ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب نیست؟

ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب نیست؟ | بهترین ایمپلنت اصفهان

ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب نیست؟

افرادی که مبتلا به عفونت دندان یا فک هستند، ایمپلنت دندان نه تنها مشکلشان را برطرف نمی کند، بلکه ممکن است دردسرهای دیگری را هم برای آنها به وجود آورد. این افراد ابتدا باید نسبت به رفع عفونت دندان خود اقدام کنند و سپس پس از درمان عفونت دندان خود اقدام به ایمپلنت دندان خود کنند. در صورتی که فرد نسبت به این مسئله بی توجه باشد بعد از انجام ایمپلنت در صورت به وجود آمدن مشکل، ایمپلنت برداشته می شود و موجب هدر رفتن زحمت پزشک و هزینه هایی برای فرد در بر خواهد داشت. همراه باشید با دکتر حسین برجیان بهترین ایمپلنت اصفهان تا مطالعه کنیم که ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب نیست؟

افراد دیابتی

افرادی که مبتلا به دیابت هستند، توجه داشته باشند. که گذاشتن ایمپلنت باید با احتیاط های ویژه ای انجام گیرد. قبل از ایمپلنت دندان باید میزان قند خون فرد دیابتی توسط پزشک بررسی شود تا اگر بیماری دیابت فرد کنترل شده باشد، برای وی ایمپلنت گذاشته شود. شانس افراد دیابتی همانند دیگر افراد عادی است و جای هیچ نگرانی نیست. برای اطلاعات بیشتر مطلب ایمپلنت دندان در بیماران دیابتی را مطالعه کنید.

ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب نیست؟ | بهترین ایمپلنت اصفهان

افراد با مصرف دخانیات

افرادی که دخانیات مصرف می کنند، بهتر است برای انجام ایمپلنت مدتی سیگار را فراموش کنند و یا حتی المقدور مقدار مصرف دخانیات خود را کاهش دهند. لازم است که افرادی که دخانیات مصرف می کنند قبل از ایمپلنت با پزشک خود مشورت کنند. برای اطلاعات بیشتر مطلب چگونگی اجرای ایمپلنت برای افراد سیگاری را مطالعه کنید.

مصرف کنندگان داروهای ضد انعقاد خون یا آسپرین

افرادی که داروهای ضد انعقاد خون یا آسپرین مصرف می کند. با نظر پزشک معالج خود باید ۵ تا ۷ روز قبل از انجام جراحی داروی خود را قطع کند.

افراد تحت درمان رادیوتراپی

افرادی که تحت‌ رادیوتراپی به‌خصوص در ناحیه فک و صورت بوده اند. و بیمارانی که طولانی‌مدت تحت‌درمان بیس‌فسفونات بوده‌اند، نباید ایمپلنت بگذارند.

زنان باردار

ایمپلنت دندان در بارداری یکی از مواردی است که پزشکان به شدت با انجام آن در دوران بارداری مخالف اند و تا حد امکان از انجام این کار در دوران بارداری پرهیز می کنند.

نکته : صحت علمی مطالب منتشر شده ی فوق، با مشورت حضوری بیمار با خود جناب دکتر برجیان، توسط ایشان باید تایید گردد.

| بهترین جراح لثه اصفهان |

راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم،  بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

مطالب پیشنهادی :

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان برای چه افرادی مناسب است؟