بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان

بلیچینگ دندان|بهترین دندانپزشک اصفهان

بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان

دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان ، فلوشیپ تخصصی لیزر دندانپزشکی از ایتالیا، مسترشیپ زیبایی دندان از آمریکا، متخصص درمان های زیبایی دندان و اصلاح طرح لبخند، درمان ریشه ( عصب کشی)، بهترین جراح لثه با لیزر و جراح ایمپلنت دندان (کاشت دندان) در مرکز تخصصی لیزر دندانپزشکی نجم آماده خدمت رسانی و درمان شما هموطنان عزیز می باشد.

روش های ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان به سه روش یک مرحله ای، دو مرحله ای و دندانی انجام می پزیرد که در ادامه همراه با دکتر حسین برجیان بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان به معرفی و نحوه انجام هر یک از ایمپلنت ها می پردازیم.

ایمپلنت یک مرحله ای: (Non submerged)

در بعضی موارد بعد از کشیدن دندان ممکن است لثه همپوشانی کافی نداشته باشد و پزشک مجبور شود از روش حد لثه (nonsubmerged ) استفاده نماید به گونه ای که ایمپلنت دندانی در استخوان فک قرار داده می شود و قطعه موقتی برون فکی ایمپلنت دندانی از لثه خارج است و لثه بدور ایمپلنت دندانی در همان مرحله اول جراحی بخیه زده می شود و نیاز به جراحی مرحله دوم و کنار زدن بافت نرم لثه نیست. پس از ۲ ماه جهت ایمپلنت های دندانی فک پایین و ۳ ماه جهت ایمپلنت های دندانی کاشته شده در فک بالا،‌ قالبگیری جهت ساخت روکش اصلی شروع می شود. معمولا در اغلب بیماران این روش قابل اجرا می باشد.

انواع روش های ایمپلنت دندان چیست؟ | بهترین ایمپلنت اصفهان

ایمپلنت دو مرحله ای (Submerged)

از خوبی های این نوع ایمپلنت غیر قابل دسترس بودن ایمپلنت دندانی در فضای داخل دهانی می باشد. که ممکن است در معرض آلودگی های محیطی قرار بگیرند. روش انجام این ایمپلنت بدین گونه که ایمپلنت دندانی در استخوان فک دهان قرار داده می شوند. و لثه روی آن بخیه زده می شود. لذا بعد از جراحی، ایمپلنت دندانی داخل دهان قابل مشاهده نخواهد بود. در این حالت ایمپلنت ها زیر لثه قرار دارند تا تحت هیچ نوع فشاری قرار نگیرند. پس از حدود ۲ ماه جهت ایمپلنت های دندانی فک پایین و ۳ ماه جهت ایمپلنت های دندانی کاشته شده در فک بالا، لثه بطور محدود دوباره از محل ایمپلنت دندانی کنار زده خواهد شد.

با قرار دادن قطعه موقتی ایمپلنت دندانی که همچون پیچ است. سر ایمپلنت دندانی از لثه خارج می شود و قابل دیدن است. یک الی دو هفته جهت بهبود و ترمیم دوباره لثه به دور از قطعه ایمپلنتی که از لثه خارج شده است، مورد نیاز است. درمرحله بعدی قالبگیری جهت ساخت روکش متصل به ایمپلنت دندانی انجام می شود. به منظور حفظ ظاهر زیبایی بیمار معمولا در صورت نیاز یک پروتز موقت دندان متحرک که شب ها باید از دهان خارج شود به بیمار ارائه می شود. در این روش زیبایی بیشتر تامین شده و پروتز ساخته شده نهایی در زیر لثه قرار خواهد گرفت.

ایمپلنت Immediate Loading

در این روش ایمپلنت همزمان با جراحی قرار دادن ایمپلنت دندانی، تاج آن نیز ساخته و روی ایمپلنت دندانی قرار داده می شود. این روش بیشتر برای دندان های جلو کاربرد دارد تا بیمار در فاصله ی ۲ – ۳ ماه دوره ی ترمیم، بدون دندان نباشد البته نکته مهمی که باید آن را بگوییم این است که این تاج به صورت موقت است و دندان اصلی در مراحل بعد تحویل بیمار داده می شود. حسن این روش این است که در یک جلسه هم جراحی خارج کردن دندان و یا ریشه انجام میگیرد و هم در صورت لزوم استخوان ناحیه ترمیم می شود.

مزایهای انجام ایمپلنت دندان

برای ایمپلنت دندان چندین مزیت را می توان برشمرد که عبارتند از:

عمل کردن مانند دندان های طبیعی

یکی از بزرگترین مزایای ایمپلنت این است که قدرت جویدن را به طور کامل باز می گرداند. اکثر بیماران نمی توانند تفاوت بین دندان طبیعی خود و دندان ایمپلنت را تشخیص دهند. این افراد می توانند کاملاً عادی با آن غذا بخورند و همچنین می توانند به طور معمول مسواک بزنند و نخ دندان بکشند.

ماندگاری و دوام تا آخر عمر

در حالی که یک پل دندانی ممکن است تنها حدود 10 سال یا بیشتر دوام بیاورد، ایمپلنت های دندانی می توانند یک عمر دوام بیاورند. این ایمپلنت از تیتانیوم ساخته شده و با استخوان فک ادغام می شود. این ساخته بشر زیست سازگار است، به این معنی که غیر سمی است و توسط بدن دفع نمی شود. از مهمترین مزایای ایمپلنت این است که در مجموع یک دندان جایگزین قدرتمند می سازد. متریال و مواد مورد استفاده در کلینیک لیزر دندانپشکی نجم که توسط دکتر حسین برجیان بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان برای مراجعین محترم استفاده میگردد از بهترین برندهای استاندارد و روز دنیا استفاده می شود.

بررسی گزینه های کاشت دندان | بهترین جراح لثه اصفهان

جلوگیری از تحلیل استخوان

در جایی که دندان وجود ندارد، استخوان فک در فضای خالی به دلیل عدم تحریک خراب می شود. اگر در سال اول از دست دادن دندان هیچ ایمپلنتی قرار نگیرد، آن ناحیه استخوان 25 درصد حجم خود را از دست می دهد و تحلیل استخوان در طول سال ها ادامه می یابد. دندان مصنوعی تکه ای حتی می توانند از دست دادن استخوان را تسریع کنند زیرا اغلب شل می شوند و سپس به برجستگی استخوانی می مالند و به تدریج آن را از بین می برند. از آنجایی که از مزایای ایمپلنت جایگزینی ریشه و دندان بوده و جویدن به حالت عادی باز می گردد،ایمپلنت تحریک لازم برای رشد طبیعی استخوان را فراهم می کند.

ثابت نگهداشتن دندان های مجاور

فضای خالی دندان از دست رفته می تواند باعث شود که دندان های مجاور به صورت کج به سمت شکاف جابجا شوند. این کار دندان‌های شما را از موقعیت خارج می‌کند و می‌تواند روی گاز گرفتن، توانایی جویدن و ظاهر شما تأثیر بگذارد. دندان کج می تواند باعث ایجاد تداخل شود که جایگزینی دندان را بعداً دشوار می کند. یک دندان نیش ضعیف همچنین می تواند منجر به مشکلاتی در TMJ (مفصل گیجگاهی فکی) شود و ممکن است منجر به درد و سردرد شود. از مزایای ایمپلنت ممانعت از کج شدن دندانهای مجاورش است.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان 

کمک به رهایی از بیماری لثه

شکاف دندان از دست رفته می تواند به عنوان یک تله برای غذا و باکتری عمل کند و منجر به بیماری لثه شود.

جلوگیری از افتادگی صورت و پیری زودرس

افتادگی صورت می تواند یک اثر ناخواسته تحلیل استخوان ناشی از از دست دادن دندان باشد. اینجاست که یک سوم پایینی صورت شروع به جمع شدن می کند و به تدریج فاصله بین نوک بینی و چانه بسته می شود. تغییرات می تواند شامل چین و چروک های بیش از حد اطراف دهان، نازک شدن لب ها و چانه نوک تیزتر باشد که باعث می شود فرد بسیار مسن تر از سن واقعی خود به نظر برسد. از مزایای ایمپلنت جلوگیری از پیر شدن ظاهر است .

گواهی شرکت در کنگره ی سراسری ایمپلنتهای دندانی، همایش سراسری ایمپلنت های دندانی (باید ها و نباید ها)

جناب آقای دکتر حسین برجیان

به پاس قدردانی از حضور صمیمانه شما در همایش سراسری ایمپلنت های دندانی (باید ها و نباید ها)  که در بهمن ۱۳۹۲ در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار گردیده، این تقدیرنامه حضورتان اهدا میگردد.

National Congress of Dental Implants, 24-31 January 2014 ISFAHAN-IRAN

کنگره ی سراسری ایمپلنتهای دندانی

 


راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم

نظر در"بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان"

  1. محدثه کیانی

    سلام یکی از بهترین دندانپزشکانی که در اصفهان دیدم. هر زمانی رفتم مطب آقای دکتر حسین برجیان نتیجه خوبی گرفتم.

  2. دل آرام مهرآرا

    دکتر حسین برجیان در اصفهان 2 مورد ایمپلنت دندان برای پدرم انجام دادند و خدا را شکر خیلی خوب بوده. سپاس فراوان

  3. ardalan

    من یک مورد ایمپلنت دندان پیش دکتر حسین برجیان در اصفهان انجام دادم و راضی هستم از کاشت دندانم و حس میکنم دندان خودم هست و کاری بهم ندارد

  4. اکرم السادات محبیان

    دکتر حسین برجیان 3 تا از دندان هایم را ایمپلنت کردند و من که چند سالی بود اصلا با طرف راستم غذا نمی جویدم الان خیلی خوب میتونم غذا بحوم و موقع غذا خوردن اذیت نمی کند.

  5. کتایون

    ایمپلنتی که دکتر حسین برجیان برای مادرم گذاشتند خوب بود و خیلی راضی هستیم.
    دندانپزشک متین و ماهری هستند

  6. ازیتا

    نمونه کار ایمپلنت دکتر حسین برجیان را برای پدرم دیدم، فقط میتونم بگم بهترین ایمپلنت که تاحالا دیدم را آقای دکتر انجام دادند. سپاس فراوان

  7. زهره

    دکتر حسین برجیان کاشت ایمپلنت برایم انجام دادند کیفیت و ماندگاری عالی داره، چند سال هست که دیگه هیچ کاری به این دندانم ندارم چون اذیتم نکرده، خدا خیرشون بده که در کارشون کم نمیگذارند

  8. سینا مشکات

    دو تا از دندانهای بالایی ام را دکتر حسین برجیان ایمپلنت کردند. روند بهبودی ام بعد از ایمپلنت خوب بود و الان هم موردی ندارم و ممنونم از اقای دکتر

  9. کیارش

    سلام دندانهای مصنوعی پدرم لقی داشت که برای اصلاح و درمان به آقای دکتر حسین برجیان مراجعه کردیم و الان کاملا درمان شده اند، دعای ما همیشه بدرقه راهشان است.

  10. فروزان

    دکتر حسین برجیان یک مورد ایمپلنت برای دخترم انجام دادند و خیلی عالی انجام دادند، حساسیت شدیدی داشتیم ولی به لطف خدا و زحمات آقای دکتر رضایت کامل داریم.

  11. مهدی کیانی

    دو دندان 5 و 6 بالایی ام را ایمپلنت کردند و الان خیلی خوبه و سپاسگزارم . تعهد و اخلاق دکتر حسین برجیان بی نظیر بود و همیشه در ذهنم می ماند.

  12. مینا فریدی

    دکتر حسین برجیان دندان های مادرم را ایمپلنت کردند و راضی هستیم

  13. یوسفیان

    جراحی قبل از ایمپلنت نزد دکتر حسین برجیان انجام دادم و بسیار راضی هستم، دوستان زیادی ایشان را معرفی کردند و من هم از کارشان راضی هستم.

  14. علی نقیان

    خداقوت دکتر جان
    دکتر حسین برجیان ۴ دندان بنده را ایمپلنت کردند و با اینکه زمان نسبتا زیادی از انجام ایمپلنت دندان هایم می گذرد ولی هیچ موردی برای دندانهایم پیش نیامده و حتی لقی که خیلی از دوستان می‌گفتند بعد از ایمپلنت پیش می آید را بنده تجربه نکردم. بسیار ممنونم از دقت و صداقت شما در کار

  15. مجدالدین کرامتی

    دکتر برجیان دندان ۵ ام را ایمپلنت کردند و در حال حاضر راضی هستم و براحتی غذا می جوم ممنونم ازشون

    • ابراهیم

      از کار آقای دکتربرجیان بسیار راضی هستم بامهارت کامل ورعایت کامل استریلیته در یک محیط آرام بخش با دقت و صرف زمان، برای من چند درمان دندانپزشکی شامل جراحی لثه، کامپوزیت زیبایی، پروسه ی ایمپلنت وجرمگیری درچند جلسه انجام دادند.
      کیفیت مواد مصرفی ایشان و مهارتشان را هیچ کجا در این ۶۰ سال ندیده ام.
      سربلند باشند

  16. علی منتظر ظهور

    یکی از دندان هایم را کشیده بودم و اقدامی برای ایمپلنت نکرده بودم . کم کم دندان های کنار ان هم داشتند اسیب میدیدند و استخوان دندانم تحلیل رفته بود. اقای دکتر حسین برجیان کاشت دندان مرا انجام دادند و بسیار سپاسگزارم از ایشان که با دقت و حوصله زیاد باعث بهبودی من شدند

  17. talebi_fahimeh

    برای ایمپلنت دندانم حساسیت زیادی داشتم. یکی از دوستان دکتر حسین برجیان را معرفی کردند و 2 ماهی هست از مرحله دوم کاشت دندانم میگذرد و خیلی عالی بوده و اصلا اذیت نشدم

  18. اشرفی

    دکتر حسین برجیان نمونه کاملا متمایز یک دندانپزشک خوب و با اخلاق در اصفهان هستید.بابت تمام زحمات و دلسوزی که در حین درمان دندانم انجام دادید سپاسگزارم

  19. دهنوی

    به دلیل نداشتن تراکم کافی استخوان برای ایمپلنت دندان هایم دکتر حسین برجیان پیوند استخوان انجام دادند. دقت و تشخیص بی نظیر اقای دکتر باعث شد ایمپلنت دندان هایم موفقیت آمیز باشد. ممنونم از زحمات ایشان

  20. دالانی

    جناب دکتر برجیان ، دالانی هستم که بخاطر جای خالی دندانم دندان های کناری وضعیت نامناسبی داشتند.واقعا انجام ایمپلنت در این فضای کم و ناجور مهارت زیادی میخواست و خدا راشکر میکنم که چنین دندانپزشکی در اصفهان داریم.

  21. فاطمه موسوی

    ایمپلنت 2 تا از دندان هایم را دکتر برجیان در اصفهان انجام دادند. با اینکه زمان زیادی از کشیدن انها گذشته بود و لثه ام تحلیل رفته بود کاشت دندانم به خوبی انجام شد

  22. سیروس

    اقای دکتر از بهترین دندانپزشک هایی هستند که دیدم. پیششون جراحی ایمپلنت کردم. سخت بود ولی راضی هستم

  23. سجادی

    ممنون آقای دکتر بخاطر جراحی ایمپلنت که برای مادرم انحام دادید، همیشه میگم شما دندانپزشک بسیار توانمندی هستید.

  24. پیام فیروزآبادی

    6 ساله که پیش دکتر برجیان ایمپلنت انجام دادم و خیلی راضی بودم البته مراقبت بعد از ایمپلنت هم مهمه و من هم خیلی رعایت میکردم.در کل خوب بوده

  25. عرفان فولادگر

    سپاس گزارم جناب دکتر برجیان، ۱ مورد ایمپلنت دندان برایم انجام دادید اصلا حس نمیکنم این دندانم ایمپلنت هست خیلی خوب و راحت شدم

  26. هدیه

    برای کاشت ایمپلنت دندان جراحی سینوس لیفت با تکنیک پیزوسرجری داشتم زیر نظر دکتر برجیان . ایشون همیشه برای انتخاب درمان هاشون بهترین گزینه بهت پیشنهاد میدن و به بهترین شکل هم انجامش میدن

  27. مهرنوش

    ممنونم از زحمات و صبوری دکتر برجیان برای ایمپلنت دندان هایم که به خوبی انجام دادند

  28. مسعود ناظمی

    از جناب دکتر برجیان بابت ایمپلنت دندانهای آسیابم که خیلی خوب انجام دادند کمال تشکر را دارم

  29. مرادی

    ممنون از زحمات دکتر برجیان بخاطر دقت و صبوری ایشان در ایمپلنت دندان های پدرم.

  30. بکائی

    درمان کاشت ایمپلنت داشتم . دکتر برجیان سه واحد ایمپلنت دندان برام داشتند که همگی خیلی با حوصله و صبوری انجام شد

  31. شجاعی

    من زیر نظر دکتر برجیان کاشت ایمپلنت دندان داشتم . خیلی خوب بوده و هیچ فرقی برام با دندان خودم نداشته

  32. سقائی

    مشکل تحلیل ایمپلنت و جراحی لثه با لیزر پیششون داشتم جدای از کار حرفه ای ایشون، اخلاق بسیار عالی و نحوه برخورد با بیمارانشون ، ایشون رو منحصر بفرد می کنه بنده سه واحد ایمپلنت خدمت ایشون انجام دادم و رضایت صد در صدی داشتم

  33. نادری

    دکتر برجیان متخصص ایمپلنتم تا الان دو واحد کاشت دندان با برند سوئیسی داشتم خیلی کیفیت بالایی داشت راحتیش در مقابل دندان خودم شبیه به دندان اصلی توی خوردن و جویدن هست

  34. صفری

    برای کاشت ایمپلنت دندان هایم به دکتر حسین برجیان مراجعه کردم از ظرافت کار آقای دکتر برجیان رضایت دارم و درمان را ادامه می‌دهم . پیچ های تیتانیومی که با استخوان جوش خورده و راضی هستم. گفتند برای روکش اقدام کنم و توصیه ایشون برای من ایمپلنت سوئیسی بود که من همان را ترجیح دادم

  35. شجریان

    دکتر برجیان برای مادرم جراحی وستیبولوپلاستی کردند بدون کوچکترین عارضه واقعا کارشون عالیه و برخورد عالی با بیمار مراعات میکنند

  36. مهاجران

    از دندانپزشکان خوش برخورد و کاربلد اصفهان هستند . دو واحد کاشت ایمپلنت داشتند برام با درمان موفق . توی درمان هیچ نکته ای برات مبهم باقی نمیگذارند

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ