مزایای جرمگیری دندان با لیزر

جرم گیری دندان با لیزر | بهترین دندانپزشک اصفهان-بهترین جراح لثه اصفهان-بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

مزایای جرمگیری دندان با لیزر

جرمگیری دندان با لیزر دارای مزایای زیر است:

• کاهش میزان خونریزی لثه‌ها در حین درمان

افرادی که دچار التهاب و تورم لثه هستند و برای درمان این مشکل به کلینیک مراجعه می‌کنند، با استفاده از لیزر و حذف باکتری‌های سطح دندان و زیر لثه می‌توانند بهبودی خود را به دست آوردند؛ در حالی که با کمترین میزان خونریزی در حین درمان روبه‌رو خواهند بود.

• کم تهاجمی بودن آن

استفاده از لیزر در انواع خدمات دندانپزشکی از جمله کم تهاجمی‌ترین روش‌ها محسوب می‌شود. به طوری که دیگر دندانپزشک مجبور نیست بافت لثه را کنار بزند و جرم زیر لثه‌ای را بردارد. با استفاده از لیزر، نور از روی بافت نرم به جرم تابیده می‌شود و به راحتی آن را متلاشی می‌کند.

• دقت بالا در درمان

فناوری‌های لیزر در دندانپزشکی با دقت بالایی همراه هستند؛ این موضوع برای بیماران مبتلا به عفونت‌های شدید لثه که نیاز به برداشتن میزان بیشتری از بافت لثه برای آنها وجود دارد، اهمیت بسیار بیشتری خواهد داشت.

• افزایش سرعت درمان

به دست آوردن نتیجه مورد نظر در درمان جرم گیری دندان با لیزر نسبت به سایر روش‌های سنتی ممکن است سریع‌تر باشد.

• افزایش سرعت بهبودی

به دلیل دست‌کاری کمتر بافت لثه و دندان در این روش، بهبودی پس از جرم گیری سریع‌تر حاصل می‌شود.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان مرکز لیزر دندانپزشکی اصفهان

آیا جرمگیری دندان به وسیله لیزر خطر دارد؟

یکی از دغدغه‌های افراد در رابطه با استفاده از روش‌های درمانی لیزری برای دندان این است که آیا این روش‌ها ایمن هستند یا خیر.
در وهله اول باید بدانید که استفاده از لیزر برای جرم‌گیری دندان‌ها کاملاً ایمن است. شما در حین درمان یا پس از آن در یک بازه زمانی کوتاه ممکن است عوارض کمی را مشاهده کنید. این عوارض شامل لکه‌های سفید روی لثه، حساسیت به سرما یا گرما، گلو درد، تحریک یا التهاب لثه‌ها است. این عوارض با راهکارهایی که توسط دندانپزشک ارائه می‌شوند، بسیار سریع درمان خواهد شد.
علاوه بر این نیز، دندانپزشک معمولا هنگام استفاده از لیزر، یک سری اقدامات ایمنی برای خود و بیمار در نظر می‌گیرد.

صفحه ی دکتر حسین برجیان-بهترین جراح لثه اصفهان را در سایت کلینیک 24 مشاهده کنید.

مطالعه بیشتر:

محافظت از لمینت دندان در برابر جرم و لکه