راه های درمان آندربایت خفیف و متوسط چیست؟

راه های درمان آندربایت خفیف و متوسط چیست؟ | بهترین دندانپزشک اصفهان-بهترین جراح لثه اصفهان-بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

راه های درمان آندربایت خفیف و متوسط چیست؟

درمان آندربایت خفیف و متوسط

  • درباره سیم‌های ارتودنسی از متخصص ارتودنسی خود بپرسید.

سیم‌های ارتودنسی درمان رایجی برای بسیاری از مشکلات آندربایت هستند. مدت زمانی که شما به سیم‌های ارتودنسی نیاز دارید به شدت مشکل آندربایت شما بستگی خواهد داشت. مانند همۀ مشکلات دندانی دیگری که ممکن است داشته باشید. با دندانپزشک یا متخصص ارتودنسی خود صحبت کنید تا در صورتی که ارتودنسی‌ها برای شما انتخاب خوبی هستند متوجه شوید.

ارتودنسی‌های فلزی معمولا برای درمان آندربایت‌ها استفاده می‌شوند اما ارتودنسی‌های شفاف مانند ارتودنسی‌های نامرئی ممکن است گزینه‌ای برای مشکلات آندربایت خفیف تا متوسط باشند. با متخصص ارتودنسی و متخصص بهداشت دهان و دندان خود صحبت کنید تا آن‌ها گزینه مناسبی را برای شما پیدا کنند.

  • درباره کشیدن دندان با دندانپزشک خود صحبت کنید.

کشیدن دندان نقطه شروعی برای درمان آندربایت در بزرگسالان است. خلاص شدن از شر زاویۀ فک دندان‌های به هم ریخته می‌تواند فشار کلی وارده بر دندان‌ها را کمتر کند و به دندان‌های باقیمانده اجازه دهد تا در جای درست خود قرار گیرند. این مرحله معمولا روند سریعی است که توسط دندانپزشک شما در مطب انجام می‌شود.

وقتی آن ناحیه بی حس شد دندانپزشکان از مجموعه ای از وسایل دندانپزشکی استفاده می‌کنند تا دندان را در جای خود لق کنند و آن را بیرون بکشند.

راه های درمان آندربایت خفیف و متوسط چیست؟ | بهترین دندانپزشک اصفهان-بهترین جراح لثه اصفهان-بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان مرکز لیزر دندانپزشکی اصفهان

  • اکسپندر فک بالا را به دقت بررسی کنید.

اکسپندرهای فک بالا معمولا در بالای دهان شما قرار می‌گیرند و با استفاده از دندان‌های آسیابی فک بالا در جای خود قرار داده می‌شوند. این ابزارهای مکانیکی به طور دائمی نصب می‌شوند که به تدریج کمک کنند تا فک پایینی در جای درست خود قرار گیرد.

اکسپندر توسط متخصص ارتودنسی شما نصب می‌شود. پس از نصب اکسپندر، شما از یک کلید برای کنترل انبساط اکسپندر استفاده می‌کنید. کلید از یک دسته پلاستیکی و نوک فلزی ساخته شده است که در درون اکسپندر فرو می‌رود. متخصص ارتودنسی‌تان به شما نشان خواهد داد که چطور در هنگام نصب اکسپندر نوک فلزی کلید را در داخل اکسپندر فرو کنید و از کلید استفاده کنید.
شما دائما با متخصص ارتودنسی خود ملاقات خواهید کرد تا اطمینان حاصل کنید که اوضاع خوب است.
معمولا اکسپندرها به مدت سه تا شش ماه استفاده می‌شوند. ممکن است این اکسپندرها زمانی که برای اولین بار مورد استفاده قرار می‌گیرند کمی آزاردهنده باشند. اما بسیاری از افراد می‌گویند اکسپندرها از ارتودنسی‌ها راحت تر هستند.

 

صفحه ی دکتر حسین برجیان-بهترین جراح لثه اصفهان را در سایت کلینیک 24 مشاهده کنید.


مطالب پیشنهادی:

درمان آندربایت‌های حاد چگونه است؟

انجام درمان‌های زیبایی برای جلو بودن دندان و فک پایین

علائم آندربایت چیست؟

علت جلو بودن دندان و فک پایین

آندربایت چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ