بررسی موارد کاربرد مینی ایمپلنت

بررسی موارد کاربرد مینی ایمپلنت | بهترین جراح لثه اصفهان

موارد کاربرد مینی ایمپلنت چیست؟

مینی ایمپلنت باید برای حفظ پروتز اوردنچر به عنوان یک درمان جایگزین در مواقعی که قرار دادن ایمپلنت استاندارد امکان پذیر نیست در نظر گرفته شود. مینی ایمپلنت ممکن است برای توانبخشی بیمارانی که از دندان مصنوعی معمولی ابراز نارضایتی می کنند و محدودیت هایی در مورد کاشت ایمپلنت های استاندارد دارند، در نظر گرفته شود. آنها برای ترمیم بریج دندان و جایگزینی ثابت تک یا چند دندان در یک استخوان باریک موفقیت خوبی را نشان داده اند. در مطلبی که امروز در سایت دکتر حسین برجیان بهترین جراح لثه اصفهان برای شما خوانندگان عزیز گردآوری شده است. به بررسی موارد کاربرد مینی ایمپلنت خواهیم پرداخت.

مطلب پیشنهادی : همه چیز راجع به روکش دندان عصب کشی شده

ایمپلنت های متعدد را می توان برای تثبیت دندان مصنوعی کامل یا دندان مصنوعی تکه ای استفاده کرد و با هزینه کمتری اینکار را انجام داد. این موارد می تواند برای بیمارانی با توانایی های اقتصادی محدود هستند قابل کاربرد داشته باشد. مینی ایمپلنت در قوس بی دندانی یا نیمه بی دندانی زمانی کاربرد دارد که پهنای صورت-زبانی استخوان برای قرار دادن ایمپلنت با عرض همیشگی کافی نباشد. مینی ایمپلنت‌ها نیز در ایمپلنت دندان جلو فک بالا به‌دلیل کاهش عرض استخوان کامی-لبیال و/یا فضای بین دندانی ناکافی استفاده می‌شوند. در فک پایین آتروفیک خلفی، پهنای ناکافی استخوان باکولینگوال دلیل رایج برای قرار دادن مینی ایمپلنت است.

علل اهمیت کاشت مینی ایمپلنت | بهترین دندانپزشک اصفهان

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان 

مینی ایمپلنت نیز به طور گسترده ای برای انکراژ ارتودنسی استفاده می شود. این استفاده می تواند برای اعمال انکوریج معمولی برای جلوگیری از نیروهای وارده به واحد واکنشی باشد که عوارض جانبی نامطلوبی برای حرکت نامتقارن دندان در تمام سطوح فضا ایجاد می کند . همچنین در برخی موارد برای جراحی ارتوگناتیک و ارتودنسی نامرئی نیز کاربرد دارد.

نکته :

  • صحت علمی مطلب منتشر شده فوق، باید با مشورت حضوری بیمار با جناب دکتر برجیان تایید گردد.
  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شده است.

راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم


دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ