بررسی بهترین روش های کاشت دندان

بررسی بهترین روش های کاشت دندان | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

مقایسه بهترین روش های کاشت دندان

کاشت دندان راهی است برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته. دندان هایی که به هر دلیل ممکن است از بین بروند. افزایش سن، بیماری، حوادث و پوسیدگی عمیق دندان ها همه عواملی هستند که می توانند باعث شوند ما دندان های خود را از دست بدهیم. در ادامه این مقاله سایت دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان به مطالعه و بررسی بهترین روش های کاشت دندان خواهیم پرداخت.

بعد از افتادن دندان بیشتر افراد به فکر جایگزین کردن آنها می افتند. زیرا جای خالی دندان ها به غیر از اینکه توانایی و لذت غذا خوردن را از ما می گیرند، روی زیبایی و ظاهر چهره ما بسیار تاثیرگذارند. اما مشکل به همین جا ختم نمی شود.

عوارض خالی ماندن جای دندان افتاده:

  • روی فرم فک شما تاثیر منفی دارد.
  • نظم بقیه دندان ها را به هم میریزد و باعث کج شدن دندان های مجاور می شود.
  • لثه و استخوان فک دچار تحلیل می شود.
  • آن ناحیه به فضایی برای تجمع انواع باکتری ها تبدیل می شود.
  • و پس از مدتی مشکلات جدی برای شما ایجاد می کند.
  • پس اگر می خواهید کار دندان هایتان به اینجا نکشد هر چه زودتر به فکر جایگزینی برای دندان از دست رفته باشید.

مطلب پیشنهادی : مزایا و کاربردهای ارتودنسی کوتاه مدت

اگر شما هم دنبال کاشت دندان هستید حتما این مقاله را تا انتها بخوانید و هر سوال یا مشکلی داشتید در قسمت دیدگاه ها از ما بپرسید.

روش های مختلف کاشت دندان

طی ۱۰ سال گذشته بیش از هر زمان دیگری در دندانپزشکی پیشرفت رخ ‌داده و روش‌های متنوع و جدیدی برای جایگزین کردن دندان ابداع‌ شده است که می‌تواند در زمان کوتاهی دندان از دست رفته را به شما بازگرداند. روش های زیر جزو پرکاربردترین روش های کاشت دندان هستند:

روش های پیشگیری و درمان نارسایی ایمپلنت دندان | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

بهترین روش کاشت دندان

اگر به طور کلی از یک متخصص بپرسید کدامیک از این روش ها بهتر است، قطعا خواهد گفت ایمپلنت دندان. اما در شرایطی ممکن است دندانپزشک با توجه به بافت لثه، جنس دندان و مدت زمان خالی بودن جای دندان، پیشنهادات متفاوتی بدهد. قال ذکر است انجام کاشت و ایمپلنت دندان در کلینیک لیزر دندانپزشکی نجم توسط دکتر حسین برجیان با استفاده از با کیفیت ترین متریال و ابزارهای روز دنیا انجام می گردد.

روش ایمپلنت دندان، بریج و دندان مصنوعی هرکدام مزایا و کاربرد خاص خود را دارند و انتخاب بهترین روش متناسب با شرایط فک و دندان بیمار تصمیم گیری می شود. طول عمر، هزینه، سلامت سایر دندان ها و تعداد دندان هایی که باید درمان شوند فاکتورهایی هستند که به هنگام انتخاب روش مناسب درمان مدنظر قرار گیرند.

روش بریج دندان های مجاور را درگیر می کند و لازم است که دندان های کناری کمی ساییده شوند تا به عنوان پایه عمل کنند اما خب نسبت به ایمپلنت درمانی کم تهاجمی تری است وطول درمان کوتاه تری دارد. در مقابل ایمپلنت، بدون دستکاری دندان های مجاور داخل استخوان فک قرار میگیرند و کاملا طبیعی هستند. ماندگاری بالاتری دارند. از همه مهم تر اینکه با تحریک استخوان فک از تحلیل آن به مرور زمان جلوگیری می کند.

در صورت عدم وجود بیماری خاص و محدودیت بودجه، قطعا پیشنهاد ما ایمپلنت دندان است. البته ناگفته نماند که هزینه لازم برای انجام هر یک از روش ها نیز متفاوت است.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

هزینه کاشت دندان چقدر

قیمت هر نوعی از خدمات دندانپزشکی به فاکتورهای متفاوتی از جانب بیمار و پزشک مربوط می شود. در هر کدام از روش های کاشت دندان، مواردی چون نوع متریال به کار رفته، تعداد دندان های تحت معالجه و میزان تخصص پزشک همه و همه در برآورد هزینه نهایی دخیل هستند. کاشت دندان به روش بریج و دندان مصنوعی از لحاظ هزینه نسبت به قیمت ایمپلنت مقرون به صرفه تر خواهد بود.

قیمت کاشت یک عدد دندان بسته به اینکه کدام دندان و به چه روشی کاشت صورت گیرد متغیر است. هزینه هر کدام از روش های بریج یا ایمپلنت متفاوت است.

راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم

توجه :

  • صحت علمی مطلب منتشر شده فوق، باید با مشورت حضوری بیمار با جناب دکتر برجیان تایید گردد.
  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ