موارد قابل درمان با ایمپلنت‌های دندانی زیر پریوستال

موارد قابل درمان با ایمپلنت‌های دندانی زیر پریوستال | بهترین جراح لثه اصفهان

بررسی موارد قابل درمان با ایمپلنت‌های دندانی زیر پریوستال

همانند سایر انواع ایمپلنت‌های دندانی، ایمپلنت‌های دندانی زیر پریوستال با تهیه یک سیستم پشتیبانی که می‌توان روی آن دندان مصنوعی به طور دائمی قرار داد، از دست دادن دندان را درمان می‌کند. برخی از ایمپلنت‌ها با قرار گرفتن در داخل استخوان فک، این حمایت را فراهم می‌کنند، جایی که از طریق فرآیندی به نام استخوان سازی به استخوان می‌پیوندند. به این نوع کاشت‌ها، ایمپلنت‌های اندوستئال گفته می‌شود. در مطلب امروز سایت دکتر حسین برجیان بهترین جراح لثه اصفهان قصد بررسی موارد قابل درمان با ایمپلنت‌های دندانی زیر پریوستال داریم.

مطلب پیشنهادی : مزایای استفاده از ونیرهای کامپوزیتی

ایمپلنت‌های دندانی زیر پریوستئال حاوی یک چارچوب فلزی است که در بالای استخوان فک قرار می‌گیرد، اما در زیر لثه قرار دارد. یک پست متصل به ایمپلنت از لثه بیرون زده و یک تاج یا دندان مصنوعی به طور دائمی به ستون متصل می‌شود. کاشت دندان زیر پریوستئال معمولاً برای افرادی که نیاز به تعویض دندانهای از دست رفته دارند توصیه می‌شود، اما نمی‌توانند از پروتزهای معمولی استفاده کنند و ارتفاع استخوان را برای حمایت از ایمپلنت‌های اندوست ندارند.

موارد قابل درمان با ایمپلنت‌های دندانی زیر پریوستال | بهترین جراح لثه اصفهان

برخی از پزشکان از ایمپلنت‌های زیر پریوستئال برای کمک به افرادی که در پوشیدن پروتزهای معمولی مشکل دارند و استخوان کافی برای کاشت منظم دندان ندارند، استفاده می‌کنند. از آنجا که ایمپلنت‌های زیر پریوست به استخوان متصل نیستند و فقط روی سطح قرار می‌گیرند، سرانجام از کار می‌افتند، که اغلب باعث از دست رفتن شدید استخوان، درد و عفونت دندان و احتمالاً آسیب به عصب نیز می‌شود. یک روش قابل پیش بینی برای درمان ریزش شدید استخوان در فک‌ها، تولید استخوان بیشتر با پیوند زدن یا استفاده از تکنیک‌های مدرن مهندسی بافت است. ترمیم استخوان از دست رفته باعث تقویت فک، فرم صورت را بهبود می‌بخشد و به افراد امکان می‌دهد کاشت‌های دندانی منظم با موفقیت طولانی مدت بهتر از کاشت‌های زیر پریوست انجام دهند.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان 

میزان هزینه ایمپلنت ساب پریوستیال

هزینه‌های کاشت دندان ساب پریوستیال بسته به دندانپزشک، قانون کشور، تعداد ایمپلنت شما و سختی جراحی متفاوت است. دندانپزشک یا جراح دهان شما قادر به برآورد کتبی هزینه شما خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که از همه مواردی که در آن هزینه قرار داده شده است، از جمله مواردی مانند اشعه ایکس و بیهوشی. از ایمپلنت‌های ساب پریوستیال به دلیل ضعف در موفقیت کمتر استفاده نمی‌شود. اکثر ایمپلنت‌هایی که امروزه استفاده می‌شوند، درون استخوان هستند.

نکته :

  • صحت علمی مطلب منتشر شده فوق، باید با مشورت حضوری بیمار با جناب دکتر برجیان تایید گردد.
  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شده است.

راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم


دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ