بهترین مواد غذایی برای دندان درد

بهترین مواد غذایی برای دندان درد | بهترین ایمپلنت اصفهان

بررسی بهترین مواد غذایی برای دندان درد

در این مقاله از سایت دکتر حسین برجیان بهترین ایمپلنت اصفهان بهترین مواد غذایی برای دندان درد را مورد بررسی قرار می دهیم. هنگام دندان درد چه غذهایی بخوریم؟

سیب زمینی پخته

یکی از بهترین غذاهایی که می توان هنگام دندان درد خورد سیب زمینی پخته است.سیب زمینی پخته را می توان سریعا آماده کرد و نیازی به جویدن ندارد.

سوپ

یکی از غذاهای دیگری که حین دندان درد می توانید بخورید انواع سوپ ها است.اگر دندان درد شدید دارید ترجیحا آن را به صورت داغ مصرف نکنید.صبر کنید تا کاملا خنک شود.

ساندویچ

خوردن ساندویچ با نان کاملا نرم نیز در هنگام دندان درد توصیه می شود.هنگام دندان درد می توانید از ساندویچ های تخم مرغ آب پز،برش های پنیر یا کره بادام زمینی استفاده کنید.

غذاهای مناسب بعد از کامپوزیت دندان | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

ماست

ماست خنک است و نیازی به جویدن ندارد بنابراین هنگام دندان درد پیشنهاد خوبی است.ترکیب ماست با سیب زمینی پخته یکی از بهترین انتخاب ها هنگام دندان درد است.

پنیر و مشتقات آن

خوردن پنیر وقتی که دندان درد امان شما را بریده راه نجات خوبی است زیرا پنیر و مشتقات آن راحت بلعیده می شود و نیازی به جویدن ندارد.

اسپاگتی

وقتی که دندان درد دارید و حوصله غذا پختن ندارید اسپاگتی گزینه خوبی است.زیرا سریعا آماده می شود و هم چنین راحت خورده می شود.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین ایمپلنت اصفهان

هنگام دندان درد از خوردن نوشیدنی های خیلی سرد یا خیلی داغ خودداری کنید. هم چنین هیچ ماده چسبنده ای مانند آدامس یا آب نبات در دهان خود وارد نکنید. علاوه بر موارد گفته شده هنگام دندان درد از خوردن مواد غذایی خیلی ترد که نیاز به جویده شدن دارند یا مواد غذایی سرد،تند و داغ خودداری کنید.غذاهای اسیدی نیز دندان درد را تشدید می کنند. هنگام دندان درد مواد غذایی اسیدی مانند سس گوجه فرنگی،لیمو،کیوی،گریپ فروت مصرف نکنید زیرا این مواد باعث می شوند درد دندان شما بیشتر شود. اگر دندان درد دارید از مواد اسیدی و ترش دوری کنید. این مواد علاوه بر تشدید دندان درد باعث پوسیدگی مینای دندان نیز می شوند.

توجه :

  • صحت علمی مطلب فوق، باید با مشورت حضوری بیمار با جناب دکتر برجیان، مسترشیپ پیوند لثه و استخوان تایید گردد.
  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شد.

مطالعه بیشتر :

انتخاب زیباترین مدل دندان در اصلاح طرح لبخند

نکات مراقبتی در صورت افتادن روکش ایمپلنت دندان

دلایل افتادن روکش ایمپلنت دندان

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ