بررسی لمینت دندان بدون تراش دندان

بررسی لمینت دندان بدون تراش دندان | بهترین دندانپزشک اصفهان

آشنایی با لمینت دندان بدون تراش دندان

یکی از بارزترین روش‌هایی که برای زیبایی و سفید کردن دندان‌ها به کار می‌رود، لمینت است. در این روش دندان‌ تراش داده می‌شود و این کار باعث آسیب‌های زیادی به دندان‌ها می‌شود. نوعی از لمینت که به لومینرز دندان معروف است، همین کار را بدون تراش دندان انجام می‌دهد. لمینت بدون تراش، استحکام و ظرافت بسیار بالایی را برای دندان‎‌های شما به ارمغان می‌آورد. در این روش از لمینت دندان، به جز تراشیدن، تمام مراحل مانند قبل خواهد بود. در این مطلب از سایت دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان لمینت دندان بدون تراش دندان را بررسی خواهیم کرد.

مشکلات پس از تراشیدن دندا‌ن‌ها

نسج دندان ماده‌ای بسیار با ارزش برای دندان‌ها می‌باشد، بنابراین تا جایی که ممکن است نباید به آن آسیبی برسد. با تراشیدن دندان، به نسج دندان آسیب می‌رسد. لمینت بدون تراش دندان این مشکل را در پی نخواهد داشت. در بعضی مواقع ممکن است مشکلاتی مثل شکستن یا لب‌پر شدن برای لمینت دندان پیش آید، در این حالت نمی‌توان تغییراتی برای دندان‌های تراش خورده ایجاد کرد و باید برای بار دوم باید دندان‌ها را لمینت کرد.

دلایل تعویض لمینت دندان | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

کاربرد لمینت بدون تراش دندان:

مشکلات و نامرتبی‌های جزئی دندان‌ها را می‌توان با لمینت برطرف کرد. اگر مشکلاتی مثل فاصله‌ی بین دو دندان را بتوان با لمینت برطرف کرد، نیازی به ارتودنسی نیست. شکستگی و لب‌پریدگی‌های جزئی دندان‌ها با لمینت بدون تراش اصلاح می‌شود. هر چند سیستم های جدید لمینت نیاز به تراش چندانی ندارند ولی بهر حال بخاطر جبران ضخامت پوسته لمینت و برای اینکه سطح دندان برجسته نشود ، نیاز به یک تراش حداقلی روی سطح بیرونی دندان است که تقریبا حدود نیم میلیمتر است.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان

البته این میزان تراش در شرایط نرمال است و اگر دندان بزرگ و بیرون زده باشد ، قاعدتا این میزان بیشتر هم می شود . این تراش کاملا در حد مینای دندان است و قطعا هیچ ضرر و اسیبی برای دندان ایجاد نمی کند برخی ایرادات جزئی دندان‌ها که منجر به ظاهر نامناسب دندان‌ها شده اند را به راحتی می‌توان با این روش برطرف کرد. اگر با استفاده از بلیچینگ و جرمگیری، ایرادات و بد‌رنگی‌هایی روی دندان‌ها باقی ماند، می‌توان از لمینت برای برطرف کردن آن‌ها استفاده کرد.

توجه :

  • صحت علمی مطلب منتشر شده فوق، باید با مشورت حضوری بیمار با جناب دکتر برجیان تایید گردد.
  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ