چه کسانی به پیوند استخوان راموس نیاز دارند؟

چه کسانی به پیوند استخوان راموس نیاز دارند؟ | بهترین دندانپزشک اصفهان - بهترین جراح لثه اصفهان - بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

چه کسانی به پیوند استخوان راموس نیاز دارند؟

پیوند استخوان راموس برای همه افراد نیاز نیست.

فقط برخی از بیماران بر حسب شرایط خود به این روش نیاز پیدا می کنند که این افراد مشخصاتی از قبیل زیر دارند:

 

  • کسانی که دندان خود را از دست داده باشند و این دندان ریشه عمیقی در فک داشته باشد، معمولا به پیوند استخوان نیاز است. تا به این شکل بتوان فضای خالی ایجاد شده در فک را ترمیم کرد. دندان های آسیاب و یا دندان عقل زمانی که از دهان خارج شوند، بیشتر از سایر انواع دندان ها به پیوند استخوان نیاز پیدا می کنند. زیرا آنها ریشه عمیق تری دارند و با بیرون آمدن آنها از فک حفره بزرگ تری در فک ایجاد می گردد.

 

  • علاوه بر آن افرادی که توده استخوانی فک خود را به دلایل مختلف مانند:
  1. کهولت سن،
  2. پوکی استخوان
  3. یا بروز حادثه از دست داده باشند نیز معمولا به این روش نیاز پیدا می کنند.

 

  • یکی دیگر از مهمترین کاندیدای پیوند استخوان فک پایین، کسانی هستند که قصد استفاده از ایمپلنت برای ترمیم دندان را دارند. ایمپلنت به داشتن لثه های سالم و فک با تراکم استخوانی کافی نیاز دارد که اگر این شرایط برای آن وجود نداشته باشد، باید از طریق پیوند استخوان و سایر روش ها شرایط لازم برای آن را فراهم کرد.

چه کسانی به پیوند استخوان راموس نیاز دارند؟ | بهترین دندانپزشک اصفهان - بهترین جراح لثه اصفهان - بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان متخصص طرح لبخند اصفهان

 

هدف از به کار بردن پیوند استخوان راموس چیست؟

اصلی ترین اهدافی که از پیوند استخوان وجود دارد، افزایش سلامتی دندان و لثه است که پس از آن ترمیم دندان های از دست رفته با روش ایمپلنت و یا افزایش زیبایی دندان را نیز میتوان در گروه اهداف پیوند استخوان راموس در نظر گرفت.

زیرا اگر تراکم استخوانی فک کافی نباشد، مشکلات و عوارض زیادی برای افراد ایجاد می شود و طول عمر دندان های آنها کم می گردد که پیوند استخوان این مساله را به میزان زیادی حل می کند.

 


مطالب پیشنهادی:

پیوند استخوان راموس

اختلال مفصل گیجگاهی فکی چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ