بیوگرافی و رزومه ی دکتر حسین برجیان در فیلد تخصصی لیزر دندانپزشکی:

اندو موتور - اپکس لوکیتور | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان
دکتر حسین برجیان در سال ۱۳۹۳ مدرک دکترای جراح دندانپزشکی خود را از دانشگاه سراسری اصفهان اخذ کرد. و در سال های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵، رزیدنت تخصصی بیماریهای دهان و فک و صورت آن دانشکده بود.
وی سپس در سال ۲۰۱۵ از طرف مرکز تحقیقات لیزر دانشگاه تهران، به مدت یکسال به تحصیل فلوشیپ تخصصی لیزر پرداخت. و به دانشگاه جنوای ایتالیا اعزام شد و در هیاتی ۹ نفره از سراسر کشور، مدرک خود را با ارائه ی کیس پرزنت ها در حضور هیات ژوری علمی و بوردشفاهی و کتبی و ارائه ی رساله در زمینه ی کاربرد لیزرهای Near infra red در جراحی های دهان، به دانشگاه تهران و دانشگاه جنوا، اخذ کرد.
سرمایه گذاری آکادمیک و پرکتیکال اصلی او بر روی فیلد لیزر دندانپزشکی بوده است. و از سال ۹۲ تاکنون به مدت ۸ سال است که به طور تخصصی در این فیلد نو ظهور و تکنولوژی جدید به مطالعه و پژوهش و تدریس و درمان بیماران می پردازد.
اساتید برجسته ی آکادمیک و پرکتیکال ایشان، پروفسور Steven Parker از انگلستان، پروفسور Stefano Benedicenti از ایتالیا و پروفسور Wayne Selting از امریکا می باشند.
مدارک متعدد و سرتیفیکیتهای مختلفی از جمله مدرک جامع Comprehensive از انستیتو لیزر دندانپزشکی انگلستان، انجمن جراحان فک و صورت ایران، دانشگاه جنوا، مرکز تحقیقات لیزر دانشگاه تهران ، اَبَر کمپانی لیزر LAMBDA در کشور ایتالیا، سرتیفیکیت جامع لیزرهای کم توان (Photo bio modulation) از قطب لیزر پزشکی کشور و مدارک مختلف علمی-عملی از study club های آرپامد تحت نظارت علمی استاد ارجمند پروفسور سیما شهابی و سرکار خانم دکتر نسیم چینی فروش و study club های دیارتجهیز تحت نظارت علمی پروفسور بهزاد هوشمند داشته است.
ایشان ۴ طول موج لیزر را در ۲ device مختلف جهت درمان بیماران تهیه کرده است. که شامل 810 & 980 نانومتر لیزر پرتوان و 808 & 660 نانومتر لیزر کم توان و فوتو داینامیک تراپی می باشند.
با دستگاه های مختلف لیزر خانواده ی اربیوم Fotona اسلوونی و Water Lase امریکا و Laser Pluser ایتالیا و همچنین دستگاه های لیزر دایود Quick lase انگلستان، Bio lase امریکا، Doctor smile ایتالیا، الکسیون آلمان، Blue laser سیرونا و کم توان Konf tec و Co2 10600 نانومتر و Nd Yag فوتونا، کارکرده و به مطالعه و درمان پرداخته است.
بیماران ارجاعی به ایشان در فیلد تخصصی لیزر در پرکتیس شخصی خود در ۸ سال اخیر از استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان بوده اند.
در کشور، سخنرانی های حضوری مختلفی در این فیلد از جمله در ITI Study club ها در سال 2016 و 2018 به دعوت استاد ارجمند جناب پروفسور مرتضی بنکدارچیان Vice President ITI .و همینطور در دومین کنگره ی بین المللی نقش جهان در سال 1398 داشته است. چهارمین سخنرانی کشوری ایشان در زمینه ی لیزر دندانپزشکی در سومین کنگره ی نقش جهان در سال 1401 می باشد.

 

در کنفرانس های بین المللی زیر به عنوان سخنران اصلی ،دعوت شده است:

  • “Second Global Summit and Expo on Dental & Oral Diseases” held at Kuala lumpur, Malaysia,March 27-29, 2017
  • “International Conference on Advanced Dental Care” held at Moscow, Russia, October 8-10, 2018
  • “13th International Conference on Optics, Lasers & Photonics” held at Tokyo, Japan, May 13-14, 2019
  • “Global Summit on Advanced Clinical Dentistry and Dental Treatment” held in Paris, France, September 04-05, 2019
  • “International Conference on Dental Care and Oral Health” held in Madrid, Spain, October 21-22, 2021
در سخنرانی ها و کیس پرزنت های مجازی در بستر نِت، در گروه های مجازی Laser club iran ، گروه علمی بن تاژ پارس به مدیریت علمی جناب پروفسور غلامعلی غلامی و همچنین به عنوان دبیر اصلی علمی گروه لیزر مربوط به انجمن دندانپزشکان عمومی ایران فعالیت داشته است.
مدتها به عنوان قائم مقام و دبیر آموزشی و مدرّس کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده ی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فعالیت داشته است. و مهمترین Article وی در زمینه ی لیزر دندانپزشکی باعنوان : جراحی های پیش پروتزی بافت نرم با لیزر دایود Preprosthetic Oral Surgery by Dual Wavelength Diode Laser در 2019 January در ژورنال Ecronicon EC DENTAL SCIENCE
منتشر شد که مورد توجه پروفسور جان تونر Jan Tuner یعنی برجسته ترین دانشمند لیزر های کم توان جهان (PBM) قرار گرفت.

 

چنانکه مستحضرید:

کاربردهای روزمره ی لیزر در دندانپزشکی شامل:

  • استفاده از لیزرهای پرتوان در جراحی های بدون بخیه و خونریزی مانند:
    وستیبولوپلاستی، فرنکتومی، ژنژیووپلاستی، بیوپسی، حذف ضایعات تحریکی و توده های نسج نرم دهان، افزایش طول تاج و لیفت لثه
    و همچنین:
    دپیگمنتیشن، بلیچینگ، دیزاینفکشن کانالها
    و استفاده از PBM (لیزر های کم توان) ،در درمان TMD (مشکلات مفصل گیجگاهی-فکی) ، ضایعات خود ایمنی مانند لیکن پلان و پمفیگوس، آفت، افزایش اسئواینتگریشن فیکسچر ایمپلنتها، کاهش درد و تورم پس از جراحی هایی چون عقل نهفته یا گرفت لثه و GBR ، درمان آسیب به شاخه های عصبی ناشی از جراحی های ایمپلنت و عقل نهفته
    و درمان پاکتهای پریودنتال و درمان ژنژیویت و پریودنتیت وبیماری های لثه ای با PDT (فوتوداینامیک تراپی) و تکنیک LANAP می باشند.

دکتر حسین برجیان، تصمیم به تاسیس اولین مرکز تخصصی لیزر دندانپزشکی استان اصفهان را گرفت که ۳ هدف اصلی را دنبال میکند:

  1. درمان بیماران دندانپزشکی با پیشرفته ترین تکنولوژی روز جهان با کمترین میزان عوارض و مشکلات مربوط به درمان دندانها
  2. آموزش دادن دندانپزشکان جهت فراگیری علم و مهارت لیزر دندانپزشکی جهت ارتقای کیفیت طبابت ایشان
  3. پژوهش و تحقیقات در فیلد لیزر دندانپزشکی و انتشار مقالات حاصل از آن، در معتبرترین ژورنالهای بین المللی PUBMED و ISI knowledge/science

ایشان اکنون به عنوان بنیانگذار، مدیریت و درمانگر در NLDC یعنی مرکز تخصصی لیزر دندانپزشکی نجم Najm Laser Dental Center ، فعالیت میکنند.


راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم زیر نظر آقای دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان ، متخصص ایمپلنت

اینستاگرام: https://www.instagram.com/dr.hosseinborjian

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ