سوالاتی که باید قبل از جراحی لثه بدانید

سوالاتی که باید قبل از جراحی لثه بدانید | بهترین جراح لثه اصفهان

سوالاتی که باید قبل از جراحی لثه بدانید چیست؟

در مطلبی که امروز توسط وبسایت دکتر حسین برجیان بهترین جراح لثه اصفهان برای شما عزیزان جمع آوری شده است. به سوالاتی که باید قبل از جراحی لثه بدانید پاسخ داده شده است.

آیا از بی حسی در عمل جراحی لثه استفاده می شود؟

پیش از جراحی، با استفاده از بی حسی موضعی، دهان بی حس می شود تا راحت باشید. همچنین احتمالا جرمگیری و تمیز کاری دندانها انجام می شود. اگر بیماری خاصی دارید یا دارویی مصرف می کنید حتما به دندانپزشک اطلاع بدهید.

میزان درد جراحی چقدر است؟

بیشتر مردم پس از جراحی و بر طرف شدن بی حسی فقط درد خفیفی تجربه می کنند که به راحتی با مسکن های معمولی برطرف می شود.

سوالاتی که باید قبل از جراحی لثه بدانید | بهترین جراح لثه اصفهان

آیا بعد از جراحی لثه باید برای کشیدن بخیه مراجعه کنم؟

معمولا برای نگه داشتن بافت لثه در جای خود از بخیه های قابل جذب استفاده می شود. اگر برای شما از این نوع بخیه استفاده شده باشد نیازی به کشیدن آن نیست. اگر بخیه ها جذبی نباشند، برای کشیدن آن حدود هفت تا ده روز بعد باید مراجعه کنید.

کاهش عوارض پس از جراحی؟

• اگر لثه ورم کرده است با گذاشتن کیسه یخ روی آن میتوانید به کاهش ورم کمک کنید.
  • برای جلوگیری از عفونت ممکن است آنتی بیوتیک برایتان تجویز شود. در این صورت طبق دستور دارو را مصرف کنید و دوره درمان را تکمیل نمایید.
  • احتمال خونریزی و ورم پس از جراحی وجود دارد. اگر هر علائم غیر معمول یا شدیدی تجربه کردید با مطب دندانپزشک تماس بگیرید.

جراحی فلپ لثه چگونه است؟

جراح، لثه را برش میزند و زبانه بافتی را بالا میزند تا به بافتهای زیر آن دسترسی پیدا کند. سپس بافتهای آلوده زیر لثه و بین دندانها را بر می دارد. جرمگیری و تسطیح ریشه (روت پلنینگ) نیز انجام می شود تا هر گونه جرم و پلاک تمیز شود و زبری سطح ریشه دندان صاف شود تا دیگر احتمال جمع شدن باکتریها در آن کاهش یابد. سپس زبانه بافت لثه به سر جای خود برگردانده می شود و بخیه می خورد.

توجه شود: صحت علمی مطالب منتشر شده ی فوق، با مشورت حضوری بیمار با خود جناب دکتر برجیان، توسط ایشان باید تایید گردد.

بهترین ایمپلنت اصفهان

راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم،  بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان

مطالب پیشنهادی :

انواع عمل جراحی لثه چیست؟

بررسی انواع پیوند لثه

نظر در"سوالاتی که باید قبل از جراحی لثه بدانید"

1. افسانه

مورد جراحی لثه داشتم . با دانش به روز و سطح علمی بالایی که دارند موردم برطرف شد . ارزوی سلامتی دارم برای آقای دکتر