مزایای استفاده از لیزر اپیک ایکس در دندانپزشکی

مزایای استفاده از لیزر اپیک ایکس در دندانپزشکی | بهترین دندانپزشک اصفهان

بررسی مزایای استفاده از لیزر اپیک ایکس در دندانپزشکی

اپیک ایکس آخرین لیزرهای دیود قابل اعتماد و مؤثر هستند. این لیزر یکی از پرفروشترین جدیدترین و پیشرفته ترین‌های صنعت لیزر است. این سیستم دارای نرم افزار جدید و پدال پای بی‌سیم است که ویژگی بسیار قابیل توجهی است. با این لیزر میتوانید سرعت عمل تسکین درد و سفید کردن را به راحتی در کنار هم داشته باشید. در این مطلب از سایت دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان مزایای استفاده از لیزر اپیک ایکس در دندانپزشکی را بررسی خواهیم کرد.

استفاده از آخرین تکنولوژی لیزر دندانپزشکی بدون آیروسل

اپیک ایکس لیزری است که همه مزایا را یکجا کنار هم دارد.این لیزر فاقد آیروسل است و دارای نرم‌افزار جدید و پدال پای بی‌سیم است و بین سایر نوآوریها بسیار قابل توجه است و قابلیت جراحی سریع روشهای بهداشتی متعدد (تا جای ممکن) را دارد و برای درمان درد سفید کردن دندانها یک ابزار بسیار متنوع و سازنده است.

اپیک ایکس دارای سه حالت درمانی مختلف و ۳۰ روش بالینی است که کارایی این لیزر را تا حد زیادی افزایش میدهد. شما با استفاده از یک دستگاه میتوانید جراحی تسکین درد و حتی سفید کردن دندان را انجام دهید با مزایایی که این دستگاه دارد هزینه‌ای که بابت آن پرداخت کرده‌اید به سرعت برمیگردد و موجب افزایش بازدهی سرمایه شما میشود.

دستیابی سریع به لبخند با دندانهای سفیدتر

سفید کردن دندانها در مطب هنوز با تقاضای بالایی روبرو است. با این روش میتوانید منبع درآمد ثابت و قابل اطمینانی برای خود داشته باشید. هزینه آن برای بیمار بسیار مقرون به صرفه و نتیجه فوق العاده آن در کمتر از ۲۰ دقیقه قابل مشاهده است. میتوانید برای سفید کردن دندانها از لیزرهای سفید کننده امروزی استفاده کنید.

اپیک ایکس برای تسکین موقت دردهای جزئی مثل درد سندروم مفصل گیجگاهی فکی یا سایر اختلالات مثل تمپورماندیبولار (اختلالات مفصل فک و عضلات جونده) با استفاده از ابزار جانبی که ثبت اختراع شده‌اند میتواند درد را به سرعت تسکین دهد.

کاربردهای لیزر اربیوم در دندانپزشکی | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

شروع و پایان سریعتر جراحی‌های لیزری

اپیک ایکس نخستین فناوری بایولیز است که نوک‌های دائمی را ثبت اختراع کرد و نوکهای یکبار مصرف استاندارد به تکامل رسیدند. این برای شما به چه معناست؟ شما و تیمتان میتوانید بدون نیاز به اینکه مرتب نوک دستگاه را به صورت دستی عوض کنید به کارتان ادامه دهید. حداکثر نتایج سفید کردن دندان و افزایش درآمد با این روش با استفاده از epic white 2 Go درمان هم برای شما و هم برای بیمارانتان راحتتر است. شما سریعتر به درآمد میرسید.

بهداشت اپیک

تنها لیزر بهداشتی FDA که برای کاهش باکتری لیزر تشخیص داده شده است. بهداشت اپیک راه حل کلی نیازهای اولیه بیماران شماست و با پروتکل‌های بهداشتی از قبل مشخص شده باکتری لیزر را کاهش میدهد که هرگز از این آسانتر نبوده است.

• کاهش باکتری لیزر هیچ وقت آسان نبوده است
  • کاهش باکتری لیزر (ضدعفونی) و کاهش التهاب
  • پاکت تراپی حذف باقیمانده غذا برای مراقبتهای پیشگیرانه
  • دیریدمان پریو (برداشتن بافت پوست مرده) سولکولار (ناحیه‌ای که بافت لثه به دندان متصل میشود) و برداشتن بافت اپیتلیال و گرانوله
  • ضایعات هرپتیک زخمهای آفتی
  • هموستاز (قطع خونریزی)
  • افزایش تیم تولید بهداشت و بازگشت سرمایه

پروتکلهای لیزری با حداقل تهاجم که سالانه ۱۵۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ دلار درآمد اضافی ایجاد میکند. کتاب راهنمای استفاده از کلیدهای دستگاه نکات یکپارچه سازی عملی پروتکلهای بهداشتی مرحله به مرحله اطلاعات کد گذاری صورتحساب و موارد دیگر را ارائه میدهد.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان

استفاده راحت

• تنظیمات از پیش تعیین شده برای شروع سریع
  • طراحی دستی: متناسب با نیازهای مسئول مراقبتهای بهداشتی
  • ارتباط مستقیم: با انتخاب سریع روش و تغییر تنظیمات آسان
  • عمر باتری عالی: قابل شارژ مجدد با بیش از 8 ساعت استفاده
  • سازگاربرای همه بیماران: تنظیمات با قدرت چندگانه- پیوستگی موج و پالس آرامش بخش

راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم

• صحت علمی مطلب منتشر شده فوق، باید با مشورت حضوری بیمار با جناب دکتر برجیان تایید گردد.
  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شده است.