لیفت لثه چیست؟

لیفت لثه | بهترین دندانپزشک اصفهان-بهترین جراح لثه اصفهان-بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان | دکتر حسین برجیان

لیفت لثه یا کانتورینگ لثه

با پیشرفت تکنولوژی و به کمک لیفت لثه یا کانتورینگ لثه، زیبایی لبخند برای تمام افراد ممکن شده است. لیفت لثه در اکثر اوقات یک جراحی زیبایی و جزء روش‌های اصلاح طرح لبخند به شمار می‌رود. این درمان با اصلاح عدم تناسب خط لثه، زیبایی چهره را در هنگام لبخند زدن دو چندان می‌کند.

لیفت لثه برای چه کسانی مناسب است؟

برخی از افراد که دارای شرایط زیر هستند، کاندیدای مناسبی برای جراحی لیفت لثه خواهند بود:

  1. افراد مبتلا به تحلیل لثه: تحلیل لثه می‌تواند سبب حساس شدن لثه، پوسیدگی دندان، از بین رفتن دندان و ظاهر شدن ریشه آن شود. به همین دلیل باید با اصلاح موقعیت لثه، از بروز این عوارض پیشگیری کرد.
  2. افراد دچار به دندان قروچه: این عادت نادرست به مرور زمان سبب تحلیل لثه و نمایان شدن بیش از اندازه خط لثه در هنگام لبخند زدن می‌شود. البته بهتر است دندان قروچه را نیز کنترل کرد تا فرد دوباره دچار تحلیل لثه نشود.
  3. افراد دارای لبخند لثه‌ای: افرادی که لبخند لثه‌ای دارند نیز کاندیدای مناسبی برای کانتورینگ لثه هستند. برخی از این افراد به این دلیل که در هنگام لبخند زدن لثه آنها بیش از اندازه نمایش داده می شود، از ظاهر لبخند خود رضایت ندارند. به همین دلیل تصمیم می‌گیرند با استفاده از این روش آن را اصلاح کنند.
  4. افراد دارای لثه‌های حجیم: برخی از بیماران به دلایلی مثل استفاده از دارو ممکن است دارای لثه‌های حجیمی باشند. به گونه‌ای که لثه‌ها روی تاج دندان قرار گرفته‌اند. در این بیماران نیز توصیه می‌شود از لیفت لثه برای درمان این مشکل استفاده شود.

لیفت لثه | بهترین دندانپزشک اصفهان-بهترین جراح لثه اصفهان-بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان | دکتر حسین برجیان

صفحه ی رسمی اینستاگرام دکتر حسین برجیان را مشاهده نمایید.

هزینه لیفت لثه چقدر است؟

به طور کلی برخی عوامل در هزینه این درمان نقش دارند که در ادامه به آنها اشاره شده است:

  • میزان درمان مورد نیاز با لیزر

برخی از افراد نیاز به لیفت لثه بر روی یک دندان، برخی چند دندان و بعضی دیگر به لیفت خط کامل لثه نیاز دارند که با توجه به این موضوع، هزینه انجام آن تحت تاثیر قرار می گیرد. در صورتی که پیوند بافت نرم نیز مورد نیاز باشد، بر روی هزینه تاثیر خواهد گذاشت.

  • روش‌های درمانی اضافی

دراکثر اوقات برای تکمیل جراحی لیفت لثه، درمان‌های زیبایی دیگری همانند لمینت یا کامپوزیت مورد نیاز است. در صورتی که درمان‌های دیگری هم انجام گیرد، هزینه آنها به طور جداگانه محاسبه می‌شود.

  • بیمه

لیفت لثه نوعی جراحی زیبایی است و بیمه درمانی هزینه‌ای بابت خدمات زیبایی پرداخت نمی‌کند. با این حال اگر با تشخیص پزشک معتمد برای درمان صورت بگیرد، می‌توان با کسب اطلاعات از بیمه تکمیلی خود، اطلاعات لازم درباره هزینه را به دست آورد.

  • تخصص و مهارت دندانپزشک

جراحی لیفت لثه دقت و ظرافت بالایی را می‌طلبد، به همین جهت دندانپزشک با داشتن مهارت و تجربه کافی می‌تواند نتیجه مورد نظر بیمار را ایجاد نماید. بنابراین طبیعی است که در این شرایط هزینه بالاتری را دریافت کند.
توصیه می‌شود برای لیفت لثه خصوصا با لیزر به کلینیک دندانپزشکی معتبر و حرفه‌ای مراجعه کنید و درمان خود را به دست دندانپزشک باتجربه بسپارید.

  • نوع روش درمانی

تکنولوژی به کار گرفته شده برای انجام این درمان نیز در هزینه آن تاثیرگذار است. در صورتی که به جای روش سنتی با روش لیرز انجام شود، به دلیل استفاده از تجهیزات خاص و همچنین حساسیت بالای این فرایند نیاز به مهارت و تجربه بالای دندانپزشک دارد.

 

راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم

صفحه ی رسمی اینستاگرام دکتر حسین برجیان را مشاهده نمایید.


مطالب پیشنهادی دکتر حسین برجیان (بهترین دندانپزشک اصفهانبهترین جراح لثه اصفهانبهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان):

جراحی و درمان بیماری های لثه

پیوند لثه و استخوان

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ