جراحی لثه با لیزر جهت درمان پریودنتیت مزمن و بهبود زیبایی

جراحی لثه با لیزر جهت درمان پریودیت مزمن و بهبود زیبایی | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

جراحی لثه با لیزر جهت درمان پریودنتیت مزمن و بهبود زیبایی

در گزارشی که امروز توسط دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان برای شما همراهان نگاشته شده است. به بررسی جراحی لثه با لیزر جهت درمان پریودنتیت مزمن و بهبود زیبایی می پردازیم.

بیمار به علت پریودنتیت مزمن و التهاب و خونریزی طولانی مدت از لثه ها و وجود نسبت طول به عرض نامناسب دندانها و مربعی بودن آنها، و با وجود کامپوزیت ونیرهای قبلی با اورهنگ ها و لج های سرویکالی، به اینجانب ارجاع داده شد. پس از حذف لبه های نامناسب و پله های کامپوزیتی در سرویکال دندانها، انجام ۱۷ واحد جراحی با لیزر تنها در ۲ جلسه بدون بخیه و خونریزی و به روش Flap less ، برای بیمار مبتلا به پریودنتیت که دچار التهاب و خونریزی از لثه بود و با وجود سابقه ی دو بار جراحی لثه ی قبلی با روش سنتی تیغ (blade) توسط همکار محترم دیگر ، دچار هایپرتروفی مجدد و مکرر در لثه ها و BOP + میشد، انجام گردید.

برای بیمار، ۱۶ واحد جراحی لثه CL با لیزر در قدام فک بالا و پایین و یک فرنکتومی لبیال فک پایین جهت جلوگیری از recession لثه و بهبود التهاب مارژینال ژنژیوا در قدام مندیبل، انجام شد. پس از ۸ هفته فالو آپ، التهاب و ادم لثه ها به شدت کاهش یافته بود. خونریزی از لثه متوقف شده بود و پاپی ها به رنگ صورتی مرجانی تشکیل شده بودند. علاوه بر آن با افزایش نسبت طول به عرض تاج هر دندان، میکرو استتیک بهبود یافت و دنتیشن جهت درمان های زیبایی اصولی، آماده گردید.

توجه: این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شده است.


راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان 


دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ