بلیچینگ با لیزر

بلیچینگ با لیزر | بهترین جراح لثه اصفهان

کیس بلیچینگ با لیزر:

مطلبی که امروز توسط دکتر حسین برجیان بهترین جراح لثه اصفهان برای شما عزیزان نگاشته شده است. به بررسی بلیچینگ با لیزر خواهد پرداخت. بیمار با نارضایتی از رنگ زرد دندان ها و با وجود بهداشت دهانی مناسب و با رضایت از آناتومی و شکل و محل قرارگیری و پوزیشن دندان ها به مرکز تخصصی لیزر دندانپزشکی نجم، مراجعه نمود. و مزایا و معایب هوم بلیچینگ و آفیس بلیچینگ به بیمار اعلام گردید و در بین سه متد آفیس بلیچینگ، شامل:

  1. صرفا استفاده از مواد شیمیایی
  2. استفاده از نور LED یا هالوژن
  3. استفاده از فوتون های لیزر

بیمار، آفیس بلیچینگ با لیزر را انتخاب نمود که بیشترین میزان تغییر رنگ به سمت سفیدی و کمترین میزان عوارض و حساسیت های دندانی را در پی دارد. در لیزر بلیچینگ، فوتون های با طول موج خاص بر روی ماده ی بلیچینگ اثر کرده. و با ایجاد رادیکال های آزاد اکسیژن ناشی از تجزیه ی هیدروژن پروکساید ، باعث شکسته شدن زنجیره های پلیمری مواد رنگی و تبدیل آن به الیگومر میشوند. خواص بصری وانعکاس نور الیگومرها با پلیمرها متفاوت است و پس از بلیچینگ با لیزر ، بیشترین بازتابش نور از سطح مینا رخ خواهد داد که باعث سفید تر دیده شدن دندان ها میشود.

از طرفی ماهیت خود تابش لیزر، دارای خواص ضد حساسیت دندانی است و بنابر این ، عوارض سایر بلیچینگ ها رخ نخواهد داد. توجه : در بلیچینگ با لیزر، تابش نور لیزر بر روی هردندان تنها به میزان حدود ۴۰ ثانیه خواهد بود. (مقایسه شود با سایر انواع آفیس بلیچینگ که بین ۴۵ تا ۹۰ دقیقه، نیازمند تابش نور LED یا هالوژن می باشد.)

توجه: این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شده است.


راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان 


مطالب پیشنهادی :

جراحی کیست غدد بزاقی لب با لیزر

آنکاوری (فاز دوم جراحی ایمپلت) با لیزر

درمان آسیب عصبی ناشی از جراحی ایمپلنت با لیزر PBM

 

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ