وستیبولوپلاستی جهت افزایش گیر و ثبات دنچر

جراحی های پیش پروتزی با لیزر | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

جراحی های پیش پروتزی با لیزر (وستیبولوپلاستی جهت افزایش گیر و ثبات دنچر)

در مطلبی که امروز توسط دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان برای شما همراهان تهیه شده است. به بررسی وستیبولوپلاستی جهت افزایش گیر و ثبات دنچر  می پردازیم.

شرح کیس:

وستیبولوپلاستی و جابه جایی محل اتصال الياف عضلانی به قسمتهای اپیکالی تر ریج باقی مانده (جراحی های پیش پروتزی بدون بخیه وخونریزی با لیزر): بیمار با درخواست جراحی قبل از ساخت دنچر جدید با گیر وثبات و ساپورت بهتر، نسبت به دنچر قدیمی خود، به مرکز تخصصی لیزر دندانپزشکی نجم مراجعه نمود. جهت جراحی وستیبولوپلاستی به منظور قطع الياف عضلانی متصل به کرست استخوان واتصال آن به نواحی پایین تر ، برای افزایش ارتفاع فلنج دنچر آینده و کاهش تداخل حرکات عضلات با لبه ی پروتز و افزایش ثبات دندان مصنوعی متحرک، از لیزر ۹۸۰& ۸۱۰ Dual نانومتر استفاده گردید .

هیچگونه فلپ ، بخیه ، استفاده از تیغ یا خونریزی صورت نگرفت . ترمیم اولیه ظرف دو تا سه هفته نخست جراحی به صورت تشکیل غشایی سفید خاکستری (غشای فیبرینو لکوسیتر) صورت گرفت. و ترمیم نهایی مخاط دهان ظرف مدت ۸ تا ۱۰ هفته محقق شد. در این کیس، افزایش عمق وستیبول پس از جراحی به میزان ۲ برابر مقدار اولیه ، مشاهده میشود. که به معنای افزایش سطح درگیر در اصطکاک فلنج دنچر با ریج باقی مانده می باشد.

توجه :

در جراحی های پیش پروتزی جهت افزایش ساپورت و ثبات دنچر، میتوان با کمترین عوارض ،بدون بخیه و خونریزی و با کمترین میزان عود، از امواج لیزر استفاده نمود.

توجه: این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شده است.


راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان 


نظر در"وستیبولوپلاستی جهت افزایش گیر و ثبات دنچر"

  1. Mortaza Ansar

    چند ماهی بود که پدرم نمیتوانستند غذا بخورند و فقط سوپ و … میخوردند. برای افزایش گیر دندان مصنوعیشان به دکتر حسین برجیان مراجعه کردیم که با کمک زحمات دکتر و لطف خداوند مشکلشان برطرف شد.

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ