بررسی روش های اصلاح طراحی لبخند

بررسی روش های اصلاح طراحی لبخند | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

انواع روش های اصلاح طراحی لبخند

در مطلب امروز سایت دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان روش های اصلاح طراحی لبخند را مورد مطالعه قرار خواهیم داد.

ارتودنسی:

در سیستم ارتودنسی با استفاده از یک سری بریس های شفاف پلاستیکی با احتیاط دندان های شما را صاف و مرتب می نمایند و سبب می شود لبخند زیبا گردد.

پر کردن دندان:

در گذشته برای پر کردن دندان ها از فلز استفاده می شد امروزه می توان پرکردگی های فلزی را با مواد کامپوزیت دندانی سفید جایگزین نمود که باعث می ‌شود طرح لبخند را زیبا تر نشان دهد.

کاشت دندان:

کاشت دندان و ایمپلنت برای کسانی که یک یا چند دندان خود را از دست داده اند توصیه می شود که این روش نیز باعث زیبا شدن طرح ‌لبخند می گردد.

بررسی روش های اصلاح طراحی لبخند | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

باندینگ دندان:

این روش یکی از روش‌ های زیبایی دندانپزشکی می باشد که روش بی خطری می باشد. که برای بهبود ظاهر خراشیده شده، ترک خورده یا تغییر رنگ دادن دندان ها کاربرد دارد و از آن برای اصلاح طراحی لبخند استفاده می شود.

با استفاده از باندینگ می توان فضاهای خالی بین دندان ها را پر نمود و هم چنین برای تغییر شکل و اندازه دندان ها استفاده نمود. در این روش می‌توان از بهترین رنگی که با رنگ دندان ها تطابق دارد برای تغییر رنگ دندان استفاده نمود.

سفید کردن دندان:

برخی از روش های متداول برای اصلاح طرح لبخند بلیچینگ دندان یا سفید کردن دندان می باشد. و برای کسانی که به دنبال داشتن لبخند زیبا با هزینه کم هستند بسیار مناسب می باشد. در این روش فرایند سفید شدن دندان ها با انتخاب بیمار می تواند. در مطب یا حتی در خانه انجام شود و دارای نتایج فوق ‌العاده ‌ای در کوتاه ترین زمان برای اصلاح طراحی لبخند می باشد

لمینت دندان:

لمینت دندان نیز یکی از روش‌ های می باشد که برای اصلاح طرح لبخند کاربرد دارد. در این روش یک نوع روکش بر روی دندان قرار می گیرد و باعث می ‌شود. مشکلات ظاهری دندان پنهان شود این روش با دو جلسه انجام می گیرد و باعث می شود لبخند فرد زیبا شود.

روکش دندان:

در روکش دندان برای ترمیم دندان های آسیب دیده از یک روکش سرامیک با جنس مقاوم و با دوام که منطبق با رنگ دندان می باشد استفاده می شود.

 

توجه شود: صحت علمی مطالب منتشر شده ی فوق، با مشورت حضوری بیمار با خود جناب دکتر برجیان، توسط ایشان باید تایید گردد.

| بهترین جراح لثه اصفهان |


راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم، بهترین ایمپلنت اصفهان

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان

مطالعه بیشتر:

بهترین ضخامت لمینت دندان چقدر است؟

مزایای طراحی لبخند چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ