افزایش بوی بد در دهان بعد از ایمپلنت

افزایش بوی بد در دهان بعد از ایمپلنت | بهترین دندانپزشک اصفهان - بهترین جراح لثه اصفهان - بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

افزایش بوی بد در دهان بعد از ایمپلنت

در چه مواقعی ایجاد بوی بد در دهان بعد از ایمپلنت افزایش پیدا می کند؟

 

چنانچه در هر یک از شرایط ذکر شده در زیر قرار بگیرید، بوی بد دهان پس از ایمپلنت در دهان شما افزایش پیدا می کند:

  • عفونت کردن ایمپلنت

در صورتی که بهداشت دهان و دندان بعد از ایمپلنت رعایت نشود، عفونت ایمپلنت همانند عفونت بعد از جراحی لثه ممکن است که به وجود آید و در این شرایط بوی بدی در دهان ایجاد می شود.

  • تحلیل رفتن لثه

تحلیل رفتن لثه که از بین رفتن لثه ها را در پی دارد، از جمله مواردی است که باعث ایجاد بوی بد در دهان می شود و رشد باکتری و پلاک ها را تشدید می کند. با این وجود چنانچه بعد از ایمپلنت دچار تحلیل لثه شوید، با مشکل بوی بد دهان مواجه خواهید شد.

  • ایجاد پلاک در دهان و رشد باکتری

همان طور که در بخش های فوقانی تا حدودی اشاره کردیم، رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان باعث می شود که پلاک و باکتری در دهان رشد پیدا کند و این مشکل از مهم ترین مسائلی است که باعث ایجاد بوی بد در دهان می شود.

افزایش بوی بد در دهان بعد از ایمپلنت | بهترین دندانپزشک اصفهان - بهترین جراح لثه اصفهان - بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان متخصص طرح لبخند اصفهان

 

  • استفاده از مواد غذایی بو دار

مسلما مصرف مواد غذایی بو دار پس از ایمپلنت می تواند در ایجاد بوی بد در دهان موثر باشد زیرا حتی زمانی که با دندان های طبیعی از مواد غذایی بو دار استفاده می کنید نیز به ایجاد بوی در دهان مواجه می شوید و می توانید گفت که این موضوع کاملا طبیعی است و برای هر کسی به وجود خواهد آمد.

  • مصرف برخی از داروها

همه داروهایی که برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، همراه با عوارضی هستند که عوارض برخی از آنها ایجاد بوی بد در دهان است. به عنوان مثال: داروهای شیمی درمانی از جمله داروهایی هستند که با ایجاد بوی بد در دهان پس از ایمپلنت همراه هستند. که البته کسانی که ایمپلنت نکرده باشند نیز با این مشکل مواجه می شوند.

  • آلوده بودن زبان

زمانی که دندان ها را ایمپلنت می کنید و یا در صورتی که دندان های طبیعی خود را داشته باشید، باید حتما علاوه بر دندان، زبان خود را نیز تمیز کنید. زیرا مواد غذایی که بر روی زبان می نشینند و به آن می چسبند، در صورتی که تمیز نشوند، باعث ایجاد بوی بد می گردند.

در این شرایط می توانید روی زبان را نیز به واسطه مسواک تمیز کنید.

 


مطالعه بیشتر:

اثر ایمپلنت بر بوی بد دهان

بوی بد دهان بعد از نصب کامپوزیت

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ