مزایای کاشت ایمپلنت کره ای

مزایای کاشت ایمپلنت کره ای | بهترین ایمپلنت اصفهان

بررسی مزایای کاشت ایمپلنت کره ای

ایمپلنت دندان یک دندان جایگزین با تکنولوژی بالا است که کل ساختار دندان را تقلید می‌کند. “ریشه” تیتانیومی به طور محکم در استخوان وارد شده و برای حمایت از تاج ، پل یا پروتز دندان استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد. این ایمپلنت قرار داده شده مانند یک دندان واقعی عمل می‌کند و در صورت مراقبت صحیح می‌تواند برای یک عمر دوام داشته باشد. در این نوشته سایت دکتر حسین برجیان بهترین ایمپلنت اصفهان مزایای کاشت ایمپلنت کره ای را مورد بررسی قرار می دهیم.

دندانپزشکان صدها ایمپلنت مختلف از در بیماران مختلف قرار داده اند و با خوشحالی وقت خود را برای توضیح جزئیات روش و پاسخ به سوالات شما می‌گذرانند. بسیاری از دندانپزشکان به طور معمول از ایمپلنت های دندانی کره ای برای جایگزینی یک و یا چند دندان از دست رفته و افتاده استفاده می‌کنند.

فناوری کاشت دندان به دلیل مزایای آن نسبت به درمان های قبلی به مدرن ترین روش جایگزینی دندان تبدیل شده است. و با نوآوری های مدرن در دندانپزشکی ، اکثر بیماران می‌توانند از آن‌ها سود ببرند – حتی به کسانی که قبلاً گفته می‌شد نمی‌توانند. پزشکان یک مشاوره برای ایمپلنت دندان ارائه می‌دهند تا ببینند آیا روش ایمپلنت کره ای برای شما مناسب است یا خیر.

افراد مناسب برای ایمپلنت کره ای

اگر یک یا چند دندان از دست رفته دارید ، یا دندانهای شکسته یا پوسیده دارید که درمان آن‌ها ممکن است فراتر از یک ترمیم ساده باشد ، معمولاً بهترین راه ممکن استفاده از ایمپلنت است. اگر از پروتز ، دندان مصنوعی جزئی یا بریج موجود در دهان خود ناراحت هستید ، می‌توانید از تکنیک ایمپلنت استفاده کنید.

در گذشته ، بیمارانی که استخوان کافی ندارند و یا شرایط و عادات سلامتی خاصی داشتند. کاندیدای کاشت در نظر گرفته نمی‌شدند. پیشرفت در تشخیص و بازسازی استخوان باعث شده است تا بیشتر بیماران بتوانند از ایمپلنت استفاده کنند.

مشاوره در مورد ایمپلنت دندان

در مورد گزینه های مختلف دندان های از دست رفته و روش کاشت دندان با پزشک خود صحبت کنید.

  • مشورت با پزشک
  • در مورد گزینه های مختلف درمانی مطلع شوید
  • دریابید که آیا کاندیدای کاشت دندان هستید یا خیر
  • به تمام سوالات خود در مورد کاشت دندان پاسخ دهید
  • برنامه درمانی کتبی

ایمپلنت های کره ای مانند سایر محصولات جنس خوب و جنس نامناسب دارند که با متخصصان بهترین برند را براساس شرایط خاص شما توصیه خواهد شد.

مراحل کاشت ایمپلنت دندان جلو | بهترین ایمپلنت اصفهان

مزیت های بهترین نوع ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان مانند دندانهای طبیعی عمل می‌کنند

یکی از بزرگ‌ترین مزایای ایمپلنت کره ای این است که قدرت جویدن کامل را بازیابی می‌کند. بیشتر بیماران نمی‌توانند تفاوت بین دندان طبیعی خود و دندان کاشته شده را بیان کنند. آن‌ها می‌توانند با ایمپلنت خود به طور عادی غذا بخورند ، همچنین می‌توانند به طور عادی مسواک بزنند و از نخ دندان استفاده کنند.

ایمپلنت دندان می‌تواند برای یک عمر ماندگاری داشته باشد

در حالی که یک پل دندانپزشکی فقط حدود 10 سال ممکن است ماندگاری داشته باشد، ایمپلنت دندان می‌تواند یک عمر دوام داشته باشد. ایمپلنت از تیتانیوم ساخته شده و با استخوان فک ادغام می‌شود. این فلز زیست سازگار است ، به این معنی که برای بدن غیر سمی است و از طرف بدن رد نمی‌شود. در کل ، این ایمپلنت یک دندان جایگزین قدرتمند و محکم است.

دندانهای ایمپلنت شده دندانهای مجاور را به صورت ثابت نگه می‌دارند

شکافی که در اثر از دست دادن یک دندان در دهان ایجاد می‌شود، باعث می‌شود دندانهای مجاور به صورت کج به سمت شکاف حرکت کنند. این امر باعث می‌شود دندان های شما از حالت طبیعی و زیبای خود خارج شده و می‌تواند روی نیش ، توانایی جویدن و ظاهر شما تأثیر بگذارد. این امر می‌تواند باعث اختلال شود که بعداً تعویض دندان دشوار می‌شود. نیش دندانی بد همچنین می‌تواند منجر به بروز مشکل در TMJ (مفصل گیجگاهی فکی) شود و ممکن است منجر به درد این مفصل و سردرد شود.

ایمپلنت دندان مانع از تحلیل استخوان می‌شود

تحلیل استخوان در فك زمانی اتفاق می‌افتد كه هیچ ریشه دندانی (یا ایمپلنت) برای تحریک استخوان فك وجود ندارد. در جایی که دندان وجود ندارد ، استخوان فک در فضای خالی به دلیل عدم تحریک دچار تحلیل می‌شود. اگر در سال اول در محلی که دندان شما افتاده است، ایمپلنت دندانی قرار نگیرد ، آن قسمت از استخوان 25٪ از حجم خود را از دست می‌دهد ، و از بین رفتن استخوان با گذشت سال‌ها ادامه می‌یابد.

پروتزها حتی می‌توانند ریزش و تحلیل استخوان را تسریع كنند ، زیرا اغلب شل می‌شوند ، و سپس در مقابل ریج استخوانی مالیده می‌شوند و به تدریج آن را از بین می‌برند. از آنجا که یک ایمپلنت جایگزین ریشه و همچنین دندان می‌شود و جویدن دوباره به حالت طبیعی باز می‌گردد ، تحریک لازم برای رشد طبیعی استخوان را فراهم می‌کند.

ایمپلنت های دندانی می‌توانند به شما در حفظ لثه ها از بیماری کمک کنند

شکاف دندانی ناشی از افتادن دندان می‌تواند به عنوان دام برای مواد غذایی و باکتری ها عمل کند و منجر به بیماری لثه شود.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین ایمپلنت اصفهان

ایمپلنت های دندانی می‌توانند از افتادگی صورت و پیری زودرس جلوگیری کنند

افتادگی صورت می‌تواند یک اثر ناخواسته از تحلیل استخوان به دلیل از دست رفتن دندان باشد. در اینجاست که قسمت پایین صورت شروع به فرو رفتن می‌کند و به تدریج فاصله بین نوک بینی و چانه بسته تر می‌شود. این تغییرات می‌تواند شامل چین و چروک های اضافی اطراف دهان ، نازک شدن لب ها و لبه های برجسته تر در چانه شود و باعث می‌شود فرد نسبت به سن واقعی خود پیرتر به نظر برسد.

هنگامی که ریشه های دندان بدون جایگزین باقی بمانند ، مانند دندانهای معمولی ، با خراب شدن توده استخوان ، صورت می‌تواند شروع به ایجاد حالت افتادگی کند. ایمپلنت دندان می‌تواند از بروز این امر جلوگیری کند.

ایمپلنت دندان در مقایسه با پل های دندانپزشکی

یک ایمپلنت کره ای جایگزینی مناسب تر و طبیعی تر از یک پل دندانپزشکی است. یک پل برای پشتیبانی نیاز به تغییر دندان های مجاور دارد. یک پل شامل یک دندان کاذب (یا دندان) است که توسط دندانهای مجاور که قفل شده اند ، پشتیبانی می‌شود. برای جایگزینی یک یا دو دندان از دست رفته استفاده می‌شود.

یک پل نیاز به دو دندان معمولاً سالم دارد که یک روش ایده آل برای جایگزینی دندان از دست رفته در مقایسه با ایمپلنت دندان نیست. در مقایسه با ایمپلنت دندانی ، این پل ها دارای طول عمر کوتاه ، پنج تا ده سال هستند که می‌تواند یک عمر کامل داشته باشد. بنابراین در حالی که در ابتدا گاهی اوقات یک پل می‌تواند اقتصادی تر باشد ، در طولانی مدت ایمپلنت دندان می‌تواند هزینه کمتری برای شما داشته باشد.

توجه :

  • صحت علمی مطلب فوق، باید با مشورت حضوری بیمار با جناب دکتر برجیان تایید گردد.
  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شد.

مطالعه بیشتر :

دلیل انواع لکه های سفید (فلورسیس) روی دندان کودکان

گزینه‌های درمانی برای آفت دهان

روش های پیشگیری و درمان لکه سفید روی دندان

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ