فرنکتومی لینگوال با لیزر

فرنکتومی لینگوال با لیزر | بهترین دندانپزشک اصفهان

فرنکتومی لینگوال (زیرزبانی) با لیزر

در گزارشی که توسط دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان برای شما همراهان نگاشته شده است. به بررسی فرنکتومی لینگوال با لیزر می پردازیم.

بیمار بزرگ سال با شکایت از چسبندگی زبان به کف دهان و مشکل در تلفظ برخی اصوات و حروف مانند ل و ر و محدودیت حرکت زبان از طرف همکار محترم متخصص پروتزهای دندانی، به مرکز تخصصی لیزر دندانپزشکی نجم، مراجعه نمود. بیمار اظهار میداشت این مشکل را از کودکی داشته است. جراحی فرنکتومی لینگوال (زیر زبانی) با استفاده از لیزر ۸۱۰ Dual  mm ۹۸۰ & با توان ۲وات و فایبر ۴۰۰ میکرون بادرنظر گرفتن آناتومی خاص زیر زبانی وکف دهان به ویژه شریان لینگوال با استفاده از بی حسی موضعی و بدون استفاده از تیغ و بخیه وخونریزی انجام گردید.

پس از اتمام جراحی، دامنه ی حرکات زبان جهت کافی بودن میزان برش ، سنجیده شد. تلفظ اصوات وحروف وتوانایی حرکت دادن زبان اصلاح گشته بود. زخم محل جراحی در حدود دو تا سه هفته بهبود یافت وهیچگونه عود مشاهده نگردید. توجه مهم: با توجه به آناتومی پیچیده می زیر زبانی و برش توام با کوآگولیشن لیزر بدون نیاز به بخیه، ارجحیت نخست برای فرنکتومی لینگوال، استفاده از لیزرهای دندانپزشکی به جای تیغ و عوارض بخیه و خونریزی متعاقب آن می باشد.

توجه: این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شده است.


راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان 


نظر در"فرنکتومی لینگوال با لیزر"

  1. rezvansadat

    برای جراحی فرنکتومی به مطب آقای دکتر برجیان رفتم . خییییلی راضی هستم و در اولین فرصت حضوری میروم خدمتشان و ازشون تشکر میکنم

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ