دوره مسترشیپ دندانپزشکی زیبایی دانشگاه نیویورک

دوره مسترشیپ دندانپزشکی زیبایی دانشگاه نیویورک | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

دوره مسترشیپ دندانپزشکی زیبایی دانشگاه نیویورک

برنامه پیشرفته برای دندانپزشکان بین المللی در دندانپزشکی زیبایی یک دوره آموزشی بالینی و آموزشی تمام وقت، یک ساله است که به دندانپزشکان کشورهایی غیر از ایالات متحده ارائه می شود. که به دنبال بهبود مهارت ها و دانش بالینی خود در زمینه دندانپزشکی زیبایی هستند. تأکید بر مؤلفه بالینی با تمرکز بر طیف گسترده ای از روش های درمانی زیبایی شناسی مدرن است.
پذیرش

اولویت با متقاضیانی است که حداقل یک سال سابقه کار بالینی داشته باشند. متقاضیانی که تجربه کمتری دارند همچنان تشویق به درخواست می شوند.

اهداف

پس از تکمیل برنامه پیشرفته برای دندانپزشکان بین المللی در دندانپزشکی زیبایی، شرکت کنندگان پیچیدگی های مربوط به تشخیص زیبایی را درک خواهند کرد و با صلاحیت بالینی در تدوین و اجرای طرح های درمانی برای بیمارانی که مایل به بهبود زیبایی هستند، از برنامه خارج می شوند. شرکت‌کنندگان توانایی تکمیل موفقیت‌آمیز آنالیز لبخند دیجیتال و آنالوگ و توصیه و اجرای طرح‌های درمانی را خواهند داشت که شامل لمینت‌های چینی، ترمیم‌های کامپوزیت مستقیم و غیرمستقیم، ترمیم‌های ایمپلنت در ناحیه زیبایی، تکنیک‌های بلیچینگ، پروتزهای تاج و بریج می‌شود. و ترمیم های چینی با پوشش جزئی.

دوره مسترشیپ دندانپزشکی زیبایی دانشگاه نیویورک | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

دانشکده

شرکت کنندگان، بیماران مختلفی را تحت راهنمایی نزدیک هیئت علمی متنوع و با تجربه متشکل از پزشکان برتر در زمینه دندانپزشکی زیبایی و رشته های مرتبط درمان می کنند.

اجزای دوره

دانش و مهارت های شرکت کننده در دندانپزشکی زیبایی از طریق سخنرانی ها، سمینارها، ارائه موارد، تحقیقات و تجربیات بالینی توسعه می یابد. بخش بزرگی از برنامه به تجربیات عملی در کلینیک اختصاص دارد. شرکت کنندگان در یک محیط مراقبت جامع به نیازهای زیبایی شناختی بیماران خواهند پرداخت. آنها مهارت های روابط بین فردی را یاد خواهند گرفت تا تعاملات موفق خود را با بیماران، همسالان و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی به حداکثر برسانند. از شرکت کنندگان انتظار می رود که به طور فعال در تحقیقات شرکت کنند و چکیده های خود را به نمایشگاه سالانه بورسیه تحقیقات دندانپزشکی NYU ارسال کنند.

دکتر حسین برجیان این افتخار را دارند که با طی موفقیت آمیز این دوره و کسب گواهی آکادمیک از دانشگاه نیویورک بر دانش و مهارت های طبابت خود بیافزاید. جزئیات بیشتر از گواهی را اینجا مشاهده کنید.

جهت ورود به سایت دانشگاه نیویورک و اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

| بهترین جراح لثه اصفهان |


راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم، بهترین ایمپلنت اصفهان
صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان
دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ