مزیت های کاشت ایمپلنت دندان

مزیت های کاشت ایمپلنت دندان | بهترین دندانپزشک اصفهان

بررسی مزیت های کاشت ایمپلنت دندان

در مطلب امروز سایت دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان مزیت های کاشت ایمپلنت دندان را مورد بررسی قرار می دهیم.  ایمپلنت دندان مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • ظاهر بسیار طبیعی ایمپلنت های دندانی شبیه دندان های خودتان هستند و چون برای ترکیب شدن با استخوان طراحی شده اند، به صورت دندان های دائمی می شوند.
  • استفاده از پروتزهای نامناسب باعث می شود دندان‌ها در داخل دهان بلغزند و باعث زمزمه کردن یا بد ادا شدن کلماتتان شوند. ایمپلنت های دندانی به شما این امکان را می دهند که بدون نگرانی از لیز خوردن دندان ها صحبت کنید.
  • از آنجایی که ایمپلنت شامل بخشی از دندان و فک می شود، ناراحتی های مربوط به دندان های مصنوعی متحرک را از بین می برد.
  • دندان مصنوعی کشویی می تواند جویدن را دشوار کند. ایمپلنت های دندانی مانند دندان های شما عمل می کنند و به شما این امکان را می دهند که غذاهای مورد علاقه خود را با اطمینان و بدون درد بخورید.
  • ایمپلنت های دندانی می توانند لبخند را به شما برگردانند و به شما کمک کنند احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید.
  • ایمپلنت های دندانی مانند بریج های تکیه گاه دندان نیازی به تراش دندان های دیگر ندارند. از آنجایی که دندان‌های مجاور برای حمایت از ایمپلنت تغییر نمی‌یابند، تعداد بیشتری از دندان‌های شما دست نخورده باقی می‌مانند و در طولانی‌مدت سلامت دهان را بهبود می‌بخشند. ایمپلنت‌های فردی نیز دسترسی آسان‌تر بین دندان‌ها را امکان‌پذیر می‌کنند و بهداشت دهان و دندان را بهبود می‌بخشند.
  • ایمپلنت ها بسیار بادوام هستند و سال ها دوام خواهند داشت. با مراقبت خوب، بسیاری از ایمپلنت ها مادام العمر دوام می آورند.
  • ایمپلنت های دندان ناراحتی شرم آور در آوردن دندان مصنوعی و همچنین نیاز به چسب های نامرتب را برای نگه داشتن آن ها در جای خود برطرف می کند.

عوامل اثرگذار بر قیمت هیلینگ ایمپلنت | بهترین دندانپزشک اصفهان

صفحه اینستاگرام دکتر حسین برجیان بهترین دندانپزشک اصفهان

ویژگی افراد مناسب برای کاشت ایمپلنت دندان

در بیشتر موارد، هر فردی که به اندازه کافی سالم باشد تا بتواند تحت عمل جراحی معمولی کشیدن مانند دندان یا جراحی دهان قرار بگیرد، می تواند برای ایمپلنت دندان اقدام کند. بیماران باید لثه های سالم و استخوان کافی برای نگه داشتن ایمپلنت داشته باشند. آنها همچنین باید به بهداشت دهان و دندان و معاینه منظم دندانپزشکی متعهد باشند. افراد سیگاری شدید، افرادی که از اختلالات مزمن کنترل نشده رنج می برند – مانند دیابت یا بیماری قلبی – یا بیمارانی که پرتودرمانی در ناحیه سر/گردن داشته اند، باید به صورت فردی مورد ارزیابی قرار گیرند. اگر به فکر کاشت ایمپلنت هستید، با دندانپزشک خود صحبت کنید تا ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر.

توجه :

  • صحت علمی مطلب فوق، باید با مشورت حضوری بیمار با جناب دکتر برجیان، مسترشیپ پیوند لثه و استخوان تایید گردد.
  • این مطلب توسط ادمین سایت، مدیریت و منتشر شد.

مطالعه بیشتر :

درمان های خانگی برای زخم های دهان

خطرات و عوارض باقی ماندن ریشه در لثه

نکات مراقبتی برای داشتن لثه ای سالم

نظر در"مزیت های کاشت ایمپلنت دندان"

  1. علیرضا

    پیوند استخوان زیر لثه ای برام انجام دادند و در نهایت دکتر حسین برجیان 1 مورد کاشت ایمپلنت دندان برایم انجام دادند و از کارشون راضی هستم کار دکتر درجه یک بود

دیدگاه خود را بنویسید

09335810446

جهت نوبت دندانپزشکی (داخلی 4)

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی

جنب بوش، مجتمع نجم، ط2

کانال آپارات دندانپزشکی

جراحی لثه با لیزر و ایمپلنت

H.borjian@yahoo.com

ارسال ایمیل
سوالی دارید? چت در واتساپ