مزایا و معایب ایمپلنت دندان فوری چیست؟

مزایا و معایب ایمپلنت دندان فوری چیست؟ | بهترین جراح لثه اصفهان

بررسی مزایا و معایب ایمپلنت دندان فوری

ایمپلنت دندان فوری هم مانند هر عمل دیگری که در حوزه دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد یک سری مزایا و معایب دارد. که گاهی همین موارد می توانند معیاری برای استفاده از آن ها باشند. نوشته امروز سایت دکتر حسین برجیان بهترین جراح لثه اصفهان که برای شما عزیزان گردآوری شده است. مزایا و معایب ایمپلنت دندان فوری را مورد بررسی قرار خواهد داد. برای مثال در رابطه با مزایای ایمپلنت فوری دندان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کوتاه بودن طول دوره درمان به طوری که پزشک می تواند. در یک روز جای خالی دندان را پر کند و مشکل زیبایی شما را رفع نماید.
  • حداقل بودن مراحل آماده سازی عمل در این روش را می توان از مزایای دیگر آن بیان کرد. چرا که استفاده از تکنیک تک مرحله ای برای به کار گذاشتن ایمپلنت آن را به یک جراحی ساده تبدیل کرده است.
  • با توجه به این که بیمار سریع تر به نتیجه می رسد، رضایتمندی بیمار را می توان از دیگر موارد بیان شده در حوزه مزایای ایمپلنت دندان فوری بیان کرد.

مزایا و معایب ایمپلنت دندان فوری چیست؟ | بهترین جراح لثه اصفهان

بررسی معایب

همان طور که گفته شد برای این روش هم مانند هر روش دیگری معایبی را می توان در نظر گرفت. برای مثال در این رابطه می توان گفت: استفاده از ایمپلنت فوری دندان موفقیت درمان را حدود 15 درصد کاهش می دهد. و بهتر است افرادی که تمام شرایط لازم برای این روش را دارند از آن استفاده کنند. اگر می توانید چند روز ظاهر بدون دندان را تحمل کنید و مشکلی از این جهت برای شما به وجود نخواهد آمد. پیشنهاد ما به شما این است که از روش سنتی و دائمی ایمپلنت دندان استفاده کنید.

از لحاظ هزینه هم نمی توان تغییر محسوسی را برای ایمپلنت فوری و سنتی مشاهده کرد. چون در هر حال پزشک ملزم به استفاده از پایه های دائمی می باشد. و در هر حال هزینه ی آن باید پرداخت شود. بنابراین قبل از استفاده از این روش و یا هر روش دیگری تمام جوانب موضوع را مورد ارزیابی قرار دهید.

صحت علمی مطالب منتشر شده ی فوق، با مشورت حضوری بیمار با خود جناب دکتر برجیان بهترین ایمپلنت اصفهان ، توسط ایشان باید تایید گردد.


راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم،  بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان


مطالب پیشنهادی :

مزایا و معایب انجام کانتورینگ یا لیفت لثه چیست؟

عوارض ورم و التهاب لثه در بارداری

بررسی انواع پیوند لثه

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ