انواع ایمپلنت دندان

انواع ایمپلنت دندان | بهترین ایمپلنت اصفهان

انواع ایمپلنت دندان

قصد داریم تا در این نوشته از سایت دکتر حسین برجیان بهترین ایمپلنت اصفهان بطور خلاصه به مطالعه انواع ایمپلنت دندان بپردازیم.

ایمپلنت چارچوب راموس

این نوع یمپلنت را در صورتی می توان استفاده کرد که استخوان فک پایین برای استفاده از ایمپلنت دندان ریشه ای شکل بسیار نازک باشد یا این قصد را داشته باشید که از ایمپلنت ساب پریواستیل استفاده کنید. این مدل دارای چارچوب راموس در گوشه عقب استخوان فک در دهان (یعنی نزدیک دندان عقل) و نزدیک چانه قرار خواهد گرفت. هنگامی که در آن بخش گذاشته شد و بافت اطراف آن ترمیم شود، یک میله فلزی نازک در اطراف بالای لثه قابل دیدن خواهد بود. دندان های مصنوعی در ادامه به صورتی ساخته می شوند که متناسب با این میله باشند. این نوع ایمپلنت از شکستگی فک جلوگیری می کند.

انواع ایمپلنت دندان | بهترین ایمپلنت اصفهان

ایمپلنت ریشه‌ای شکل

این نوع ایمپلنت رایج ترین نوع کاشت ایمپلنت می باشد که تمامی افراد می توانند این نوع ایمپلنت را بکارند. یه ایمپلنت ریشه‌ای شکل یا اصطلاحا درون استخوانی یا درون ریشه ای نیز نامیده می شوند، به این معنی که این نوع در استخوان قرار می گیرند. این مدل شبیه پیچ ضخیم یا مخروط است و دارای پهنا و طول متفاوت است. برای آن که این نوع ایمپلنت با موفقیت کار گذاشته شود، نیاز به ایجاد عمق و عرض کافی در استخوان برای فراهم کردن پایه مطمئن برای آن است. دندانپزشک شما درباره نوع مناسب برای استفاده بر اساس کیفیت استخوان فک و نوع روکش دندان، پل یا دندان مصنوعی که قرار است بر روی آن قرار بگیرد تصمیم گیری خواهد کرد.

تفاوت انواع ایمپلنت ها

ایمپلنت های مختلف با توجه به کشور سازنده آنها دارای قیمت های متفاوتی هستند. علاوه بر کشور سازنده ایمپلنت که به انتخاب بیمار است. مواردی همچون پشتیبانی و گارانتی کشور سازنده آن، میزان استخوان در دسترس، میزان سختی استخوان انواع پیچ دارو بدون پیچ ایمپلنت انتخاب می شوند.

نکته : صحت علمی مطالب منتشر شده فوق، با مشورت حضوری بیمار با خود جناب دکتر برجیان، توسط ایشان باید تایید گردد.

| بهترین جراح لثه اصفهان |


راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم،  بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

مطالب پیشنهادی :

انواع روش های ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان یک روزه یا فوری

عوارض ایمپلنت دندان چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ