کاربردهای لیزر اپیک 10 در دندانپزشکی

کاربردهای لیزر اپیک 10 در دندانپزشکی | بهترین ایمپلنت اصفهان

کاربردهای لیزر اپیک 10 در دندانپزشکی

اپیک ۱۰ سیستم دیود کلاسیک در بین دیگر دستگاه‌های لیزر بی‌رقیب است. این سیستم در سراسر جهان توسط هزاران اپراتور استفاده میشود و ۱۰ ویژگی برتر آن شامل فناوری پدال بی‌سیم نرم افزار عالی و مطمئن با 22 برنامه پیش فرض مخصوص کلینک است. به علاوه امکان استفاده از نوکهای یکبار مصرف برای روشهای جراحی و غیر جراحی را دارد. در این مطلب از سایت دکتر حسین برجیان بهترین ایمپلنت اصفهان کاربردهای لیزر اپیک 10 در دندانپزشکی را بررسی خواهیم کرد.

لیزر دیود کلاسیک

این لیزر در سرتا سر جهان توسط هزاران اپراتور با ۱۰ ویژگی منحصر به فرد استفاده میشود که پال بی‌سیم نرم افزار مطمئن و 22 برنامه پیش فرض بالینی که امکان انتخاب نوک‌های یکبار مصرف برای انواع روشهای جراحی و غیر جراحی را دارد. اپیک 10 از لحاظ زیبایی بی‌نظیر است و با تکنولوژی عالی که دارد و برنده شدن جایزه طراحی خط پایانی برای دیگر دستگاهای لیزر است.

مطلب پیشنهادی : راهکارهای تقویت مینای دندان

بهترین انتخاب

اپیک 10 در اوایل سال 2012 ابداع شد و هنوز یکی از پرکاربردترین لیزرهای دیود در سراسر جهان استفاده میشود. آخرین نسخه اپیک 10 به روزترین تکنولوژی لیزر دیود موجود در بازارهای بین المللی است که از جمله ویژگیهای آن میتوان به نوکهای دائمی فن آوری پدال بیسیم اشاره کرد. تا به حال بهتر از نسخه اصلی اپیک نبوده است. توجه: قبل از اینکه این دستگاه را سفارش دهید با هیئت رئیسه دندانپزشکی کشور و ایالت خودتان در رابطه با سیاستهای استفاده از این لیزر و مسئولین بهداشتی صحبت کنید.

کاربردهای لیزر اربیوم در دندانپزشکی | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

تسکین سریع درد

اپیک 10 برای برطرف کردن دردهای جزئی و موقتی است. مثلاً برای دردهای بیماری TMJ یا اختلالات مرتبط با مفصل فک و عضلات جونده استفاده میشود. اپیک ۱۰ با تنظیمات دقیق مقدار انرژی پراکنده لیزر را به بافت هدف متمرکز میکند و دستی بافت عمیق در حالت انتخابی قرار میگیرد.

راحتی جراحی تسکین درد و سفید کردن دندان

اپیک 10 به سه روش دندانپزشکی مجهز است که تا حد زیادی استفاده از آن را گسترش داده است. شما فقط با یک دستگاه میتوانید جراحی کنید درد را تسکین دهید و دندانها را سفید کنید که موجب درآمد سریع و بازگشت سرمایه در بلند مدت خواهد بود.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین ایمپلنت اصفهان

سریعتر شدن جراحی لیزری

اپیک ۱۰ سازگار با فناوری بایولیز است و با استفاده از نوکهای از پیش طراحی شده آن میتوانید به جراحی‌های فوری بپردازید. این برای شما چه معنایی دارد؟ شما و تیمتان میتوانید بدون نیاز به عوض کردن دائم نوک سریعتر کار خود را انجام دهید. به علاوه شما میتوانید با نوکهای یکبار مصرف در روشهای جراحی غیر تماسی مثل بیماریهای خوره‚ تبخال و پاکت درمانی استفاده کنید.

لیزر کمکی سفید کردن دندان

سفید کردن دندانها در مطب هنوز با تقاضای بالایی مواجه است و میتواند برای شما یک منبع ثابت و قابل اعتماد درآمد باشد. هزینه‌های آن برای بیمار بسیار مقرون به صرفه است و در کمتر ۲۰ دقیقه نتایج چشمگیری به همراه دارد. ممکن است امروز بتوانید کار خود را با سفید کردن دندان شروع کنید.

راه های ارتباطی با مرکز تخصصی دندانپزشکی نجم

• صحت علمی مطلب منتشر شده فوق، باید با مشورت حضوری بیمار با جناب دکتر برجیان تایید گردد.
  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شده است.