تعویض کامپوزیت با لومینیر دندان

تعویض کامپوزیت با لومینیر دندان | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

تعویض کامپوزیت با لومینیر دندان

نوعی از لمینت دندان به نام لومینیر نیز وجود دارد که در آن دندان ها تراش داده نمی شوند و می توانند به جای لمینت سنتی و کامپوزیت، برای اصلاح طرح لبخند به کار روند. در این مطلب از سایت دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان به بررسی تعویض کامپوزیت با لومینیر دندان خواهیم پرداخت.

تعریف لومینیرزها

لومینیرها پوسته هایی بسیار نازک هستند که برخلاف روش لمینت دندان سنتی بدون نیاز به از بین بردن بخشی از ساختار طبیعی دندان به سطح دندانهای موجود متصل می شوند. لومینرها یک راه حل آرایشی و زیبایی دائمی و بدون درد برای دندانهای نادرست ، بد رنگ ، لب پر شده یا لکه دار بودن دندان ها هستند. مانند روکش ها ، لومینیرها با اتصال به سطح دندان ، مناطق بد شکل را پنهان می کنند.

لومینیرزها معمولاً از پرسلن ساخته می شوند و فقط در دو یا سه مراجعه به دندانپزشک ، شما می توانید لومینیرز خود را سفارش دهید. که با مراقبت و نگهداری مناسب می تواند بیش از 20 سال دوام داشته باشد. درمان لومینیر کاملاً برگشت پذیر و غیر تهاجمی است زیرا این درمان روی ساختار دندان طبیعی شما تأثیر نمی گذارد.

در فرایند لومینیرز، متخصص دندانپزشک از دندان شما قالب گیری می کند و رنگ دندان با تصمیم بیمار انتخاب می شود. سپس قالب دندان به آزمایشگاه فرستاده می شود و در جلسه ی بعد لومینیر دندان شما بدون ایجاد درد و بدون تراش دندان، روی دندان شما قرار می گیرد. در اصل ، لومینیرز، روکش های سرامیکی هستند که روشی سریع و بدون درد برای سفیدتر کردن دائمی دندان های شما و یا اصلاح کامل لبخند نامناسب شما ارائه می دهند. متخصص لمینت به راحتی می تواند این لومینرهای بسیار نازک را بر روی دندان های شما قرار دهد بدون اینکه دندان ها را شکل داده یا تراش دهد. لومینیرها دندان های شما را تغییر می دهند تا زیبایی طبیعی لبخند تان به عنوان یک افزودنی به تاج دندان موجود اضافه شود بدون اینکه دندان هایتان را جایگزین کنید.

دلایل عقب رفتگی لثه | بهترین جراح لثه اصفهان

دلیل تعویض کامپوزیت با لومینیر دندان

اگر روکش کامپوزیت دارید و نمی دانید که آیا می توانید کامپوزیت دندان خود را با لمینت و یا لومینیرز جایگزین کنید یا نه ، خبر خوب بله است ، شما می توانید کامپوزیت دندان خود را با لومینرز و یا لمینت دندان جایگزین کنید.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

موارد کاربرد لومینیر

در صورت شکستکی دندان ، ترک خوردگی یا لکه دار شدن ، می توانید تصمیم بگیرید. که دندانهای آسیب دیده را با استفاده از سایر روشهای دندانپزشکی جایگزین کنید یا دندانهای آسیب دیده را با لومینرز مخفی کنید. لومینیرها و همچنین روکشهای پرسلنی برای پنهان کردن دندانهای معیوب که کج شده اند. به شدت لکه دار شده اند یا به سادگی سفیدی و درخششی را که قبلاً داشتند ندارند استفاده می شوند. از لومینیرزها می توان برای:

  • اصلاح شکاف و فاصله بین دندان
  • تغییر اندازه و شکل دندان های خود را برای ایجاد یک لبخند زیبا
  • پوشاندن لکه ها و رنگ های تیره
  • باعث می شود دندان های شما متقارن و یکنواخت به نظر برسند
  • ظاهر شما را زیباتر می کند

توجه :

  • صحت علمی مطلب منتشر شده فوق، باید با مشورت حضوری بیمار با جناب دکتر برجیان تایید گردد.
  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ