کاربردهای لیزر اربیوم در دندانپزشکی

کاربردهای لیزر اربیوم در دندانپزشکی | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

آشنایی با کاربردهای لیزر اربیوم در دندانپزشکی

تکنولوژی همچنان هرروز تغییر بیشتری در زندگی ما ایجاد میکند. دندانپزشکان برای مراقبت از سلامت دهان و دندان بیماران خود هرروز بیشتر از قبل از ابزارهایی مثل لیزر دندان استفاده میکنند. با توجه به نوع لیزری که دندانپزشک شما استفاده میکند میتواند بسیاری از بیماریهای رایج دندان را با روش ملایمتر و موفقیت بیشتری درمان کند. در این مطلب از سایت دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان به بررسی کاربردهای لیزر اربیوم در دندانپزشکی خواهیم پرداخت.

بایولیز یکی از ابداع کنندگان موفق لیزرهای دندانی است. با استفاده از لیزرهای متفاوت که در سراسر جهان استفاده میشود میلیونها بیمار از مزایای دندانپزشکی با لیزر مثل روش ملایمتر و بهبودی سریعتر بهره مند میشوند. سیستم لیزر با آب که یکی از برترین لیزرها و برنده جوایز متفاوت بوده است یکی از لیزرهایی است بسیار ملایم و ایمن است و جایگزین بسیار خوبی برای ابزارهای دندانپزشکی محسوب میشود. در این روش از انرژی لیزر و اسپری آب همزمان استفاده میشود و میتواند بسیاری از مراحل و جراحیهای دنداپزشکی را بدون ضربه یا مته کاری انجام داد.

مطلب پیشنهادی : علل فرسایش مینای دندان چیست؟

انواع لیزر بافت نرم دندان

  • اپیک پرو
  • اپیک 10
  • اپیک ایکس

لیزر اپیک پرو

اپیک پرو یکی از لیزرهای عالی و درجه یک در صنعت دندانپزشکی است که انرژی و نوآوری بیشتری نسبت به هرگونه دیود دیگر در بازار دارد. اپیک پرو دمای نوک لیزر را برای نتایج پایدار و قابل پیش‌بینی با هر بار استفاده‚ کنترل و اندازه گیری میکند.

برخلاف لیزرهای دیود دیگر معرفی لیزر دیود جراحی پیشرفته و درجه یک در صنعت دندانپزشکی انرژی و نوع آوری بیشتری نسبت به هرگونه لیزر دیود دیگر در بازار ارائه میدهد. اپیک پرو با اندازه گیری و کنترل دمای نوک لیزر نتایج پایدار و قابل پیش‌بینی را با هر بار استفاده به ما نشان میدهد.

پر کردن دندان با لیزر | بهترین دندانپزشک اصفهان

کنترل قدرت خودکار

کنترل قدرت به صورت خودکار یکی از نوآوریهای منحصر به فرد بایولیز است که به اپراتور کمک میکند با اطمینان و سرعت بدون نگرانی در مورد تنظیمات پیچیده به کار خود ادامه دهد.

برای درمان بافت نرم اپیک پرو انتخاب بسیار حرفه‌ای محسوب میشود. نرم افزار این لیزر بیش از ۲۰ ایستگاه از پیش تنظیم شده بالینی دارد که حالتهای درمانی متعدد حالت پیشرفته برای اپراتورهای متخصص برنامه‌های کاربردی بی‌نظیر و نتایج همسان را ارائه میدهد. برخلاف دیودهای سنتی اپیک پرو به سرعت در سراسر بافت حرکت میکند و بدون هیچ گرفتگی یا مقاومتی به کار خود ادامه میدهد.

بالا بودن دقت و راحتی

به دلیل ابداعاتی مثل حالت پالس فوق حرارتی دیود اپیک پرو دقت و راحتی بیشتری نسبت به دیودهای سنتی دارد. حداکثر انرژی را در ۱۰ میلیونیم ثانیه پالس میکند تا بافت شل شود در نتیجه برش بهتر و آسیب حرارتی کمتر از حالت عادی ایجاد میشود.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

تکنولوژی نوک هوشمند لیزر

اپیک پرو از تکنولوژی نوکهای با دوام و جدید استفاده میکند. این نوکها به صورت تخصصی و دائمی و یکبار مصرف موجود هستند که با توجه به نیازهای کلینیکی شما از آنها استفاده میکنند. هر روزه روی فناوری و توسعه نوک هوشمند لیزر کار میشود تا در صورت نیاز نوک هوشمند مناسب برای شما استفاده شود.

کافیست فقط امتحان کنید

اگر شما از افرادی هستید که از لیزر دیود یا co2 استفاده میکنید حتما باید خودتان برش بافت با اپیک پرو را از نزدیک ببینید و آن را با لیزر فعلی خود مقایسه کنید. همانطور که خیلی از کسانی که از آن استفاده کرده‌اند گفتند که شما تا خودتان نبینید و امتحان نکنید نمیتوانید باور کنید که چقدر سریعتر است.

راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم

توجه :

  • صحت علمی مطلب منتشر شده فوق، باید با مشورت حضوری بیمار با جناب دکتر برجیان تایید گردد.
  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ