نمونه جراحی پیش پروتزی با لیزر

نمونه جراحی پیش پروتزی با لیزر

Example of pre-prosthetic surgery with laser Dr. Hossein Borjian جراحی های پیش پروتزی با لیزر ( وستیبولوپلاستی جهت افزایش گیر و ثبات دنچر ) توسط دکتر حسین برجیان وستیبولوپلاستی و جابه جایی محل اتصال الیاف عضلانی به قسمت های اپیکالی تر ریج باقی مانده ( جراحی های پیش پروتزی بدون بخیه و خونریزی با لیزر ) بیمار با درخواست جراحی ِ قبل از ساخت دنچر جدید با گیر و ثبات و ساپورت ِ بهتر ، نسبت به دنچر قدیمی خود ، به مرکز تخصصی لیزر دندانپزشکی نجم مراجعه نمود.

جهت جراحی وستیبولوپلاستی به منظور قطع الیاف عضلانی متصل به کرست استخوان و اتصال آن به نواحی پایین تر ، برای افزایش ارتفاع فلنج دنچر آینده و کاهش تداخل حرکات عضلات با لبه ی پروتز و افزایش ثبات دندان مصنوعی متحرک ، از لیزر Dual 810 980 نانومتر استفاده گردید . هیچگونه فلپ ، بخیه ، استفاده از تیغ یا خونریزی صورت نگرفت. ترمیم اولیه ظرف دو تا سه هفته نخست جراحی به صورت تشکیل غشایی سفید – خاکستری ( غشای فیبرینولکوسیتر ) صورت گرفت و ترمیم نهایی مخاط دهان ظرف مدت 8 تا 10 هفته محقق شد. در این کیس افزایش عمق وستیبول پس از جراحی به میزان 2 برابر مقدار اولیه مشاهده می شود که به معنای افزایش سطح درگیر در اصطکاک فلنج دنچر با ریج باقی مانده می باشد.

توجــه : در جراحی های پیش پروتزی جهت افزایش ساپورت و ثبات دنچر ، میتوان با کمترین عوارض ، بدون بخیه و خونریزی و با کمترین میزان عود ، از امواج لیزر استفاده نمود.

 

  • دکتر حسین برجیان ️فلوشیپ تخصصی لیزر دندانپزشکی از دانشگاه جنوا ️
  • مسترشیپ دندانپزشکی زیبایی از دانشگاه نیویورک
  • ️دکترای دندانپزشکی از دانشگاه سراسری اصفهان ️
  • سخنران بین المللی درمان های دندانپزشکی با لیزر ️
  • موسس مرکز تخصصی لیزر دندانپزشکی نجم

مشاهده ویدیو در یوتیوب

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ