نکاتی برای قبل از اصلاح طرح لبخند

نکاتی برای قبل از اصلاح طرح لبخند | بهترین دندانپزشک اصفهان

بررسی نکاتی برای قبل از اصلاح طرح لبخند

علاوه بر رنگ، هم طرازی و ردیف کردن دندان درحوزه زیبا شناسی خنده شما (دندان های بالایی و پایینی که در هنگام لبخند زدن مشخص می شود). دندان پزشک زیبایی ویژگی های متعددی از دندان ها و لبخند زیبای شما را در حین برنامه ریزی برای اصلاح طرح لبخند دندان مورد ارزیابی قرار می دهد. در این مطلب از سایت دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان نکاتی برای قبل از اصلاح طرح لبخند را مورد بررسی قرار می دهیم.

بافت و مشخصات دندان:

دندان پزشک های زیبایی که اصلاح طرح لبخند را انجام می هند در زمینه ترکیبی کارایی و زیبایی تخصص دارد. یک دندان پزشک ماهر می تواند روکش های شما را طوری ایجاد کند که ظاهری مردانه تر یا زنانه تر داشته باشید و همچنین با ظاهر دندان های طبیعی یا دندان هایی که در تصاویر مشاهده کرده اید، انطباق داشته باشد.

کاشت دندان غالباً بهترین روش برای جایگزینی دندان از دست رفته است و در زیبایی لبخند تاثیر دارد. ارتودنسی نیز بر زیبایی لبخند تاثیر دارد و گاهی دو درمان ارتودنسی و ایمپلنت برای زیباتر کردن لبخند در کنار هم استفاده میشود.

طول دندان:

دندان های بلند به فرد ظاهر جوان تری می دهند. افزایش سن باعث فرسودگی می شود که نتیجه آن دندان های کوچکتر است و یک لبخند لثه ای نیز باعث می شود که دندان ها کوچک تر به نظر برسند. تقبل هزینه اصلاح لبخند لثه ای برای دندان های کوچک تر شامل فرم دهی و افزایش طول دو دندان مرکزی جلو با روکش های چینی و باندینگ کامپوزیت می شود. در صورتی که لبخند لثه ای دارید. دندان پزشک زیبایی شما برای اصلاح لبخند لثه ای و افزایش نمایان بودن دندان ها با استفاده از روش های دندان پزشکی لیزری برنامه درمانی را ارائه می کند. همچنین، در صورت نیاز برای افزایش طول عاج برای اصلاح لبخند لثه ای به متخصص بیماری های لثه ارجاع داده می شوید.

افزایش طول دندان نیز بر ظاهر کلی صورت شما تاثیر گذار است. برای مثال، دندان های شکیل، بلند و مربعی شکل در یک صورت باعث می شود که فرد لاغرتر به نظر برسد.  هزینه لبخند لثه ای برای هر بیمار متفاوت است و حتی هر دندان پزشک هزینه اصلاح طرح لبخند لثه ای را متفاوت از دیگری طلب می کند. با این حال، هزینه های اجتماعی و عاطفی لبخند لثه نمای شما بسیار بیشتر از هزینه اصلاح لبخند لثه نما است.  مقدار هزینه اصلاح لبخند لثه ای در کلینیک ما پس از معاینه اولیه به اطلاع شما خواهد رسید.

روش های اصلاح طرح لبخند | بهترین دندانپزشک اصفهان

خط لبخند:

خط لبخند خطی خیالی است که لبه های دندان های بالایی امتداد پیدا می کند. و در وضعیت ایده ال باید مشابه انحنای لب پایینی شما در هنگام لبخند زدن باشد. این نقطه ارجاع استاندارد برای اصلاح لبخند لثه ای و اصلاح طرح لبخند دندان برای کمک به تعیین میزان طول دندان های شما مورد استفاده قرار می گیرد.

تناسب دندان:

دندان پزشک زیبایی شما دندان های شما را معاینه می کند. تا متوجه شود که آیا نسبت به یکدیگر تناسب دارند یا خیر. اغلب افراد یک لبخند زیبا را لبخندی در نظر می گیرند که در آن دو دندان مرکزی جلو غالب هستند و نسبت عرض به طول آنها 4 به 5 است. این تناسب راهنمای طول و عرض دندان های دیگر در ناحیه زیباشناسی دندان به منظور متعادل به نظر رسیدن خط لبخند است.

نحوه انجام اصلاح طرح لبخند

قبل از اینکه دندان پزشک زیبایی برای اصلاح طرح لبخند دندان یک برنامه درمانی ایجاد کند. سلامت دهان و دندان شما باید بررسی شود. دندان پزشک زیبایی دندان ها، لثه ها و ساختار دندان به طور کامل معاینه می کند. تا تعیین کند که آیا شما برای انجام روش اصلاح آماده هستید یا خیر. در صورتی که در معاینه مشخص شد که مشکل دهان و دندان مثل بیماری لثه یا چفت نشدن دندان ها روی هم را دارید. باید قبل از انجام اصلاح طرح لبخند دندان، مشکل خود را برطرف سازید.

از آنجایی که درمان چفت نشدن دندان های روی هم اغلب یا کل دندان ها را در بر می گیرد. به آن باسازی کامل دهانی گفته می شود. با وجود اینکه بازسازی کامل دهانی وقت بیشتری می گیرد. بیماران معمولا از تغییرات حاصله رضایت دارند. زیرا بخش هایی از اصلاح طرح لبخند دندان مثل بهبود ظاهر خنده شما بخشی از این فرآیند است.

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان

وقتی برنامه درمانی اصطلاح طرح لبخند شما آماده شد. متخصصین دندان دیگر نیز درگیر خواهد شد. این متخصصین شامل تکنسین دندان آزمایشگاه، متخصص دندان، متخصص عصب کشی، متخصص بیماری های لثه، متخصص ارتودنسی یا جراح دهان، فک و صورت می شود. بخشی جدایی ناپذیر فرآیند اصلاح طرح لبخند دندان پیش نمایش نتایج بالقوه ای است که قبل از شروع درمان ارزیابی می کنید. دندان پزشک های زیبایی با استفاده از تنوعی از فن آوری های مخصوص دندان تغییراتی که انتظار دارید بر روی طرح لبخند شما صورت بگیرد را به شما نشان می دهد.

برای مثال، در طول ارزیابی بهداشت دهان و دندان به منظور استقرار روکش، دندان پزشک زیبایی یک قالب گچی از دندان های موقتی ایجاد می کند. تا نیازمندی های فرآیند شما را با دقت به تکنسین آزمایشگاه انتقال دهد. قالب های گچی و موقتی دندان ها همچنین پیش نمایش نتیجه مورد انتظار اصلاح طرح لبخند را برای شما عرضه می کنند تا شما را خاطر جمع سازند که از برنامه درمانی پیشنهادی رضایت خواهید داشت.

توجه :

  • صحت علمی مطلب فوق، باید با مشورت حضوری بیمار با جناب دکتر برجیان، متخصص پیوند لثه و استخوان تایید گردد.
  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شد.

مطالعه بیشتر :

روش های اصلاح طرح لبخند

نکات مراقبتی بعد از لمینت دندان

راه های جایگزینی دندان های کنار هم

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ