بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

نمونه درمان های دندانپزشکی زیبایی_بهترین دندانپزشک اصفهان

بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

در این بخش خدمات دندانپزشکی در دسته درمان های دندانپزشکی زیبایی در مرکز لیزر دندانپزشکی نجم دکتر حسین برجیان به عنوان بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان و جراح دندانپزشک ، ایمپلنتولوژیست ، فلوشیپ تخصصی لیزر دندانپزشکی از ایتالیا و مسترشیپ زیبایی از آمریکا خدمت مراجعه کنندگان گرامی و همشهریان اصفهانی معرفی میگردد.

برخی از مهمترین خدمات این دسته عبارتند از :

الف: اصلاح طرح لبخند Smile Design

ب: بلیچینگ (سفید کردن دندانها) با لیزر

ج: درمان های زیبایی (کامپوزیت ونیر)

د: بستن دیاستم ( بستن فاصله ی دندان ها )

ه: درمان لبخند لثه ای Gummy smile

مزیت های اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند دارای مزایای زیادی می باشد از جمله این مزایا می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • اصلاح طرح لبخند باعث می شود دندان ها سفید تر و روشن تر نشان داده شوند و این سبب جوان تر نشان دادن چهره می‌ شود.
  • با استفاده از اصلاح طرح لبخند بسیاری از بیماری‌ ها و مشکلات دهان و دندان رفع می گردد.
  • اصلاح طرح لبخند می‌ تواند بسیاری از دندان های پوسیده و بیماری ‌ها و عفونت ‌های که در لثه وجود دارند را کمتر نماید.
  • با استفاده از طرح لبخند می توان فرم لثه را تنظیم نمود طرح لبخند باعث بهبود ساختار دهان و دندان می شود.
  • اصلاح طرح لبخند در زیبایی و سلامتی فرد نقش به سزایی دارد.
  • با استفاده از طرح لبخند فرم دندان ها بهتر شده و باعث ایجاد دندان هایی مرتب و صاف می شود. که رسیدگی به آن ها بسیار راحت تر می شود در نتیجه میزان پوسیدگی و آسیب دندان های فرد کمتر می شود.
  • با استفاده از طرح لبخند ظاهر فرد زیبا و شاداب می گردد و باعث اعتماد به نفس او می شود.
  • این روش باعث زیبا سازی شخص می‌ شود و به جوان سازی او کمک می نماید.
  • یکی دیگر از مزیت های ایجاد طرح لبخند این است که دندان های فرد دیرتر دچار پوسیدگی می شود و باعث حفظ بهداشت دهان و دندان شخص می شود.

بلیچینگ دندان با لیزر

امروزه با پیشرفت های نوین در دندانپزشکی و تولید فن آوری های نوین، شاهد یک تحول بسیار بزرگ در درمان های دندانپزشکی هستیم.  لیزر در دندانپزشکی یکی از این موارد می باشد. با کاربرد لیزر در دندانپزشکی، بدون اغراق یکی از پیشرفته ترین و بهترین عملکردهای سال های اخیر دندانپزشکی را می توانیم شاهد باشیم. در واقع رویای دندانپزشکی بدون درد با لیزر تحقق یافته است و بیماران می توانند با آرامش بیشتری از خدمات دندانپزشکی بهره مند گردند.

مزایای بلیچینگ با لیزر
  • سفید شدن چند برابری نسبت به دستگاه های رایج بلیچینگ
  • عمق نفوذ بیشتر (سفیدی و درخشندگی بیشتر)
  • زمان کوتاهتر (کمتر از 5 دقیقه)
  • ماندگاری بیشتر
  • بدون حساسیت
  • انجام بلیچینگ در یک جلسه و با کیفیت بهتر
  • بدون درد
  • تابش نور به طور یکنواخت به تمام دندان ها

مزیت های ونیرهای کامپوزیتی در درمان های زیبایی دندان

  • معمولا مینای دندان کمتر از تاج یا ونیرهای سرامیکی برداشته می‌شود.
  • به مراجعه کمتری به دندانپزشک نیاز است. گاهی اوقات برای این ونیرها فقط یک بار به ویزیت نیاز دارید.
  • نسبت به ونیرهای سرامیکی هزینه کمتری دارد.
  • در صورت آسیب دیدن ترمیم آن آسان است. اگرچه ونیرهای کامپوزیت مانند ونیرهای سرامیکی محکم و مقاوم نیستند اما به راحتی و سریع قابل ترمیم هستند.

روش های پر كردن فاصله بین دندان ها یا بستن دیاستم

در اینجا چند ​​گزینه که دندانپزشکان ترمیمی و زیبایی در مرکز دندانپزشکی نجم از آن برای پر كردن فاصله دندان استفاده می کنند تا فاصله بین دندان ها را کاهش دهند و به لبخندی زیبا دست پیدا کنند را در اختیارتان قرار می دهیم:

اتصال دندان

اتصال باند کامپوزیت روشی نسبتاً آسان برای بستن شکافهای کوچک بین دندانها است. در این روش، ماده ای به رنگ دندان به نام رزین کامپوزیت به دندان ها متصل می شود تا شکل و رنگ آنها تغییر کند. مدت زمان پیوند بین بیماران متفاوت است و به طور متوسط ​​سه تا هفت سال است. از آنجا که رزین کامپوزیت از نظر مکانیکی به دندان پیوند می خورد، بسیار ایمن است.

روکش های دندان

از روکش های دندان اغلب می توان برای پر كردن فاصله دندان استفاده کرد و مخصوصاً در مواردی که فاصله یا شکل دندان جلو ناهموار باشد، بسیار مفید است. ونیرها پوسته های نازک هستند که برای بهبود ظاهر آنها در سطح جلوی دندان قرار می گیرند.

ماندگاری روکش ها به طور متوسط ​​چهار تا دوازده سال بیشتر از رزین کامپوزیت است. اگرچه نازک هستند، اما کاملاً محکم و بادوام هستند و با دندان های طبیعی بسیار مطابقت دارد.

تاج دندان

بعضی اوقات به جای باندینگ یا روکش، استفاده از تاج دندان نتایج بهتری را برای پر كردن فاصله دندان خواهد داشت. تاج دندان تمام دندان شما را می پوشاند و مانند روکش بسیار طولانی تر از باندینگ است. تاج به خصوص برای بستن شکاف بین دندانهای جلوی استفاده می شود و لبخند شما به طور طبیعی زیبا می کند و با سایر دندان ها مطابقت دارد.

استفاده از بریس

می توانید با استفاده از بریس فاصله دندان های خود را کم کنید تا دندان ها را در موقعیت صحیح خود قرار دهید. بریس ها هنگامی که دندان های شما سالم و جذاب هستند، اما دارای فاصله زیاد یا کج هستند، یک انتخاب عالی هستند. بریس ها با از بین بردن شکاف و تراز بندی صحیح دندان ها به بستن شکاف بین دندان های شما کمک می کنند.

درمان لبخند لثه ای (ژنژیوکتومی)

روش درمان لبخند لثه ای بستگی به شدت آن دارد. اگر فکر می کنید لبخند لثه ای دارید، برای تشخیص نوع و گزینه های درمان بایستی به دندانپزشک خود مراجعه کنید. دندانپزشک شما دهان، دندان ها و لثه ها را بررسی می کند تا میزان شدت و بلند بودن بیش از حد لثه و علل احتمالی آن را تعیین کند. این بررسی ممکن است شامل مشاهدات چشمی و در مواردی گرفتن عکس دیجیتال از دندان ها و لثه های شما باشد. شما همچنین ممکن است نیاز به تصویربرداری اشعه ایکس داشته باشید تا ریشه دندان ها و استخوان فک بطور دقیق بررسی شود. بهتر است به یک متخصص مراجعه کنید، مثل یک پریودنتیست، ارتودنتیست یا جراح لثه. کلینیک لیزر دندانپزشکی نجم با مدیریت دکتر حسین برجیان آماده ارائه کلیه درمان های زیبایی دندان به هموطنان عزیز می باشد.

انواع روش های درمان لبخند لثه ای

روش درمان بسته به ماهیت وضعیت بالینی خاص شما می تواند شامل یک یا چند مورد زیر باشد:

  • درمان های لیزر (در موارد جزئی).
  • جراحی جابجایی لب.
  • ارتودنسی، برای حرکت دندان ها به موقعیت های مناسب تر.
  • جراحی بافت ها و استخوان های لثه برای ایجاد چهره های ظریف تر و جذاب تر .
  • جراحی فک و صورت برای جابجایی استخوان.

در روش درمان با ارتودنسی برای موارد خفیف تر، نیرویی رو به بالا بر روی دندان های فوقانی اعمال می شود و باعث می شود تا دندان ها و لثه هر دو با هم به سمت بالا حرکت کنند و در نتیجه سبب تغییر شکل استخوان فک بالا می شود. این روش بدون کوتاه کردن طول دندان ها، لبخند لثه‌ای را کاهش و آن را برطرف می‌کند. در موارد شدیدتر ممکن است جراحی فک نیز توصیه شود.

صفحه اینستاگرام دکتر برجیان

دوره مسترشیپ دندانپزشکی زیبایی دانشگاه نیویورک

برنامه پیشرفته برای دندانپزشکان بین المللی در دندانپزشکی زیبایی یک دوره آموزشی بالینی و آموزشی تمام وقت، یک ساله است که به دندانپزشکان کشورهایی غیر از ایالات متحده ارائه می شود. که به دنبال بهبود مهارت ها و دانش بالینی خود در زمینه دندانپزشکی زیبایی هستند. تأکید بر مؤلفه بالینی با تمرکز بر طیف گسترده ای از روش های درمانی زیبایی شناسی مدرن است.
پذیرش

اولویت با متقاضیانی است که حداقل یک سال سابقه کار بالینی داشته باشند. متقاضیانی که تجربه کمتری دارند همچنان تشویق به درخواست می شوند.

اهداف

پس از تکمیل برنامه پیشرفته برای دندانپزشکان بین المللی در دندانپزشکی زیبایی، شرکت کنندگان پیچیدگی های مربوط به تشخیص زیبایی را درک خواهند کرد و با صلاحیت بالینی در تدوین و اجرای طرح های درمانی برای بیمارانی که مایل به بهبود زیبایی هستند، از برنامه خارج می شوند. شرکت‌کنندگان توانایی تکمیل موفقیت‌آمیز آنالیز لبخند دیجیتال و آنالوگ و توصیه و اجرای طرح‌های درمانی را خواهند داشت که شامل لمینت‌های چینی، ترمیم‌های کامپوزیت مستقیم و غیرمستقیم، ترمیم‌های ایمپلنت در ناحیه زیبایی، تکنیک‌های بلیچینگ، پروتزهای تاج و بریج می‌شود. و ترمیم های چینی با پوشش جزئی.

دوره مسترشیپ دندانپزشکی زیبایی دانشگاه نیویورک | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

دانشکده

شرکت کنندگان، بیماران مختلفی را تحت راهنمایی نزدیک هیئت علمی متنوع و با تجربه متشکل از پزشکان برتر در زمینه دندانپزشکی زیبایی و رشته های مرتبط درمان می کنند.

اجزای دوره

دانش و مهارت های شرکت کننده در دندانپزشکی زیبایی از طریق سخنرانی ها، سمینارها، ارائه موارد، تحقیقات و تجربیات بالینی توسعه می یابد. بخش بزرگی از برنامه به تجربیات عملی در کلینیک اختصاص دارد. شرکت کنندگان در یک محیط مراقبت جامع به نیازهای زیبایی شناختی بیماران خواهند پرداخت. آنها مهارت های روابط بین فردی را یاد خواهند گرفت تا تعاملات موفق خود را با بیماران، همسالان و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی به حداکثر برسانند. از شرکت کنندگان انتظار می رود که به طور فعال در تحقیقات شرکت کنند و چکیده های خود را به نمایشگاه سالانه بورسیه تحقیقات دندانپزشکی NYU ارسال کنند.

دکتر حسین برجیان این افتخار را دارند که با طی موفقیت آمیز این دوره و کسب گواهی آکادمیک از دانشگاه نیویورک بر دانش و مهارت های طبابت خود بیافزاید.

جزئیات بیشتر از گواهی را اینجا مشاهده کنید.

جهت ورود به سایت دانشگاه نیویورک و اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 


راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم

نظر در"بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان"

  1. نفیسه مطلبی

    سلام . من یکی از مراجعه کنندگان آقای دکتر حسین برجیان هستم و همیشه گفتم بهترین دندانپزشک اصفهان هستند که من دیدم و برای درمان لبخند لثه ای به ایشون مراجعه کردم و سطح علمی بالایی دارند و از نتیجه درمان راضی هستم.

  2. فرهاد مولایی

    سلام ممنونم از زحمات آقای دکتر حسین برجیان. ایشون کامپوزیت ونیر برایم انجام دادند و من راضی هستم.

  3. Dr.ohadi

    سلام خدمت دکتر حسین برجیان
    جراحی طرح لبخند دخترم بسیار عالی بود و از لحاظ زیبایی دخترم بسیار تغییر کرده و بسیار راضی هستیم.

  4. مهرداد تیموری

    برای زیبایی دندان های جلویی به مطب دکتر حسین برجیان مراجعه کردم. روش درمانشون به روز و عالی بود. راضی هستم

  5. مهناز

    دخترم به صورت ارثی دچار فرنکتومی لب بود که به طور اتفاقی با دکتر حسین برجیان آشنا شدم و ایشون گفتند با لیزر براتون جراحی میکنم که دخترتون اذیت نشوند و همیشه دعا گوی ایشان هستم.

  6. چلونگر

    بسیار تحقیق کردم که دندانپزشک در اصفهان پیدا کنم که در زمینه زیبایی دندان مهارت زیاد داشته باشند برای اصلاح طرح لبخند چون چنین مشکلی داشتم، به این نتیجه رسیدم که بیام نزد دکتر حسین برجیان و حالا که درمانم تمام شده بسیار از انتخابم راضی هستم.

  7. shadi

    ماه پیش دندان هایم را نزد دکتر حسین برجیان بلیچینگ کردم، تا الان چند نفر آدرس مطبشون را از من گرفتند. کارشون عالیه .

  8. رمضانی

    درمان های زیبایی دکتر حسین برجیان را دیدم هم برای خودم و هم آشنایان راضی بودیم و جزء بهترین دندانپزشکان اصفهان هستند، پاینده باشند

  9. فریبا صانعی

    برای زیبایی دندان های پایینم به مطب آقای دکتر حسین برجیان رفتم و باهاشون مشورت کردم پیشنهاد دادند کامپوزیت کنم و در حال حاظر درمان زیبایی دندان هایم تمام شده و راضی هستم از کار آقای دکتر
    سپاس فراوان

  10. عماد اسدیان

    سلام مهارت آقای دکتر حسین برجیان قابل تحسین است 2 دندان بالایی جلو را برایم کامپوزیت کردند چون فاصله زیادی بینشان بود و واقعا زیبا شده اند

  11. ناشناس

    من چند مرتبه برای کار دندانپزشکی و زیبایی دندان هایم به مطب اقای دکتر حسین برجیان رفتم و هربار رفتم بیشتر از پیش از انتخاب ایشان به عنوان دندانپزشک خود راضی بودم عااااالی هستند

  12. سوگل

    پسرم از فاصله زیاد بین دندانهایش مخصوصا دوتا دندان جلویی بالا خیلی ناراحت بود و
    نزد دکتر حسین برجیان رفتیم و با توضیحات کامل ایشان استرس و ناراحتیمان برطرف شد . یک ماه هست که از اتمام درمان میگذرد و بنده خیلی راضی هستم.

  13. صادقیان

    دو تا از دندانهایم کج و با فاصله زیاد از هم بودند و برای زیبایی به مظب دکتر حسین برجیان مراجعه کردم و ایشون کامپوزیت ونیر برایم انجام دادند و خیلی از کارشان راضی هستم

  14. شیلا صبوحی

    برای افزایش طول تاج دندانهایم به مطب آقای دکتر حسین برجیان رفتم و بدون خونریزی و بدون بخیه برایم انجام دادند و در حال حاضر بعد از ۱۵ روز سلامت هستم و از نتیجه کارشان رضایت دارم.
    موفقیت ایشان را از خداوند خواستارم.

  15. یاوری

    دکتر حسین برجیان دندان هایم را بلیچینگ کردند و از نظر زیبایی و سفیدی دندان هایم راضی هستم، خیلی خوب و قشنگ شده اند
    ممنون از آقای دکتر

  16. زهرا علمداری

    برای دخترم که مشکل لبخند لثه ای داشت به مطب دکتر حسین برجیان مراجعه کردیم و انصافا خیلی تمیز و عالی جراحی کردند.

  17. مهتاب سیستانی

    از کار کامپوزیت ونیر که دکتر حسین برجیان برایم انجام دادند راضی هستم و از لحاظ ظاهر دندان هایم زیبایی خاصی پیدا کردند. کیفیت کار هم عالی بود

  18. ناظمی

    ممنون بابت زحمات اقای دکتر حسین برجیان به خاطر کامپوزیت ونیر زیبایی که در اصفهان برایم انجام دادند. دندانپزشک قابل اعتمادی هستند.

  19. nazanin amooee

    سلام ممنونم از زحمات دکتر حسین برجیان بابت جراحی فرنکتومی که برای دخترم انجام دادند. مدتها بود به دنبال چنین دندانپزشک در اصفهان میگشتم.

  20. محمد حسین تازه کار

    بلیچینگ دندان هایم را دکتر حسین برجیان انجام دادند و بهداشت مطبشان در اصفهان واقعا عالی بود و از نتیجه کار هم خیلی راضی هستم. حتما برای موارد دیگر هم به این دندانپزشک نمونه مراجعه میکنم

  21. شادی عزت اللهی

    برای بستن فاصله بین دو دندان جلوی بالا به نزد دکتر برجیان در اصفهان رفتم. از نظر زیبایی و کیفیت کار راضی هستم و دندانپزشک محترمی هستند .

  22. سمیرا صبوح

    برای اصلاح طرح لبخندم به مرکز دندانپزشکی نجم د. اصفهان مراجعه کردم.از زحمات آقای دکتر برجیان کمال تشکر را دارم وفرم لثه هام تغییر کرده و تفاوت کاملا محسوس هست.

  23. ساحل فاضلیان

    بلیچینگ دندان هایم را آقای دکتر با لیزر انجام دادند و دفعه اول بود بلیچینگ میکردم. دوست داشتم و لازم باشد باز هم انجام میدهم ممنون از زحمات اقای دکتر

  24. اراسته

    برای رفع مشکل لبخند لثه ای پسرم پیش دکتر برجیان رفتیم و ایشون جراحی کردند بدون خونریزی و هیچ بخیه ای و واقعا دستشون خیلی خوب بود و راضی هستیم.ارزوی تندرستی و موفقیت دارم

  25. زهرا

    قبل از نوروز برای بلیچینگ رفتم مطب اقای دکتر. نکته مهم این بود که خود دندانپزشک بلیچینگ دندان هایم را انجام دادند و واقعا هم خوب شدند. سپاس فراوان

  26. شایان کردستانی

    ۴ دندان جلو بالا و پایین را پیش دکتر برجیان کامپوزیت کردم و از کار آقای دکتر خیلی راضی هستم ممنون از تلاش ایشون

  27. شکیبا

    دکتر حسین برجیان کار زیبایی دندانپزشکی زیبایی طرح لبخند فوق العاده برام انجام دادند با انجام روکش دندان و بلیچینگ با لیزر . ممنونم از خدمات عالی اصلاح طرح لبخند دکتر برجیان

  28. حامد

    من برای کار ترمیم دندان بلیچینگ دندان با لیزر و درمان لک های قهوه ای لثه از خدمات دکتر برجیان استفاده کردم کارشون عالی هست و هرکس هربار سراغ دندانپزشک ازم گرفته من ایشونو توصیه کردم

  29. اردشیر مولاییان

    برای مرتبی و زیبایی دندان هایم مطب دکتر برجیان رفتم اولا که مطبشون خیلی عالی و تمیز بود و دوما از کار کامپوزیت دندان هام خیلی راضی هستم
    کیییییف کردم

  30. واثقی

    برای انجام درمان زیبایی دندانپزشکی مراجعه داشتم به دکتر برجیان و با بلیچینگ دندان هام اصلاح طرح لبخند منو انجام دادند . متشکرم از زحماتشون

  31. سعید الیادرانی

    ناصافی دندان هام را پیش ایشون اصلاح کردم خیلی راضی هستم

  32. صوفیان

    فاصله بین دندان هام پیش دکتر برجیان درمان شد و درمان دیاستم هام انجام شدند

  33. رسولی

    جناب دکتر ترمیم همرنگ دندان برای من انجام دادند و برای تکمیل رسیدگی به دندان هام برامکاشت ایمپلنت سوئیسی داشتند همیشه هنگام کار از روند کارشون حرف میزنند تذکر می دهند که چیو باید رعایت کنم و مراقب چه چیز باشم

  34. کاظمی

    پیش دکتر برجیان برای بهتر شدن خنده هام درمان لبخند لثه ای گرفتم و این کار را برام با کمک لیزر انجام دادند . خونریزی نداشت و خیلی زود التهابش از بین رفت

  35. میرزاخانی

    جای خالی دندان دخترم توی صحبت کردن و خندیدن به چشم میخورد تصمیم به کاشت دندان گرفتم . دکتر حسین برجیان کاشت ایمپلنت برای دخترم انجام دادند و خیلی عالی انجام دادند ، حساسیت شدیدی داشتیم برای این کار ولی به لطف خدا و زحمات آقای دکتر رضایت کامل داریم از کارشون .

  36. علوی

    درمان زیبایی و بلچینگ دندانم بدون تراش و با کمک لیزر انجام دادم خیلی خوب شد و الان با خیال بهداشت دندانم مراقبت میکنم و دیگه از لک های قهوه ای و زرد دندان ها خبری نیست .با تشکر از تمام خدمات و زحمات دکتر برجیان

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ