نمونه جراحی زیبایی لثه با استفاده از لیزر دندانپزشکی

نمونه جراحی زیبایی لثه با استفاده از لیزر دندانپزشکی | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

جراحی زیبایی لثه با استفاده از لیزر دندانپزشکی

در نمونه عملی که توسط دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان انجام شده است. جراحی زیبایی لثه با استفاده از لیزر دندانپزشکی را مشاهده خواهید کرد.

بیمار از طرفی به علت مشکل لبخند لثه ای (مشخص شدن بیش از حد لثه ها هنگام لبخند) و از طرف دیگر به علت عدم تناسب در سطح مارژین ( لبه ی) لثه ی دندان های جلویی فک بالا نسبت به یکدیگر و در نهایت نسبت نابه هنجار و معکوس طول به عرض در دندانهای جلویی ، مراجعه کردند. پس از بررسی های پریودنتال، مشخص شد که کاندیدای ژنژیوکتومی با لیزر اینفرارد هستند.
این جراحی بوسیله ی لیزر، بدون خونریزی و بدون بخیه و با کمترین میزان تورم و عوارض پس از جراحی، صورت می گیرد.

عکس نهایی مربوط به ۴ هفته پس از جراحی است.

لطفا به سلامت لثه ها ،فرم پاپی های بین دندانی ایجاد شده و اصلاح نسبت طول به عرض دندانها دقت شود. از طرفی مشکل لبخند لثه ای بیمار تا حد قابل قبولی کاهش یافت و به میزان طبیعی نمایش لثه ای ۲-۴ میلی متر در هنگام لبخند اجتماعی (رفرنس پروفیت) رسید.

قبلا یک درمان کامپوزیت ونیر غیر اصولی برای بیمار انجام شده بوده است. که پس از انجام جراحی لثه، چنانچه در تصویر شماره سوم مشهود است. اورهنگ ها و اضافات کامپوزیت در مجاور لثه، به صورت لبه و پله وجود دارد که آنها را حذف کردیم. بیمار حتما نیاز به درمان زیبایی دارند که می تواند از نوع کامپوزیت ونیر یا از نوع لمینیت سرامیکی باشد. به طور کلی برای جراحی لثه می توان از لیزر، فرز سرامیکی، کرایو و تیغ استفاده کرد.

یکی از بهترین روشها، انجام این کار با لیزرهای اینفرا رد، در یک جلسه، بدون خونریزی و بخیه، تحت بیحسی موضعی می باشد. و بهترین نتایج را با طول موج خاصی که ما در مرکزمان به کار می بریم، در پی دارد. استفاده از لیزر دندانپزشکی از کم تهاجم ترین ،ایمن ترین و دقیق ترین روش هاست.

توجه: این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شده است.


راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان 


دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ