بیوگرافی و رزومه دکتر حسین برجیان

بیوگرافی و رزومه دکتر حسین برجیان|بهترین دندانپزشک اصفهان

بیوگرافی و رزومه ی دکتر حسین برجیان در فیلد تخصصی لیزر دندانپزشکی | بهترین دندانپزشک اصفهان

تحصیلات :
 دکتر حسین برجیان در سال ۱۳۹۳ مدرک دکترای جراح دندانپزشکی خود را از دانشگاه سراسری اصفهان اخذ کرد. در سال های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵، رزیدنت تخصصی فیلد بیماریهای دهان و فک و صورت آن دانشکده بود.
سپس در سال ۲۰۱۵ از طرف مرکز تحقیقات لیزر دانشگاه تهران، به مدت یکسال به تحصیل فلوشیپ تخصصی لیزر دندانپزشکی پرداخت. به دانشگاه جنوای ایتالیا اعزام شد. و در هیاتی ۹ نفره از سراسر کشور، مدرک خود را با ارائه ی کیس پرزنت ها در حضور هیات ژوری علمی و بورد شفاهی و کتبی و ارائه ی رساله در زمینه ی کاربرد لیزرهای Near infra red در جراحی های دهان، به دانشگاه تهران و دانشگاه جنوا، اخذ کرد.
سرمایه گذاری آکادمیک و پرکتیکال اصلی او بر روی فیلد لیزر دندانپزشکی بوده است و از سال ۹۲ تاکنون به مدت بیش از یک دهه است که به طور تخصصی در این فیلد نو ظهور و تکنولوژی جدید به مطالعه و پژوهش و تدریس و درمان بیماران می پردازد.
اساتید برجسته ی آکادمیک و پرکتیکال ایشان، پروفسور Steven Parker از انگلستان، پروفسور Stefano Benedicenti از ایتالیا و پروفسور Wayne Selting از امریکا می باشند.
مدارک متعدد و سرتیفیکیتهای مختلفی از جمله مدرک جامع Comprehensive از انستیتو لیزر دندانپزشکی انگلستان، انجمن جراحان فک و صورت ایران، دانشگاه جنوا، مرکز تحقیقات لیزر دانشگاه تهران ، اَبَر کمپانی لیزر LAMBDA در کشور ایتالیا، سرتیفیکیت جامع لیزرهای کم توان (Photo bio modulation) از قطب لیزر پزشکی کشور و مدارک مختلف علمی-عملی از study club های آرپامد تحت نظارت علمی استاد ارجمند پروفسور سیما شهابی و سرکار خانم دکتر نسیم چینی فروش و study club های دیارتجهیز تحت نظارت علمی پروفسور بهزاد هوشمند داشته است.
دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ