مزایای ایمپلنت دندان در سالمندان

مزایای ایمپلنت دندان در سالمندان | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

بررسی مزایای ایمپلنت دندان در سالمندان

ایمپلنت دندان در سالمندان یکی از مهم ترین اختراعات بشر در زمینه ی دندان پزشکی محسوب می شود. خیلی از افراد در زمان میانسالی از ایمپلنت کردن دندان های خود به دلیل هزینه های زیادی که دارد خودداری می کنند. اما این کار اصلا روش درست نبوده نیست و ایمپلنت دندان به بهبود عملکرد جویدن غذا و نهایتا سلامت بدن افراد کمک خیلی زیادی می کند. در نوشته امروز سایت دکتر حسین برجیان بهترین ایمپلنت اصفهان که برای شما عزیزان گرداوری شده است. مزایای ایمپلنت دندان در سالمندان را مورد مطالعه قرار خواهیم داد.

راه حل دائمی

اولین مزیت درباره ی ایمپلنت دندان در سالمندان این است. که ایمپلنت یک راه حل دائمی برای از دست دادن دندان هاست. لقی، افتادگی، کند شدن و … مواردی است که هرگز برای ایمپلنت دندان پیش نمی آید و سالمند می تواند با خیالی آسوده از دندان های جدید خودش لذت ببرد.

مزایای ایمپلنت دندان در سالمندان | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

ظاهری طبیعی

دومین مزیت ایمپلنت دندان در سالمندان این است که ایمپلنت ها ظاهری طبیعی دارند و به زیبایی بصری چهره نیز کمک می کنند. این در صورتی است که ظاهر پلاستیکی دندان های مصنوعی و ریز بودن آن ها، کاملا مشخص میکند که دندان مصنوعی در دهان استفاده شده است.

عدم تحلیل رفتن لثه

مزیت سوم ایمپلنت دندان در سالمندان این است که وقتی پیچ های ایمپلنت در داخل لثه ها قرار دارد و دندان بر روی لثه ها فیکس هستند، دیگر تحلیل رفتن لثه و افتادگی و دفرمه شدن آن رخ نخواهد داد. در واقع ایمپلنت های بافت استخوانی مورد نیاز فک را حفظ کرده و این موضوع یکی از مهم ترین کاربردهای ایمپلنت محسوب می شود.

بهبود سبک زندگی

ایمپلنت دندان در سالمندان باعث بهبود سبک زندگی سالمندان نیز می شود. خیلی کم پیش می آید که شما سالمندی را شاد و سرحال ببینید اما یکی از مواردی که می تواند بر روی روحیه ی مثبت سالمند تاثیر بگذارد همین ایمپلنت دندان هاست. ایمپلنت دندان مانع از این می شود که سالمند احساس فرسودگی داشته باشد، بهبود روند غذا خوردن سالمند نیز تاثیر زیادی بر روی سبک تغذیه و گوارش او داشته که این موضوع یکی از مواردی است که هیچگونه نمی توان از آن گذشت.

صحت علمی مطالب منتشر شده ی فوق، با مشورت حضوری بیمار با خود جناب دکتر برجیان بهترین جراح لثه اصفهان ، توسط ایشان باید تایید گردد.


راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم،  بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان


مطالب پیشنهادی :

مراقبت های بعداز انجام ایمپلنت دندان چیست؟

موارد استفاده از ایمپلنت دندان

مزایای ایمپلنت دندان نسبت به دندان مصنوعی چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ