لیزر تراپی دندان

کاربرد لیزر تراپی دندان(قسمت اول) | بهترین دندانپزشک اصفهان-بهترین جراح لثه اصفهان-بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

لیزر تراپی دندان

لیزر در درمان بیماری‌های مختلف از جمله دندان پزشکی کاربرد دارد.

در لیزر تراپی از لیزر برای درمان بیماری‌ها استفاده می‌شود. اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر تراپی اصفهان هستید با دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان همراه باشید.

انواع لیزر در دندانپزشکی

لیزرهای کم توان ( با توان کمتر از 0.5 وات): این نوع لیزر بیشتر جهت فعالسازی فرایند های ترمیم سلولی و یا درمان ضد التهابی استفاده می شود .لیزر های کم توان مانند لیزرهایی هستند که در فیزیوتراپی ها استفاده می شوند .
لیزرهای پرتوان( با توانهای بالاتر از 0.5 وات): این لیزرها برای انواع جراحی و کارهای درمانی کاربرد دارند .

کاربرد لیزر تراپی دندان

لیزر در دندان‌پزشکی کاربردهای متفاوتی دارد. از لیزرهای کم‌توان برای کنترل دردهای ناحیه‌ی صورت و درمان بی‌حسی‌های ناشی از تزریق یا جراحی‌های ناحیه‌ی دهان استفاده می‌شود.

از لیزر پرتوان در دندان‌پزشکی برای برداشتن ضایعات ظریف حفره‌ی دهان، برای درمان بلیچینگ یا برداشتن بد رنگی‌های لثه، همین‌طور برای افزایش طول تاج کلینیکی و برداشتن لثه، علاوه بر آن برای کنترل التهاب لثه و درمان پاکت‌تراپی؛ یعنی تا حدودی برای کنترل التهاب لثه‌های تخریب‌شده و همین‌طور دردهای دندانی ناشی از ترمیم‌های عمیق استفاده می‌شود.

لیزر تراپی دندان | بهترین دندانپزشک اصفهان-بهترین جراح لثه اصفهان-بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان مرکز لیزر دندانپزشکی اصفهان

لیزر می‌تواند باعث تسریع ترمیم زخم‌های بعد از جراحی در حفره‌ی دهان شود.

به‌عنوان‌ مثال قبل و بعد از درمان ایمپلنت استفاده از لیزر، طول دوره‌ی هیلینگ را کوتاه کرده و به ترمیم زخم کمک می‌کند؛ همین‌طور در ترمیم‌های عمیق یا برای معالجه‌ی ریشه، استفاده از لیزر می‌تواند به کاهش التهاب و کاهش درد بیمار کمک کند.

صفحه ی دکتر حسین برجیان-بهترین دندانپزشک اصفهان را در سایت کلینیک 24 مشاهده کنید.

آشنایی بیشتر:

تکنولوژی بروز تجهیزات مرکز لیزر دندانپزشکی نجم