مزایای ایمپلنت دندان نسبت به دندان مصنوعی چیست؟

مزایای ایمپلنت دندان نسبت به دندان مصنوعی چیست؟ | بهترین دندانپزشک اصفهان

بررسی مزایای ایمپلنت دندان نسبت به دندان مصنوعی

شاید برخی از افراد به دلیل قیمت بالاتر ایمپلنت دندان نسبت به دندان مصنوعی از انتخاب آن صرف نظر کنند.  اما باید گفت مزایا ایمپلنت دندان نسبت به دندان مصنوعی بسیار بیشتر می باشد و هزینه ی آن در برابر این مزایا مبلغ بالایی به حساب نمی آید. در مطلب امروز سایت دکتر حسین برجیان بهترین ایمپلنت اصفهان که برای شما عزیزان منتشر شده است. مزایای ایمپلنت دندان نسبت به دندان مصنوعی را مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای مثال اگر بخواهیم به مزایا ایمپلنت دندان نسبت به دندان های مصنوعی صحبت کنیم باید بگوییم استفاده از دندان مصنوعی بعد از مدتی باعث تحلیل استخوان فک می شود و تمام افرادی که از این نوع دندان ها استفاده می کنند بعد از مدتی شاهد شل شدن دندان های خود می شوند.

در چنین شرایطی باید به پزشک مراجعه کرده و دندان مصنوعی را ترمیم کرد که این موضوع علاوه بر دردسر های خاص خود هزینه ای اضافی را برای شما به همراه خواهد داشت. علاوه بر این موضوع تغییر در شرایط جویدن، تغییر صدا، تغییر در تکلم و … از دلایلی است که استفاده از ایمپلنت دندان بر دندان مصنوعی را برتری می بخشد.

مزایای ایمپلنت دندان نسبت به دندان مصنوعی چیست؟ | بهترین دندانپزشک اصفهان

بهترین مزایای ایمپلنت دندان

افزایش زیبایی

با توجه به این که جای خالی دندان ها می تواند ظاهری نامناسب را به وجود آورد. استفاده از ایمپلنت دندان می تواند زیبایی از دست رفته را برای شما جبران کرده و اعتماد به نفس را به شما بازگرداند.

سرعت بالا در کاشت

ایمپلنت دندان یکی از سریع ترین روش ها برای جایگزینی دندان های از دست رفته است و اگر مشکل کلی در سلامت جسمانی و استخوان های فک وجود نداشته باشد به سرعت می توان آن ها را جایگزین دندان های از دست رفته کرد.

طول عمر بالا

یکی از مزایا ایمپلنت دندان که آن را بین بیماران و پزشکان به روشی محبوب تبدیل کرده است طول عمر بالای آن است. طول عمر ایمپلنت ها در حدی است که اگر بهداشت دهان و دندان را به درستی رعایت کنید تا آخر عمر می تواند کارایی لازم را برای شما داشته باشد بدون این که دردسری برای شما به وجود آورد.

  • حفظ سلامتی دهان و دندان
  • ثابت بودن ایمپلنت

صحت علمی مطالب منتشر شده ی فوق، با مشورت حضوری بیمار با خود جناب دکتر برجیان بهترین جراح لثه اصفهان ، توسط ایشان باید تایید گردد.


راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم،  بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان


مطالب پیشنهادی :

مراقبت های بعداز انجام ایمپلنت دندان چیست؟

موارد استفاده از ایمپلنت دندان

مراقبتهای پس از عمل جراحی لیفت سینوس چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ