بررسی گزینه های کاشت دندان

بررسی گزینه های کاشت دندان | بهترین جراح لثه اصفهان

گزینه های کاشت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان یک ریشه دندان مصنوعی است (که اغلب از تیتانیوم ساخته می‌شود) که برای پشتیبانی از ترمیم‌های آینده، مانند تاج‌ها طراحی شده است. اگر بیماران یک یا چند دندان بزرگسال دائمی خود را از دست داده باشند و مایل باشند لبخند زیبایی داشته باشند، می‌توانند ایمپلنت دندان را انتخاب کنند. ایمپلنت‌های دندان از جنس تیتانیوم را می‌توان با موفقیت به استخوان جوش داد که یک پایه‌ی محکم برای ترمیم دندان آینده شما ایجاد می‌کند. در مقاله امروز سایت دکتر حسین برجیان بهترین جراح لثه اصفهان قصد مطالعه و بررسی گزینه های کاشت دندان را داریم.

مطلب پیشنهادیمراحل انجام ایمپلنت‌ اندوستیال دندان

ایمپلنت‌های دندان را نباید با تاج که به داخل ایمپلنت پیچ می‌شود و زیبایی دندان‌های طبیعی را شبیه‌سازی می‌کند، اشتباه گرفت. تاج ایمپلنت، دندان اصلی را از لحاظ شکل، اندازه و قدرت تکرار می‌کند تا با لبخند جدید خود اعتماد بنفس پیدا کنید. بسته به شرایط منحصر به فرد شما، یک دندانپزشک باتجربه ممکن است موارد مختلفی را در ایمپلنت دندان، مانند بریج با پشتیبانی از ایمپلنت یا پروتز مصنوعی با ایمپلنت، توصیه کند. هنگامی که تاج از بالا محکم شد، نمی‌توانید ایمپلنت دندان را ببینید.

آشنایی با دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت | بهترین دندانپزشک اصفهان

نحوه کارکرد ایمپلنت‌های دندانی

ایمپلنت‌های دندانی مانند دندان‌های طبیعی شما کار می‌کنند زیرا مانند دندان‌های طبیعی شما ساخته می‌شوند. آنها از یک ریشه تیتانیوم و یک تاج سرامیک آرایشی تشکیل شده‌اند. ریشه در استخوان فک شما قرار می‌گیرد. تیتانیوم به دلیل زیست سازگار بودن استفاده می‌شود – نه تنها سمی نیست بلکه در واقع می‌تواند در استخوان فک شما نیز گنجانده شود. سپس ریشه با یک تاج سرامیکی پیشرفته قرار می‌گیرد. این تاج نه تنها از رنگ و درخشش دندان‌های طبیعی شما تقلید می‌کند، بلکه بسیار محکم است و قادر به تحمل نیروی گزش شماست. اگر می‌خواهید یک قوس کامل از دندان‌ها را جایگزین کنید، یک گزینه عالی پل‌های ایمپلنت است که قدرت فوق العاده و ظاهر زیبا و طبیعی را با هم ترکیب می‌کند.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان 

از آنجا که ایمپلنت‌های دندانی در استخوان فک شما قرار می‌گیرند، اگر به دلیل بیماری پریودنتال یا سایر شرایط سلامتی، از دست دادن مواد استخوان فک را تجربه کرده‌اید، ممکن است کاندیدای کاشت دندان نباشید. با این حال، دندانپزشکان می‌توانند در مورد پیوند استخوان یا سایر گزینه‌های جایگزینی دندان صحبت کنند.

نکته :

  • صحت علمی مطلب منتشر شده فوق، باید با مشورت حضوری بیمار با جناب دکتر برجیان تایید گردد.
  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شده است.

راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم


دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ