پیشگیری از مشکلات دهانی مرتبط با دیابت

پیشگیری از مشکلات دهانی مرتبط با دیابت | بهترین دندانپزشک اصفهان

نحوه پیشگیری از مشکلات دهانی مرتبط با دیابت

در این مطلب از سایت دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان قصد داریم به بررسی پیشگیری از مشکلات دهانی مرتبط با دیابت بپردازیم.  بهترین کاری که می توانید برای جلوگیری از مشکلات دهان و دندان مرتبط با دیابت خود انجام دهید این است که تمام تلاش خود را برای کنترل مرض قند خود انجام دهید. با کمک پزشک خود، می توانید برخی از مراحل زیر را برای بهبود نتایج سلامتی و کنترل دیابت خود انجام دهید. اقداماتی که می توانید انجام دهید ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • خوردن یک رژیم غذایی سالم
  • ورزش منظم
  • مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک
  • بررسی مداوم سطح قند خون طبق دستور پزشک

مطلب پیشنهادی : بررسی چگونگی نحوه کار سیلانت‌ها

علل بروز عقب نشینی لثه چیست؟ | بهترین دندانپزشک اصفهان

سلامت دندان فرد دیابتی با کمک دندانپزشک

لازم است به طور منظم به دندانپزشکی خود مراجعه کنید. یک جرمگیری خوب دو بار در سال می تواند شما را از شر پلاک و جرم خلاص کند. به دندانپزشک خود اطلاع دهید که دیابت دارید تا بتواند علائم اولیه بیماری های دهانی را که معمولاً مرتبط با این بیماری است، جستجو کند. به عنوان مثال، اگر سیگار می‌کشید و همچنین دیابت داشته و قصد درمان ایمپلنت دندان دارید، دندانپزشک شما ممکن است به شما توصیه کند که سیگار را نه تنها برای سلامت دهان و دندان خود، بلکه برای سلامت کلی خود ترک کنید، زیرا اثرات دیابت با مصرف تنباکو ترکیب می‌شود.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان 

در فاصله زمانی بین مراجعه به دندانپزشک، در مورد مسواک زدن و نخ دندان کشیدن دو بار در روز کوشا باشید. اگر از خشکی دهان رنج می برید، یک دهان شویه دارویی نیز ممکن است چیز خوبی برای افزودن به روال بهداشتی شما باشد. اگر اجازه ندهید دیابت قادر نیست زندگی شما را کنترل کند یا به لبخند شما آسیب برساند. خطرات آن را بدانید و با پزشک و دندانپزشک خود کار کنید تا دهان خود را در بهترین حالت ممکن نگه دارید.

توجه :

  • صحت علمی مطلب منتشر شده فوق، باید با مشورت حضوری بیمار با جناب دکتر برجیان تایید گردد.
  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شده است.

راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم


دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ