داشتم یک جراحی موفق و خوب با برای درمان بافت لثه

  30. ذاکری

    عفونت لثه داشتم ورم و التهاب که با جراحی لیزر لثه خیلی خیلی بهتر شدم

  31. صمدپور

    من عفونت لثه شدید داشتم واقعا از التهاب لثه نمیتونستم چیزی بخورم اورژانسی به دکتر حسین برجیان مراجعه کردم و ایشون عفونت رو برام با لیزر pdt درمان کردند واقعا کارشون عالیه بدون هیچ بخیه خونریزی توی یک جلسه درمانمو انجام دادند

  32. صوفی

    دکتر دندانپزشک با اخلاق و محترمی هستند و از نظر کار و درمان واقعا بی نظیر . جراحی لثه با لیزر داشتم که بدون خونریزی و درد برام انجام دادند.

  33. قاسم زاده

    لثه های ملتهب و عفونی داشتم خیلی اذیت بودم دکتر برجیان لطف کردند و اورژانسی برای من جراحی لثه داشتند خدا خیرشون بده الان کااااملا حالم خوب شده

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ