مزیت های کاشت ایمپلنت دندان جلو

مزیت های کاشت ایمپلنت دندان جلو | بهترین دندانپزشک اصفهان

بررسی مزیت های کاشت ایمپلنت دندان جلو

در این مقاله از سایت دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان مزیت های کاشت ایمپلنت دندان جلو را مورد بررسی قرار می دهیم. از مزایای ایمپلنت دندان جلو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دائمی است

مهم ترین مزیت ایمپلنت دندان جلو دائمی بودن آن است. پس از این که دندانپزشک ایمپلنت را در دهان فیکس می کند و پایه ایمپلنت با استخوان فک جوش می خورد ایمپلنت عضوی از بدن می شود. دندان ایمپلنت شده را می توان دائمی دانست.

مقاومت بالایی دارد

ایمپلنت دندان جلو مقاومت بالایی دارد بنابراین به ندرت دچار آسیب و شکستگی می شود. اگر تمامی مراقبت های نام برده شده را رعایت کنید مشکل خاصی متوجه ایمپلنت شما نمی شود.

لبخند فرد را زیباتر می کند

همان طور که اشاره شد ایمپلنت دندان جلو تأثیر زیادی بر زیبایی لبخند فرد دارد. ظاهر ایمپلنت طبیعی است و شبیه دندان های مصنوعی نیست.

نکاتی برای ایمپلنت دندان جلو | بهترین دندانپزشک اصفهان

قابل ترمیم است

اگر تاج ایمپلنت دندان جلو دچار آسیب شود دندانپزشک می تواند آن را ترمیم کند یا یک تاج دیگری روی پایه قرار دهد.

* از معایب ایمپلنت دندان جلو نسبت به بریج می توان به هزینه بالا، طولانی بودن فرایند درمان و درد پس از کاشت دندان اشاره کرد.

مراقبت از ایمپلنت دندان جلو

پس از قراردادن ایمپلنت محیط اطراف آن را تمیز نگه دارید. روزانه از مسواک و نخ دندان استفاده کنید. هنگام مسواک زدن، مسواک را در زاویه ۴۵ درجه نگه دارید. برای از بین بردن ایمن و موثر پلاک می توانید از برس های بین دندانی با روکش پلاستیکی نیز استفاده کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل حتما به دندانپزشک خود مراجعه کنید. برای از بین بردن ایمن و موثر پلاک می توانید از برس های بین دندانی با روکش پلاستیکی نیز استفاده کنید.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان

در برخی موارد که دندان قروچه به آسیب دیدن مینای دندان آسیب دیده و بهداشت دهان و دندان ضعیف منجر می شود با استفاده از ونیرکامپوزیت و تغییر شکل دندان آسیب دیده می توان آن را اصلاح کرد. پس از ایمپلنت می توان از سایر روش های دندانپزشکی زیبایی مانند ونیرکامپوزیت استفاده کرد.

ایمپلنت فوری کاشت دندان جلو

از دیگر گزینه هایی که برای ایمپلنت دندان جلو می توان از آن استفاده کرد ایمپلنت فوری است. ایمپلنت فوری یکی از بهترین روش ها برای جایگزین کردن دندان از دست رفته جلو است. برای انجام ایمپلنت فوری نیاز به شرایط خاص است. از شرایط ایمپلنت فوری دندان جلو می توان به وجود استخوان سالم اطراف دندان، عدم وجود عفونت، شکل هندسی ریشه دندان و لثه سالم، اشاره کرد. هزینه ایمپلنت فوری بیشتر از کشیدن دندان و کاشت ایمپلنت است.

توجه :

  • صحت علمی مطلب فوق، باید با مشورت حضوری بیمار با جناب دکتر برجیان، مسترشیپ پیوند لثه و استخوان تایید گردد.
  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شد.

مطالعه بیشتر :

مراحل کامپوزیت دندان خرگوشی

بهترین نوع لمینت بر اساس برند

نکاتی برای ایمپلنت دندان جلو

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ