آشنایی با سدیشن در دندانپزشکی

آشنایی با سدیشن در دندانپزشکی | بهترین جراح لثه اصفهان

بررسی سدیشن در دندانپزشکی

سدیشن در دندانپزشکی یک روش بدون درد برای معالجه برخی از بیماران است که هنگام مراجعه به دندانپزشکی اضطراب و استرس بسیار زیادی دارند. اصلا مهم نیست که این اضطراب ناشی از ترس از عمل های دندانپزشکی است یا به خاطر نشستن طولانی مدت در مطب می باشد. در این مقاله از سایت دکتر حسین برجیان بهترین جراح لثه اصفهان سدیشن در دندانپزشکی را مورد بررسی قرار می دهیم.

در هر حال سدیشن یا بیهوشی در دندانپزشکی به آرامش شما کمک می کند تا با احساس بهتری بر روی صندلی دندانپزشکی بنشینید. به این ترتیب، هم کار دندانپزشکی راحت تر خواهد بود و از سوی دیگر به دور از استرس و اضطراب می توانید مراقبت های دندانی مورد نیاز خود را دریافت کنید. دکتر دندانپزشک می تواند به شما کمک کند تا گزینه های خود را برای دندانپزشکی آرامش بخش بررسی کنید تا خیالتان راحت باشد. بسیاری از بیماران در طول درمان خود به بیش از بی حسی موضعی و دریافت داروهای آرامبخش نیاز دارند.

بی حسی موضعی یا بیهوشی و استفاده از داروهای آرامش بخش قبل از انجام اقدامات دندانپزشکی باعث می گردد تا فرد در حین درمان دردی را احساس نکند. استفاده از دارو های بی حس کننده و آرامش بخش معمولاً خیلی پرهزینه نیستد و عوارض جانبی کمی دارند. استفاده از این شیوه برای افرادی که از فوبیای دندانپزشکی رنج می برند کمک می کند تا در راستای سلامتی خود با احساس بهتری به مطب دندانپزشکی مراجعه نماید. در نتیجه فرد تشویق می شود سلامت کلی دهان و دندان و لبخند خود را بهبود بخشد.

امکان استفاده از آرامبخشی IV در جلسه درمان برای همه افراد

سدیشن در دندانپزشکی شیوه ای است که پزشک از آن برای کاهش فوبیا، استرس بیمار استفاده می کند که یکی از روش های موثر آن استفاده از آرامبخشی IV می باشد. با این حال این شیوه درمانی برای عموم مردم استفاده نمی شود. در نهایت، دندانپزشک شما بهتر می داند که آیا آرام بخش IV برای شما مناسب است یا خیر. با این حال، در این مورد بهتر است با دندانپزشکی خود مشورت کنید.

بی حسی، آرام بخش (سدیشن) و بیهوشی در دندانپزشکی | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

افراد واجد شرایط دندانپزشکی آرامبخش IV

بیمارانی کاندیدهای خوب برای آرامبخشی IV عبارتند از: کسانی که اضطراب دندانی متوسط تا زیاد دارند کسانی که به کار دندانپزشکی دردناک تری نیاز دارند کسانی که دارای رفلکس تهوع قوی هستند کسانی که به روش های طولانی تر یا چندگانه نیاز دارند

میزان ایمنی دندانپزشکی آرامبخش

دندانپزشکی برای مقابله با اضطراب و ترس بیمار از شیوه سدیشن در دندانپزشکی استفاده می کنند که تا به حال عوارض جانبی خاصی در مورد مصرف دارو های آرامبخش در درمان دندانپزشکی گزارش نشده است.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین جراح لثه اصفهان

هزینه آرام بخش دندان

هزینه دندانپزشکی و استفاده از شیوه مصرف آرام بخش و بیهوشی در دندانپزشکی برای شما منحصر به فرد خواهد بود. به همین خاطر عواملی که بر قیمت تأثیر می گذارند عبارتند از نوع آرامبخشی که انتخاب می کنید، مقداری که داروی تجویز شده، روشی که درمانی و مزایای بیمه طرف قرار داد بستگی دارد.

آیا بیمه آرامبخش دندان را قبول می کنید؟

متاسفانه اکثر طرح‌های دندانپزشکی در کشور ما شامل قرار دادهای بیمه های درمانی قرار نمی گیرد اما برخی از طرح های لبخند و بیمه تکمیلی درمان های دندانپزشکی به صورت محدود ارائه می کنند که از نظر پزشکی ضروری تشخیص داده شوند.

توجه :

  • صحت علمی مطلب فوق، باید با مشورت حضوری بیمار با جناب دکتر برجیان، مسترشیپ پیوند لثه و استخوان تایید گردد.
  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شد.

مطالعه بیشتر :

روش های جرمگیری دندان های لمینت شده

روش های درمان عفونت دندان

تفاوت های پوسیدگی و تغییر رنگ دندان

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ