آنکاوری (فاز دوم جراحی ایمپلت) با لیزر

آنکاوری (فاز دوم جراحی ایمپلت) با لیزر | بهترین جراح لثه اصفهان

آنکاوری (فاز دوم جراحی ایمپلت) با لیزر

مطلبی که امروز توسط دکتر حسین برجیان بهترین جراح لثه اصفهان برای شما عزیزان نگاشته شده است. به بررسی آنکاوری (فاز دوم جراحی ایمپلت) با لیزر خواهد پرداخت.

شرح کیس:

بیمار خانم مسنی باسابقه تحلیل شدید استخوان فک پایین و درمان قبلی جراحی کاشت ایمپلنت جهت ساخت پروتز اوردنچر ،دچار رشد لثه و پوشانده شدن.. فیکسچر و کاور اسکرو ها توسط مخاط دهان گشته بود. به علت کهولت سن و بیماری های زمینه ای متعدد، بیمار توانایی و پذیرش آنکاوری و برداشت. لثه با تیغ و بخیه وخونریزی، جهت دسترسی به فیکسچرها برای شروع درمان های پروتزی را نداشت. و بدین منظور به مرکز تخصصی لیزر دندانپزشکی نجم ارجاع داده شد.

با استفاده از بی حسی موضعی و بدون استفاده از تیغ و بخیه و خونریزی و با به کاربردن لیزر ۹۸۰ نانومتر، فاز دوم جراحی ایمپلنت ها یعنی آنکاوری فیکسچر ها صورت پذیرفت و بیمار بدون هیچگونه عوارض خاصی به متخصص پروتز ارجاع داده شد. قابل توجه آنکه در مرکز تخصصی لیزر دندانپزشکی نجم ، در درمان کاشت تمامی ایمپلنت ها در فاز دوم جراحی آن (فاز آنکاوری) از لیزر استفاده میشود. و بیمار هیچگونه برش و بخیه وخونریزی در این مرحله تجربه نخواهد کرد، که این امر از مزایای استفاده از لیزر در جراحی های ایمپلنت میباشد.

توجه: این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شده است.


راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان 


مطالب پیشنهادی :

جراحی کیست غدد بزاقی لب با لیزر

رفع تیرگی لثه با لیور (دپیگمنتیشن)

درمان آسیب عصبی ناشی از جراحی ایمپلنت با لیزر PBM

 

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ